Xenonit A4:seen
Valvoja: ffp jäsenet
Xenonit A4:seen
Moi kaikki! Osaako kukaan neuvoa minkälaisia riskejä tuossa xenon päivityksessä on (http://www.xenonautovalot.fi/). Ohjeen mukaan pitäisi päivittää valojen sulakkeet 10A -> 20A, kestääkö sähköjärjestelmä tämän ilman ongelmia?
Auto on A4 2003 mallia.
Auto on A4 2003 mallia.
(http://www.xenonautovalot.fi/) tuolta ajattelin muutos sarjan hommata. Sain sellaisen käsityksen, että muutos on helppo tehdä ja ei vaari sen kummempaa kuin kaksi toimivaa kättä. Onko tuo sarja sellainen, että joutuu mahdollisesti vaihtamaan johtoja?
Kyseisen merkkiset ballastit vaativat hiemän järeämmän virran saannin jos vertaa esim. Hella tai Interpower ballastiin. Yleensä liian vähäinen virran saanti vaikuttaa syttymiseen, mutta itse tiedän muutaman tapauksen Meccatuning xenoneilla olevan auton. Jotka sammuu kesken ajon?? Mitä itse pidän erikoisena, ilmeisesti kyseinen ballasti ei kykene pitämään palojännitettä vakaana. Ja paksummat piuhat hieman vähentävät tätä oireilua.
TÄSMENNYS!! Minun palaute otanta käsittää vain kaksi tapausta jotka ottivat minuun yhteyttä, koska heillä oli vika oireita. Ne joiden sarjat toimivat, niin eivät luonnollisesti ole apuani tarvinneet.
Ja seuraavan myöntäminen on minulle jopa luonteen vastaista, mutta olen kuullut jopa Bilteman sarjoista hyviä kokemuksia :)
Ja seuraavan myöntäminen on minulle jopa luonteen vastaista, mutta olen kuullut jopa Bilteman sarjoista hyviä kokemuksia :)
mutta itse tiedän muutaman tapauksen Meccatuning xenoneilla olevan auton.
Jep, enköhän ollut yksi niistä.
Tuolloinhan kyseinen tuote on täysi susi...
Jokainen voi miettiä v***tuksen määrää kun valot vilkkuu itsekseen ajon aikana.
Ne joiden sarjat toimivat, niin eivät luonnollisesti ole apuani tarvinneet.
Luonnollisesti. Ja tuskinpa kukaan voi puhua kaikkien puolesta tällaisessa asiassa, jos sun mielipide perustuu kahteen ongelmatapaukseen niin onko se paljon vai vähän? Paljon noita Meccatunen satseja on myyty?
Olen myynnyt noin parisataa sarjaa. Tietysti löytyy joskus viallisia tuotteita kuten teille. On esim ollut h4 bi xenon poltimoissa muutamia vialisia ( 3 kpl) ja sarja ballasteia (sarja numero alkaa "Q" kanssa) mitkä otettiin pois tuotanosta.
Asiakas ei ole kyllä koskaan ollut viikkoa pitempää ollut ilman valoja kun takuu osat ovat toimitettu mahdolisimman nopeisti perille. Vialliset ovat sitten lähetetty takaisin valmistajalle tutkittavaksi. Tuotekehitys on valtavan nopea tässä alalla, ja kilpailu on kovaa.
t. Niko
www.xenonautovalot.fi
Asiakas ei ole kyllä koskaan ollut viikkoa pitempää ollut ilman valoja kun takuu osat ovat toimitettu mahdolisimman nopeisti perille. Vialliset ovat sitten lähetetty takaisin valmistajalle tutkittavaksi. Tuotekehitys on valtavan nopea tässä alalla, ja kilpailu on kovaa.
t. Niko
www.xenonautovalot.fi
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”