Kuka toimittaa Dietrich tuotteita suomeen?
Valvoja: ffp jäsenet
Kuka toimittaa Dietrich tuotteita suomeen?
Eli olen saanut vakuutusyhtiöltä luvan tilata uuden etupuskurin, koska tuota vanhaa ei saanut kunnolla korjattua ja nyt pitäisi tietää, keneltä mahtaisi suomesta noita saada?
Siis nyt on joku muu putiikki hakusessa kuin kcs.
Siis nyt on joku muu putiikki hakusessa kuin kcs.
Oli sentään tästä topiikista jotain hyötyä. Eli puskuri on löytynyt kahden viikon toimitus ajalla, kuulemma varastossa on.
arc: Eikös nr-autovaruste tuo noita teidän osia tuo maahan? Eli nr:n kautta hoituu tuning asiat. Tai siis kcs:n myös, mutta te teette tilauksen nr:n vai miten toi nyt menee? Voi vähän valaista, kun kuulee vaan sanontoja ja yhtäkkiä sivuillakaan ei enään ole hintoja. Eli onko mitään järkeä tilata teidän kautta vai onko parempi marssia suoraan nr-autovarusteeseen?
arc: Eikös nr-autovaruste tuo noita teidän osia tuo maahan? Eli nr:n kautta hoituu tuning asiat. Tai siis kcs:n myös, mutta te teette tilauksen nr:n vai miten toi nyt menee? Voi vähän valaista, kun kuulee vaan sanontoja ja yhtäkkiä sivuillakaan ei enään ole hintoja. Eli onko mitään järkeä tilata teidän kautta vai onko parempi marssia suoraan nr-autovarusteeseen?
Suoraan sanoen kummallisia nuo tuning puskurit, kun oletin olevan bolt on-homma, mutta kaikkea muuta. Corradossa puskurin kiinnikkeet väärillä kohdin ja ei mennyt edes paikalleen mitenkään. Sivuissa olevia peltikiinnikkeitä sai leikellä peltisaksilla, koska olivat laminoitu väärille kohdin. Lamppujen paikat sai sorvata pienoisporalla jyrsimellä oikeaan kokoon, kun vilkkuja ja sumareita ei saa paikalleen alkuperäisiin ollenkaan. Mitään puhettakaan ei ollut, että alkuperäisen puskurin rungossa olevat kiinnikkeet menisi paikalleen vaan kiinnitys oli tehtävä niinkuin parhaaksi näkee ruuveilla tai pulteilla. Lisäksi se pinnassa oleva gelcoat on olemattoman heikkoa, mm. pienikin kolhaisu saa sen lohkeamaan ja kileven ruuvaaminenkin pitäisi hoitaa muilla kun ruuveilla, sillä tuo "munankuori" rikkoutuu sentin reijän ympäriltä. Rungon kiinnikkeitä ei sentään tarvinnut sorvata, kuten eräillä Corradossa on puskuri jäänyt liian eteen.
Miten tälläkin merkillä on ns. laatumerkin maine, vai onko tuning sitten sitä että kaiken eteen kiroillaan, kun valmistaja tekee huitaisten tuotteensa?
Miten tälläkin merkillä on ns. laatumerkin maine, vai onko tuning sitten sitä että kaiken eteen kiroillaan, kun valmistaja tekee huitaisten tuotteensa?
HelaKammon linjoilla mennään. Omassa tosin piti niitä puskurin runkopalkin reikien paikkaa tosiaan vaihtaa, koska puskin jäi noin 1 cm verran liian ulos.
http://koti.phnet.fi/levis/corrado/diet ... rretty.jpg
Muista HK poistaa kaikki hiusmurtumat ennen maalailuja! Näkyvät todella rumasti läpi. Ite laskin rälläkällä ja viilalla jokaisen auki ja kittasin umpeen. Talvella pienet lumi köntit yms. ne vasta tuon munan kuoren halkovatkin. Näyttää todella kivalta!
http://koti.phnet.fi/levis/corrado/diet ... rretty.jpg
Muista HK poistaa kaikki hiusmurtumat ennen maalailuja! Näkyvät todella rumasti läpi. Ite laskin rälläkällä ja viilalla jokaisen auki ja kittasin umpeen. Talvella pienet lumi köntit yms. ne vasta tuon munan kuoren halkovatkin. Näyttää todella kivalta!
Toi mun Dietrichin puskuri on reilut 5CM leveempi kuin auton orginaalipuskuri, kiinikkeet passaa hyvin päistä, mutta keskimmäiset reijät on sentti kaupalla vituillaan. Vastaavasti keskireijät saa keskelle, mutta sitten puskurin ja lokareiden väliin jää parin sentin rako molemmin puolin autoa. Voiko se olla edes oikea puskuri Golf3/Vento? Ettei olis kokonaan jonkun muun auton. Yritin katella mikä koodi ko. pulkassa on eikä siinä ole mitään asiallisia merkintöjä että mihin merkkiin ja malliin se on. Vai onko siinä tussilla kirjotettu numero löytyy ja se ei ainakaan täsmää rahtisetelin ja tilauksen merkintöjä. Kauhulla vain sitten odotellaan tuloksia... onhan siinä kuitenkin alkuperäisille vilkuille sopivat reijät ja ne passaa niihin kyl.
että osaa ottaa päähänSe on selvää että tota lasikuituläjää mä en pidä, noin isoja muutoksia en ala tekemään. Eli sahaamaan sitä poikki ja lyhentämään pari senttiä per puoli.
että osaa ottaa päähänSe on selvää että tota lasikuituläjää mä en pidä, noin isoja muutoksia en ala tekemään. Eli sahaamaan sitä poikki ja lyhentämään pari senttiä per puoli.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa