1.6l dieselin muutto bensaksi
Valvoja: ffp jäsenet
1.6l dieselin muutto bensaksi
joopa joo tuli siinä ostettua golf mk1 -84 1.6d ja ajattelin vaihtaa koneen vaikka 1.8 ykspisteruiskuun ku tulee ihan vaan kesä autoksi, ku joskus valmistuu, eikä jaksa maksaa diesel veroa...
tarkoituksena olis rakentaa "ns.saksan malli" (leveät ja pienet alut alle ja tonttiin ja kaikki ylimääräinen pois)
eli onko miten vaikea projekti tuo koneen vaihto? jos laittais esim.golf 2 tai golf 3 1.8 koneen... mitä kaikkea joutuu vaihtamaan ja mitenkäs sähköjen laita on? joutuuko tekemään koviakin muutoksia?
jos jollain kokemuksia tämäntyyppisestä väsäilyistä, niin otan mielelläni neuvoja vastaan.
tarkoituksena olis rakentaa "ns.saksan malli" (leveät ja pienet alut alle ja tonttiin ja kaikki ylimääräinen pois)
eli onko miten vaikea projekti tuo koneen vaihto? jos laittais esim.golf 2 tai golf 3 1.8 koneen... mitä kaikkea joutuu vaihtamaan ja mitenkäs sähköjen laita on? joutuuko tekemään koviakin muutoksia?
jos jollain kokemuksia tämäntyyppisestä väsäilyistä, niin otan mielelläni neuvoja vastaan.
-
- -
- Viestit: 698
- Liittynyt: 23.7.2003 13:32
Saako ehottaa?
Ite ihan oikeesti tässä mietin , että ois tuonut maahan gti:n sijasta gtd:n ja laittanut siihen jonkun uudemman vagineen td/tdi:n ja rekisteröinyt 2-paikkaseksi. Ilmeisesti kuitenkin vielä saa noinkin tehdä kun paikkalukuja ei ole tuon enempää?
olisi ollut hieman virivaraa ja kun kaaret ois napannut sisälle ,niin ei muuta kuin kovaa ajoa =)
Ite ihan oikeesti tässä mietin , että ois tuonut maahan gti:n sijasta gtd:n ja laittanut siihen jonkun uudemman vagineen td/tdi:n ja rekisteröinyt 2-paikkaseksi. Ilmeisesti kuitenkin vielä saa noinkin tehdä kun paikkalukuja ei ole tuon enempää?
olisi ollut hieman virivaraa ja kun kaaret ois napannut sisälle ,niin ei muuta kuin kovaa ajoa =)
onkos dieselin laatikos tiuhemmat välitykset, ku bensa ja sopiiko dieselin 5v laatikko 1.8 kaasari koneeseen? <- onko kukaan ikinä kokeillut?
eikös mk2 kone mene suoraan mk1, mutta pitääkös tehdä muutoksia jos pistää mk3 koneen mk1. <-tuliko tarpeeksi epäselvästi
eikös mk2 kone mene suoraan mk1, mutta pitääkös tehdä muutoksia jos pistää mk3 koneen mk1. <-tuliko tarpeeksi epäselvästi
Viimeksi muokannut tero_v, 30.12.2005 18:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pystyykö tuollaisesta 1.8 kaasari koneesta repimään yhtään lisäheppoja irti (ei mitään mahdottomia), menis muutokset siinä samalla, ku tekee koneremontin
edit:
ja saako noihin viripalikkaa, vai pitääkö teettää?
edit:
ja saako noihin viripalikkaa, vai pitääkö teettää?
Viimeksi muokannut tero_v, 30.12.2005 18:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 66
- Liittynyt: 20.1.2005 21:07
nyt olisi mk1 1.6d lisäksi mk2 8v gti.
saako gti:n takalevyjä ykköseen laitettua?
mites ku ajattelin laittaa gti:n koko sähköjohtosarjan 1 golffiin, että saan kaikki herkut ja muut ruisku jutut pelaamaan, vai onko miten kova homma soveltaa?
mikä on jarrujen % osuus, ku ei löytynyt, ku koko aksilan % osuuden. saa nähdä piisaako prosentit ilman kanta-autokatsastusta.
eikös jarruista ole joku uus laki, että jos ne parantaa turvallisuutta, nii prosentteja ei tule, niin jotkut ainakin väittää.
saako gti:n takalevyjä ykköseen laitettua?
mites ku ajattelin laittaa gti:n koko sähköjohtosarjan 1 golffiin, että saan kaikki herkut ja muut ruisku jutut pelaamaan, vai onko miten kova homma soveltaa?
mikä on jarrujen % osuus, ku ei löytynyt, ku koko aksilan % osuuden. saa nähdä piisaako prosentit ilman kanta-autokatsastusta.
eikös jarruista ole joku uus laki, että jos ne parantaa turvallisuutta, nii prosentteja ei tule, niin jotkut ainakin väittää.
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
-
- -
- Viestit: 776
- Liittynyt: 7.8.2003 21:28
Mikäettei sinne sais 1.9td:ä laittaa? Ykköskoppasissa on isoimmat koneet ollu 1.8 joten 1.9 menee tilavuussäännön sisään, samoin kuten teho joka on 90hv niinkuin noissa 1.8 bensakoneissakin.
Prosenttiasioista kannattaa kysyä lähinnä konttorilta, täällä on joka jampalla eri mielipide, joskaan ei konttoreidenkaan linjat aina ole ihan yhtenevät.
Prosenttiasioista kannattaa kysyä lähinnä konttorilta, täällä on joka jampalla eri mielipide, joskaan ei konttoreidenkaan linjat aina ole ihan yhtenevät.
Mikäettei sinne sais 1.9td:ä laittaa? Ykköskoppasissa on isoimmat koneet ollu 1.8 joten 1.9 menee tilavuussäännön sisään, samoin kuten teho joka on 90hv niinkuin noissa 1.8 bensakoneissakin.
kyllähän sen saa, mutta ei paketteriks pysty katsastamaan ja turha maksaa dieselveroa ku siitä tulee kesäauto... sitä tuolla aijemmin tarkoitin.
mitä kaikkea pakollisia johtoja täytyy vetää ku laittaa dieseliin 8v gti tekniikan. bensa pumpun johdot ja sytytys puolen johdot tietenkin, mut mitä muuta?
ja eikös nuo sulake/rele lootat ole samat kaikissa tekniikoissa? tai siis eikös siellä dieselissäkin ole valmiina paikat bensamallin releille ja muille? <- vähän sekava kysymys, mutta toivottavasti joku tajuaa...
voisiko joku selvittää mulle kuvien merkityt sähkö jutut ja onko ne pakollisia?
osa 1
osa 2
osa 3
osa 4
ja eikös nuo sulake/rele lootat ole samat kaikissa tekniikoissa? tai siis eikös siellä dieselissäkin ole valmiina paikat bensamallin releille ja muille? <- vähän sekava kysymys, mutta toivottavasti joku tajuaa...
voisiko joku selvittää mulle kuvien merkityt sähkö jutut ja onko ne pakollisia?
osa 1
osa 2
osa 3
osa 4
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 17 vierailijaa