golf 3 sisustan maalaus
Valvoja: ffp jäsenet
golf 3 sisustan maalaus
Onko ketään teistä maalannu sisustan... tai varmasti on mutta onko teillä jotain kuvia siitä!? Mulla itselläni on Golf vr6 sinisellä sisustalla mutta haluisin sen mustaksi tai ainakin osaksi mustaksi. Niin mikä maali pysyy vinyylillä joka ei lähde sitten irtoamaan esim. talvella tai kuumalla kesällä. Mikä maali oliis hyvä tämmöiselle projektille? Ja sitten tietenkin on varmaan eri maali näille koville pinnoille kojelaudalla!? Onko järkeä lähtee tähän projektiin vai kannattaako vaihtaa koko sisustan mustaksi tai jotain... ja oisin kyllä kiinostunut vaihtaa sisusta audi tt sisustaan. Oli joku jamppa tehnyt sen, oli aivan sairaan siisti. Mutta se jo on aika iso projekti.
Saat melko kovasti rasvanpoistajaa ainakin käyttää, meinaan että varmasti on silikonisprayt ruiskittu koelaudalle moneen kertaan, varsinkin jos on liikkeestä auton ostanut.
Mutta Maaliliikkeet tietävät melko varmasti myös yllätys yllätys, maaleista, ja niiden soveltuvuuksista. Itse marssisin ensimmäiseksi paikalliseen maaliliikkeeseen tai maalaamoon. Sieltä saa usein ilmaiseksi hyvät vinkit ja jipot. Jos ei muuta niin paskaset naurut, että tollaseen projektiin meinaat alkaa.
Mutta Maaliliikkeet tietävät melko varmasti myös yllätys yllätys, maaleista, ja niiden soveltuvuuksista. Itse marssisin ensimmäiseksi paikalliseen maaliliikkeeseen tai maalaamoon. Sieltä saa usein ilmaiseksi hyvät vinkit ja jipot. Jos ei muuta niin paskaset naurut, että tollaseen projektiin meinaat alkaa.
-
- -
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”