Golf IV / Bora mittaristo
Valvoja: ffp jäsenet
Golf IV / Bora mittaristo
lähteeköhän Golf IV / Bora mittarista lasi irti? onkohan mittaristo hankala purkaa, pitäis saada ne pohjat irti! oisko kellään kokemusta?
Ohje itse "lasin" irroittamiseen:
http://www.pocketrocket.ca/paint_cluster.html
Mutta pohjia vaihtaessa et tarvitse tuota "lasia" irroittaa kehyksestä.
http://www.pocketrocket.ca/paint_cluster.html
Mutta pohjia vaihtaessa et tarvitse tuota "lasia" irroittaa kehyksestä.
Siis ymmärsinkö oikein että olet vetänyt mittariston kehystä mittariston ollessa vielä paikallaan? Toimiiko kaikki tuon käsittelyn jälkeen? :-) pinta osa lähtee ainakin 3b:ssä (samalta näyttää kuvissa) ruuvarilla vääntelemällä. Varovainen saa olla ettei mää rikki, mutta saa kuiten kokonaisena irti. Takaisin laitoin sikamassan kera - enää sitä ei saa irti kuin osissa :-)
Tuon mustan muovin pitäisi lähteä ihan ylös päin nostamalla, ei omassa golperossa ainakaan ruuveja ollu. Muovipala on ns.kiskoilla ja tekoeläimennahka sitten pienillä muovitapeilla.
Kun muovin saa irti niin paljastuu kaksi ruuvia jotka irroittamalla saa mittariston irti. Mulla ainakin mittariston johdot olivat tosi lyhkäset joten gynegologin sormet olisivat tässä vaiheessa ihan jees koska liittimien lukitinsalvat ovat heiveröisiä.
Mittariston muovin irroitin mattoveitsellä ja föönillä, vähän kerrassaan niin lähti halkeamatta irti.
Eikä sitten startata ennenkuin on varma, että liittimet ovat kunnolla kiinni, muuten pääsee nollaamaan airbagin vikakoodia.
Kun muovin saa irti niin paljastuu kaksi ruuvia jotka irroittamalla saa mittariston irti. Mulla ainakin mittariston johdot olivat tosi lyhkäset joten gynegologin sormet olisivat tässä vaiheessa ihan jees koska liittimien lukitinsalvat ovat heiveröisiä.
Mittariston muovin irroitin mattoveitsellä ja föönillä, vähän kerrassaan niin lähti halkeamatta irti.
Eikä sitten startata ennenkuin on varma, että liittimet ovat kunnolla kiinni, muuten pääsee nollaamaan airbagin vikakoodia.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”