Valoista

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Junnu VR6
-

Valoista

ViestiKirjoittaja Junnu VR6 » 14.10.2005 13:53

Voiko etuvalojen heijaste kupuja maalata uudelleen?
Olen pitkän aikaa ihmetelly kun kuskin puoleinen valo huurtuu joka kerta kun taivaalta tai suihkusta ilmaantuu vettä auto päälle. Ajattelin eilen illalla tehdä jotain asian eteen ja purin siinä lampun irti ja kappas vesi on päässyt makaamaan lampun alla ja sieltä höyrystymään huonosta tiivisteestä lampun sisälle.
Ajattelin sitten puhdistaa lampun sisältä siinä samassa ei muutakun lamppu auki ja kappas heijastimet ovat vähän huonossa jamassa. Ajattelin vähän kiillottaa heijastimia pienen Farecla siivun kanssa ja ei muutakun pieni hinkkaus ja hups lähti hinkaamaltani alueelta heijastin menemään. Vähän pisti ketuttamaan!
Onko uuden lampun osto aika vai onko mitään tehtävissä?

H. Jormalainen
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 14.10.2005 14:15

Joku oli hopeoinut noita uudestaan. Olikohan se tällä voorumilla kun sitä jutusteli.

Mut maalilla ei tee tuolla mitään. Ellei sit jotain ufomaalia löydä jostain.

NJo
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja NJo » 14.10.2005 20:08

Jep, itse ainakin olen uudelleenpinnoittanut umpiot, ja hyvät niistä tuli. Täällä aiheesta lisää.

Junnu VR6
-

ViestiKirjoittaja Junnu VR6 » 15.10.2005 0:29

Kiitoksia kovastin. Hyvä homma toi Suomen Metallointi sijaitsee viellä lähellä Kotoa. Oon kuitenki miettiny että ostain koko umpion vaikka käytettynä kun oli saanut vähän siipensä ilmeisesti kolarin yhteydessä.

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”