mut kui on noitten enkelinsilmien valotehon laita??
focuksen vastaavat eivät kuulema oo hyvät..
angel eyet golf III millainen valoteho???
Valvoja: ffp jäsenet
angel eyet golf III millainen valoteho???
Viimeksi muokannut golfan, 7.10.2005 9:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on ne in pron angel eye valot. En usko onko valoteho parempi kun orkkis VR6/GTI valoilla (Autobild lehdessä joskus sanottiin että ne on niiden mittausten mukaan parhaat alkuperäis halogeeni valot mitä on tehty). En sitten tiiä johonkin Switchein verrattuna että kumpi on parempi epäilisin että In Pro. Pitäis kyllä verrata valoja vierekkäin jotta osais sanoa mitään tarkaa..
Itellä on lampunlaseissa kivenisku kalvo joka varmaan huonontaa hieman valotehoa. Polttimoina on ne mitkä niissä tuli mukana jotka ei varmaan myöskään oo parhaat maholliset. Piuhoissakin on vielä adapterit eikä releitä. Tilanne vois varmaan olla ihan eri kun vaihtaa polttimot, poistaa adapterit ja reileistää valot. Valo on nimittäin jopa vähän kellertävää eli jännitteet on aika alhaset. Valokuvioltaan noi projektori lyhkäset on kyllä tosi hyvät. Pitkistä ei oo kauheesti kokemusta mutta ei ne ainakaan vakiota paremmat ole missään nimessä.
Mutta sen verran hyvän näköset on etten mihinkään muihin vaihda, vaikka valotehossa häviäiskin.
Itellä on lampunlaseissa kivenisku kalvo joka varmaan huonontaa hieman valotehoa. Polttimoina on ne mitkä niissä tuli mukana jotka ei varmaan myöskään oo parhaat maholliset. Piuhoissakin on vielä adapterit eikä releitä. Tilanne vois varmaan olla ihan eri kun vaihtaa polttimot, poistaa adapterit ja reileistää valot. Valo on nimittäin jopa vähän kellertävää eli jännitteet on aika alhaset. Valokuvioltaan noi projektori lyhkäset on kyllä tosi hyvät. Pitkistä ei oo kauheesti kokemusta mutta ei ne ainakaan vakiota paremmat ole missään nimessä.
Mutta sen verran hyvän näköset on etten mihinkään muihin vaihda, vaikka valotehossa häviäiskin.
FK Powerlook "Angel Eye" valoissa on aika kapea valokeila. Mutkaisella tiellä tuo häiritsee. Suoralla tiellä noilla pärjää. Parkkirinkulat saisi olla kirkkaammat. Noi on hehkulampuilla toteutettu.
Mk4 look
Tuolta:
http://www.benecars.com/
Valitset tuning ja sieltä mk3, siellä myydään Hellan mk4 look valoja tähän mennessä halvimmalla, mitä itse olen asian perään tutkinut..
Itellä jo tilattuna, kehu että noilla näkee hyvin.. Onhan H7 polttimonakin jo kirkkampi kuin nykyiset H4:t, mitkä itellä vakkari umpioissa..
http://www.benecars.com/
Valitset tuning ja sieltä mk3, siellä myydään Hellan mk4 look valoja tähän mennessä halvimmalla, mitä itse olen asian perään tutkinut..
Itellä jo tilattuna, kehu että noilla näkee hyvin.. Onhan H7 polttimonakin jo kirkkampi kuin nykyiset H4:t, mitkä itellä vakkari umpioissa..
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”