Tehoista vielä

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

milo
-
Viestit: 33
Liittynyt: 4.5.2004 15:35

Tehoista vielä

ViestiKirjoittaja milo » 21.10.2005 20:56

Onko kukaan saanut 1.8t:stä penkissä yli 230 hv:aa. On vissiin aika lujassa tolla vakioturbolla!? Huom. kysymys koskee vain vakioturbollisia!
Viimeksi muokannut milo, 21.10.2005 21:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vesku
ffp jäsen
Viestit: 7374
Liittynyt: 16.7.2003 23:55

ViestiKirjoittaja Vesku » 21.10.2005 20:59

Rules kohta 8. ISOILLA kirjaimilla kirjoittaminen on kiellettyä. Se on huutamista ja koskee myös otsikoita.

milo
-
Viestit: 33
Liittynyt: 4.5.2004 15:35

Tehoista vielä

ViestiKirjoittaja milo » 21.10.2005 21:06

Sori!!! Jäi caps päälle!

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 21.10.2005 21:13

Ei luulis esim. TT:ssä olevan kovin tiukassa 230 hv teho...

milo
-
Viestit: 33
Liittynyt: 4.5.2004 15:35

ViestiKirjoittaja milo » 21.10.2005 22:50

Niin tt:ssä , mut kkk03:ssa tarkoitin!

Victor
ffp jäsen
Viestit: 1033
Liittynyt: 21.7.2003 15:03

ViestiKirjoittaja Victor » 21.10.2005 23:09

Lienee mahottomuus, jos puhutaan käyttöautosta. Saattaa siitä hetkellisesti moiset lukemat irrotakin jonka jälkeen vakiopuhallin joutanee verkon painoksi. Taitaa olla optimistisimmatkin lukemat parannetun hengityksen kanssa ~210hv. Joku viisaampi vois tietty a/r-suhteen perusteella sen laskeakin onko edes teoriassa mahdollista saavuttaa riittäviä paineita ko. tehoihin.

milo
-
Viestit: 33
Liittynyt: 4.5.2004 15:35

ViestiKirjoittaja milo » 21.10.2005 23:14

Aattelin kun mulla tuli 231 hv(oli kyllä nokalla iso cooleri) 390 Nm vääntöö. Keinoja vakioturbolla ehkä ei ole enään lisätä. Ehkä pitää kokeilla seuraavaksi tota eurospekkii!

Tero V.
ffp jäsen
Viestit: 5273
Liittynyt: 16.7.2003 22:48
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tero V. » 21.10.2005 23:34

k03:lla 231hv? Missä penkissä saa noin hyviä lukemia? :)

Karvinen
-
Viestit: 175
Liittynyt: 7.2.2005 12:34

ViestiKirjoittaja Karvinen » 22.10.2005 12:39

Kyllä toi 230hv ko3:n hyrrätessä on tosi hyvä tulos..

milo
-
Viestit: 33
Liittynyt: 4.5.2004 15:35

ViestiKirjoittaja milo » 22.10.2005 13:22

Voisin kyllä pistää tänne sen penkkituloksen, mut pitäis olla skanneri tai digikamera. Revon 4 bar softalla, bsr:n täyd.putkistolla, samcot, jr filtterillä oli 218 hv, eli cooleri auttoi viä 13 hv! Se on kyllä mallia Raatikainen + omat modifikaatiot! Penkissähän ei muuten saada kaikkia irti ilman vesisuihkua. Sitä en edes käyttänyt (+10hv).
Turbohan on kyllä se sport malli, mut ei siinä pitäis olla eroo...

golfan
-
Viestit: 352
Liittynyt: 4.4.2004 17:03

ViestiKirjoittaja golfan » 22.10.2005 13:53

eikös niissä ole jonkin verran eroa, se selittääkin..

Make
ffp jäsen
Viestit: 1731
Liittynyt: 17.7.2003 22:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja Make » 22.10.2005 19:40

tulokset riippuu paljolti penkistä jossa mitattu...

milo
-
Viestit: 33
Liittynyt: 4.5.2004 15:35

ViestiKirjoittaja milo » 22.10.2005 19:53

Penkki on uusi hollantilainen, merkkii en muista. Kunnon tietokonemittaus, eikä mikää manuaalisesti laskettava.

Victor
ffp jäsen
Viestit: 1033
Liittynyt: 21.7.2003 15:03

ViestiKirjoittaja Victor » 22.10.2005 20:24

Meinasin lisätä alkup. kommenttiini, että ohan olemassa vielä tuo ko3 sport, jossa on ko4:sen pakopesä, mutta aattelin et olisit sen maininnut tuossa aiemmin. Oisit heti sanonut...

Toki tuo sillä sporttipuhaltimella on mahollista, kaverin TS Leonissaki tais olla pelkällä Revon softalla jo tuo 210hv, kun tuo on perus mandariinilla se ehdoton kipuraja. Ohan tuossa ko3:ssa 150 hv vakiosoftalla ja hybridillä vastaavasti 180hv. Ihan hyvät lukemat kyllä.

Tero V.
ffp jäsen
Viestit: 5273
Liittynyt: 16.7.2003 22:48
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tero V. » 22.10.2005 22:38

Lähinnä sitä penkittäjää tarkotin kysyä. Ja kyllä sillä tietokoneellakin saadaan ihan mitä sattuu tuloksia tarvittaessa.. Eihän siinä, hieno tulos jos pitää paikkansa, mutta jotenkin tuntuu että ei ole pitkäikäinen pilleri jos noilla tehoilla ajellaan.

milo
-
Viestit: 33
Liittynyt: 4.5.2004 15:35

ViestiKirjoittaja milo » 22.10.2005 23:09

Autosähkö J.Matalamäki, Koskenkorva. Oon ajanut jo 37000 km ja ei viä ainaskaan mitää vikaa!

tero_v
-
Viestit: 396
Liittynyt: 14.2.2005 14:50

ViestiKirjoittaja tero_v » 3.5.2006 11:06

itsellä 196hp ja ajoa vajaa vuosi... turbo irti ja täynnä halkeamia...

Ampenaattori
-
Viestit: 360
Liittynyt: 5.3.2004 22:51

ViestiKirjoittaja Ampenaattori » 3.5.2006 11:48

K04:sella MTM:n ohjelmalla 40 000km ja ainoa ehjä osa turbossa hukkaportin kello. Eipähän ne pikku kikkareet kestä tommosia paineita. Tietysti jos pintakaasulla köröttelee niin ajaahan sillä maailman tappiin, mutta miksipä sitä sitten virittää jos ei sillä ryntäyttele.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa