APUA turbo corradon kanssa..
Valvoja: ffp jäsenet
APUA turbo corradon kanssa..
eli levis se remmi pari kk sitte, laitoin tavallise turbo tilalle, ok, kaikki toimii kone käy kaikki muute ok, mut käy ihan helvetin rikkaalla, tukehtuu melkein tyhjäkäynnillä ja käy muutenki röpöttämällä.. eli jos joku osaa auttaa ni täällä kaivataan ja nopeasti..
Jaahas, tossa toisessa onkin ilmeisesti tinattu 2.5barinen sinne.
Muistelin kyllä että toisessakin oli mutta enpä väitä ennen kuin katson.
onpa nuo vaan toiminut 1.0-1.4bar
Muistelin kyllä että toisessakin oli mutta enpä väitä ennen kuin katson.
onpa nuo vaan toiminut 1.0-1.4bar
Viimeksi muokannut Warmaster, 12.10.2005 12:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
!
no mulla oli remmillä ahdot 1.2 ja kyl sillo toimi, nyt on turbolla aluks 0.5 et pitäis sen puolesta toimia.. millo noin nyt sit tietää toimiiko esim se potentiometri anturi.. entä ku lambdaltr lähtee kolme johtoa kas valkosta ja yks musta ni onko valkosilla mitään väliä kumpi kumpaan, koitin kyl molemmin päin jo ei vaikutusta.. alkaa menee pikku hiljaa hermo ku tuo rahan meno ei kovin pientä ole ollu täs rojektis( männät ja veivit, kansi työt, turbo, välijäähy + 500e muuta pikku hiluja
Revi piuha irti siitä imulämpö/co-potikasta, menee perusarvoille noiden arvojen kanssa (mikäli on kunnon lastu), 40astetta/2k_ohm.
Lambdan lämmityspiuhoilla ei ole väliä miten päin ovat, kunhan sinne plussa ja miinus. Kannattaa tutkia sitä lambdan jännitettä boksin riviliittimeltä, ja maadoitus mittarille myöskin boksin maadoitukseen. Sellaisen ole itse huomannut että Digifantti on vähän nirso seosmittarin rinnallekytkemiseen, joten mittarin pitää olla sellainen mikä ei ime liikaa virtaa lambdalta (Fluke 189 ainkin toimi ok.).
Lambdan lämmityspiuhoilla ei ole väliä miten päin ovat, kunhan sinne plussa ja miinus. Kannattaa tutkia sitä lambdan jännitettä boksin riviliittimeltä, ja maadoitus mittarille myöskin boksin maadoitukseen. Sellaisen ole itse huomannut että Digifantti on vähän nirso seosmittarin rinnallekytkemiseen, joten mittarin pitää olla sellainen mikä ei ime liikaa virtaa lambdalta (Fluke 189 ainkin toimi ok.).
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”