Autosoundissa joku arveli, että eteen 5,25"+disse ja taakse 6,5".
Onko näin?
Jos, niin saako eteen menemään kohtuullisella sovituksella 6,5" vakioritilän alle?
Minkäs kokoiset kaiuttimet menee a4 (b5) vakiopaikoille?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Takakaiuttimien merkityksen ja tarpeellisuuden kanssa on mielestäni vähän niin ja näin... Sanoisin turhaa - hifistit sanovat, että pilaa koko homman.
Eteen 5,25" menee varsin näppärästi soviterenkaan kanssa (itse tilasin Soundworksista moiset). 6,5" vaatii jo melkoista sorminäppäryyttä, mikäli siisti ulkoasu ja tukeva kiinnitys tavoitteena.
Eteen 5,25" menee varsin näppärästi soviterenkaan kanssa (itse tilasin Soundworksista moiset). 6,5" vaatii jo melkoista sorminäppäryyttä, mikäli siisti ulkoasu ja tukeva kiinnitys tavoitteena.
Mites mun takauksessa, kun auto on avant, eikä takaovissa ole laisinkaan kaiutinpaikkoja. Onko siellä ovipahvin takana silti paikka kavarille? Jos on, niin siihen varmaan saisi askarreltua reiän ja peitelevy vaikka diileriltä.
Mun mielestä etukaiuttimet on ihan tarpeeksi hyvät, joten mitkä sopisi taakse niiden kaveriksi?
Muita hyviä ideoita takapenkkiläisten musiikinjanon sammuttamiseksi?
Autohan oli A4 avant -97
Mun mielestä etukaiuttimet on ihan tarpeeksi hyvät, joten mitkä sopisi taakse niiden kaveriksi?
Muita hyviä ideoita takapenkkiläisten musiikinjanon sammuttamiseksi?
Autohan oli A4 avant -97
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”