g2, cd soitin ei mene perille asti?
Valvoja: ffp jäsenet
g2, cd soitin ei mene perille asti?
Huomasin kun iskin uuden alpinen mp3 soittimen luukusta sisään ja se ei menekkään ihan perille asti? Onko tämä jokaisessa golf kakosessa? Kaikki piuhat sieltä takanta omasta mielestäni siirsin sen verran sivuun ,että mahtuisi kokonaan ,mutta ei se sinne pohjaan mene..
Jos ei johtonipun asettelu auta niin kuumailmapuhallin käteen ja sitä muoviputkea, johon soitin todennäköisesti ottaa kiinni, kuumentamaan ja muotoilemaan uudestaan. Ei tietenkään aivan lyttyyn. Jotain muovitukia ym. on porukka myös saksinut sieltä pois. Tämä sama ongelma on kaikissa kakkiksissa, lienee soittimet olleet 20 vuotta sitten lyhyempiä.
Btw. Mulla oli pikkukakkosessa votex-konsoli jonka alempaan paikkaan soitin meni todella helposti, mutta siihen ylempään ei puoleksikaan :) Keskikonsolin sisällä menevissä tuuletuskanavissakin on eroja vuosimallista riippuen joten en tiedä oliko se mulla ('90) sitten ahtaampi kuin yleensä (<-'89).
Btw. Mulla oli pikkukakkosessa votex-konsoli jonka alempaan paikkaan soitin meni todella helposti, mutta siihen ylempään ei puoleksikaan :) Keskikonsolin sisällä menevissä tuuletuskanavissakin on eroja vuosimallista riippuen joten en tiedä oliko se mulla ('90) sitten ahtaampi kuin yleensä (<-'89).
Itse olen kiskonut soittimen aukon vieressä olevista katkaisijoiden rei'istä johtoja sivuun jollain tikulla. Johtoja ei taatusti ole soittimen takana, mutta ainakaain Sonyn CDX-MP40 ei mene niin pohjaan että se lukkiutuisi kehykseensä. Muutaman millin jää vajaaksi, ei käytännössä haittaa mitään mutta helpottaa radiorosmoja.
Takana on muovi jossa on reikä sitä soittimen taustatappia varten, juurikin tuo muovi ottaa soittimeen kiinni.
Takana on muovi jossa on reikä sitä soittimen taustatappia varten, juurikin tuo muovi ottaa soittimeen kiinni.
Hm, mulla se täys-din-kokonen soitin kyl menee ihan pohjaan, kun vaan saa johdot pois tieltä, eikä sieltä ole mitään muokattu tai poistettu.
Mulla on ihan metallinen tuo tuki. Paitsi mullahan onkin se ns. pehmeä kojiskin.
Mulla on ihan metallinen tuo tuki. Paitsi mullahan onkin se ns. pehmeä kojiskin.
Itsellä juuri sama mankka kuin SS:llä oli kiinni 85 golfissa nätisti paikoillaan. Nyt se mankka on kaverin orggis Gti:ssä eikä ole toivoakaan, että menisi pohjaan.
Onko vika penkin ja mankan välissä vai rca johtojen paksuuksissa tms, mene ja tiedä. Rauhallisesti ajan kanssa kun laittaa, niin ei ainakaan riko mankkaansa =)
Onko vika penkin ja mankan välissä vai rca johtojen paksuuksissa tms, mene ja tiedä. Rauhallisesti ajan kanssa kun laittaa, niin ei ainakaan riko mankkaansa =)
^ Ilmeisesti noissa kojelaudoissa tosiaan on eroja. Joskus vielä pienen peilin kanssa varmistin ettei takana ole yhtään johtoa välissä. Soitin tosiaankin stoppaa siihen muoviin liian aikaisin.
Eipä tuo paljoa haittaa, soitin istuu kuitenkin lähes tarpeeksi syvällä. Vielä kun ostin soittimen ympärille sen muutaman euron kehyksen Biltemasta, niin tuo paransi yleisvaikutelmaa.
Eipä tuo paljoa haittaa, soitin istuu kuitenkin lähes tarpeeksi syvällä. Vielä kun ostin soittimen ympärille sen muutaman euron kehyksen Biltemasta, niin tuo paransi yleisvaikutelmaa.
-
- -
-
- -
Sama ongelma oli Sonyn soittimen kanssa minullakin. Totesin sen takatuen turhaksi, sen verran kevyen oloinen soitin oli ja tukeva kehikko, päädyin poistamaan sen muovisen takatuen, mikä siellä pisti vastaan. Tietysti parempi ratkaisu olisi ollut kuumailmapuhallin ja maltillinen uudelleenmuotoilu, mutta kun alkoi ilta jo tummenemaan ja piti liikkeellekin lähteä, niin päätin sitten poralla vähän sorkkia sen pois.
Jep, minulla Bora-koneessa on alempana DVD-soitin, ja ylempänä In-dash näyttö.
Asentaessa oli ongelma, kun molemmissa laitteissa on hirvee määrä kaapeleita ja n. 8kpl RCA liittimiä yhteensä.
Joten oli vaan otettava Dremel käteen ja leikata se muovinen taustalevy pois sieltä, eikä ne edes sen jälkeen mennyt pohjaan asti, jokunen milli jäi ulos. Myt kyllä ne siinä pysyy, en ole sen ennenmän yrittäny laittaa kun ne pitää purkaa pois kuitenkin kun laittaa subbarin kiinni.
Asentaessa oli ongelma, kun molemmissa laitteissa on hirvee määrä kaapeleita ja n. 8kpl RCA liittimiä yhteensä.
Joten oli vaan otettava Dremel käteen ja leikata se muovinen taustalevy pois sieltä, eikä ne edes sen jälkeen mennyt pohjaan asti, jokunen milli jäi ulos. Myt kyllä ne siinä pysyy, en ole sen ennenmän yrittäny laittaa kun ne pitää purkaa pois kuitenkin kun laittaa subbarin kiinni.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”