-91 Audi Coupestani otti ja irtosi kaasupolkimen muovinen poljinpinta. Kiinni sitä ei saa enää takaisin, ainakaan kunnolla, ja mieli tekisi vaihtaa tilalle vaikkapa Momon alumiiniset.
Ennenkuin alan edes ostoksia tekemään, ajattelin kysäistä että miten olette homman toteuttaneet? Lähinnä kiinnitys mietityttää - porakoneelle varmaan tulee käyttöä?
Uudet poljinpinnat Audiin, vinkkejä kaivataan
Valvoja: ffp jäsenet
^menee periaatteessa. Mutta ton sun coupen ainakin kaasu poljin on hyvinkin erilainen kuin TT/A3/Golf IV:n. Eli se ei varmaankaan heittämällä mene paikoilleen, enkä menisi takuuseen noista jarru/kytkin polkimistakaan.
Edit. Lisäksi, jos sulla katkes se poljin pinta irti siitä polkimen varresta, niinkuin minä käsittäisin, niin joudut sen kuitenkin "ropaamaan" sen jotenkin kiinni, sillä TT:n pinta tulee sen päälle, ei sen tilalle. Samalla lailla nämä momot ym. alupinnat tulee sen alkuperäisen polkimen päälle, ainakin kaikki, joita olen nähnyt.
Edit. Lisäksi, jos sulla katkes se poljin pinta irti siitä polkimen varresta, niinkuin minä käsittäisin, niin joudut sen kuitenkin "ropaamaan" sen jotenkin kiinni, sillä TT:n pinta tulee sen päälle, ei sen tilalle. Samalla lailla nämä momot ym. alupinnat tulee sen alkuperäisen polkimen päälle, ainakin kaikki, joita olen nähnyt.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”