Synkron öljyt?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

ketsa
-
Viestit: 91
Liittynyt: 11.10.2004 23:34

Synkron öljyt?

ViestiKirjoittaja ketsa » 7.9.2005 11:33

Mitä öljyä ja kuinka paljon MK II Syncron takaperään?

Entäpä viskoon?

hykkyrä
-
Viestit: 1068
Liittynyt: 20.8.2004 13:05

ViestiKirjoittaja hykkyrä » 7.9.2005 12:15

Taakse sellainen 7dl. Visko jos pelaa, niin se pelaa. Sille ei oikein varsinaisesti itse ole mitään tehtävissä. Sanottakoon näin. :)

Edit: Ja öljynä VS-200.

ketsa
-
Viestit: 91
Liittynyt: 11.10.2004 23:34

ViestiKirjoittaja ketsa » 7.9.2005 20:19

Kiittää Hykkyrää.

t5porter4m
-
Viestit: 41
Liittynyt: 27.4.2005 1:24

ViestiKirjoittaja t5porter4m » 8.9.2005 0:50

Eiköhän viskoon kuulu silikoniöljy??

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 8.9.2005 3:19

Olikos tuo viskokytkin sellainen joka piti jossain painekammiossa tai alipaineessa kasata tai jotain melko erikoista?

hykkyrä
-
Viestit: 1068
Liittynyt: 20.8.2004 13:05

ViestiKirjoittaja hykkyrä » 8.9.2005 13:04

^Kyllä. Ja sitten vielä se, että silikoniöljy. Mitä, minkälaista, paljon, etc. Siis todellakin suosittelen, että jos se visko toimii niin antaa sen toimia. :)

tommi_nylund
-
Viestit: 1422
Liittynyt: 23.7.2003 22:29

ViestiKirjoittaja tommi_nylund » 8.9.2005 14:20

täh?? alipaineessa??

oottekohan te nyt ihan tosissanne?

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 8.9.2005 19:30

Do I look like I'm laughing?

ketsa
-
Viestit: 91
Liittynyt: 11.10.2004 23:34

ViestiKirjoittaja ketsa » 8.9.2005 19:59

Jees, ruuvataan visko kiltisti uuden stefan jälkeen paikoilleen.

Tietäisikö joku kiristysmomentin sille oudolle mutterille, jolla visko kiristetään kiinni murikkaan?

hykkyrä
-
Viestit: 1068
Liittynyt: 20.8.2004 13:05

ViestiKirjoittaja hykkyrä » 8.9.2005 20:04

Itse olen ruuvannut sen silleen että pysyy. Mitään tarkka en tiedä, mutta eipä se nyt taida kovin tarkkaa ollakkaan. :)

tommi_nylund
-
Viestit: 1422
Liittynyt: 23.7.2003 22:29

ViestiKirjoittaja tommi_nylund » 9.9.2005 1:11

-> jormalainen: mun mielestäni kyllä. :)

Wille
-
Viestit: 921
Liittynyt: 23.7.2003 10:52

ViestiKirjoittaja Wille » 14.3.2006 23:11

Jatketaan tähän, niin ei tarvitse uutta topiccia aloittaa. Voiko G3 VR6 Syncron perään laittaa Redlinen MT-90 öljyä, vai onko sinne joku tietty öljy?

Oisko jotain neuvoja syncron peräöljyn vaihtoon? Lähinnä mistä/miten vanhat ulos ja mistä uudet sisään? Tilavuus tässäkin käsittääkseni se 0.7 litraa.

racing
-
Viestit: 129
Liittynyt: 10.5.2004 12:28

ViestiKirjoittaja racing » 18.3.2006 19:05

redlinea vaan ainakin omassa shockproofit perässä ja laatikonpuolella redlinea myös

porkkis
-
Viestit: 75
Liittynyt: 18.10.2004 20:57

ViestiKirjoittaja porkkis » 19.3.2006 11:54

Ei viskoa tarvitse missään avaruuslabrassa täyttää noin ilmaston puolesta.

Täyttömäärä sen sijaan on aika tarkka. Täyteen sitä ei laiteta. Grammaluokan tarkkuuksista puhutaan. Sopiva silikoniöljy kuulemma Wacker AK 100.00

Visko tosiaan on suljettu yksikkö. Ei sovi sekoittaa kitkalevylukkoon, joita on viljelty monien takavetoisten taka-akselilla.

Onneksi ei ole vielä tarvinnut protoilla. Autona T3 syncro.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 30 vierailijaa