Navi Plus asennus A4 b7

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

juhak
-

Navi Plus asennus A4 b7

ViestiKirjoittaja juhak » 14.6.2005 12:03

Tuli ostettua ebay:sta navi plus. Ongelmana on vain asennus, kun autoon tulee concert radio tarvitaan muitakin kilkkeitä kuin navi. Jälleenmyyjällä asennus ja tarvikkeiden hinta on varmaan suolanen, jos edes alkavat sitä tekeenkään. Tietääkö kukaan mitään muuta paikkaa missä tuon voisi asennuttaa ? Onnistuuko asennus LMS:lla ?

Jukkar
-

ViestiKirjoittaja Jukkar » 21.10.2005 13:23

Mitenkä tämän projektin kanssa kävi. Itse olen haaveillut navin asentamisesta omaan A6:een

juhak
-

ViestiKirjoittaja juhak » 23.10.2005 14:20

Projekti onnistui loppujen lopuksi ihan hyvin, vaikka hiukan kylmäsi alkaa repiä keskikonsolia alle 1k ajetusta autosta. Soitin LMs:lle ja kysyin josko heillä tää vaihto onnistuisi, mutta vastaus oli vähintäänkin tyrmäävä eli ei taida onnistua joutuu vaihtaan niin paljon osia mm. takaikkunat yms. Ei siinä mitään työkalut käteen ja itse purkamaan keskikonsolia. Helpottaa tosiaan paljon jos autossa on valmiiksi 2 din kehikko, silloin ainakin A4:ään vaihto on ihan plug and play hommaa. Itselläni oli tuo concert-radio ja 1din kehikko joten vaihdettavaa tuli hiukan enemmän, mutta onnistui siitä huolimatta ja nyt navi on paikallaan ja pelittää ihan mukavasti. Jos jollain on tarvetta tuolle käyttämättömälle ConcertII soittimelle, niin multa vois saada sen sopivaan hintaan.

Iiro
ffp jäsen

ViestiKirjoittaja Iiro » 23.10.2005 15:10

Niin, ilmeisesti tässä projektissa käytit tarvikeantennia GPS:lle?

juhak
-

ViestiKirjoittaja juhak » 23.10.2005 21:49

Joo, antenni tuli tuon navin mukana. Alkuperäinen on ilmeisesti se hainevä joka olisi ollut hankala asentaa ja omasta mielestäni ainakin BMW:ssä se on tökerö möykky, Audin antennia en ole nähnyt. Radion antennithan oli valmiina takaikkunoissa.

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”