onkos kenellään sattumoisin otsakkeen mukasta subia kiinni? ku olis harkinnan alasena mut ois tietysti kiva kuulla mitä raati on mieltä?
subi tulis n. 25l suljettuun koteloon, 450w rms tehojen alaiseksi..
kaikki kommentit kelpaa! (ostakaa muuten mun DLS UR10 pois ton alta ;)
Hertz HX 250 <--- asia finito, takaisin DLS tapaukseen
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Hertz HX 250 <--- asia finito, takaisin DLS tapaukseen
Viimeksi muokannut volksvääken, 2.12.2005 17:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ominaisuuksien perusteella HX sarjahan olisi parhaimmillaan ilmeisesti refleksikotelossa, mutta tosielämässä pitäisi soida pienessä suljetussa kotelossa kuulemma hyvin. Näin kertoivat Powersetissä.
Subia kanssa laittamassa ja Hertzin HX ja ES sarjaa kattelin, koska kaikki tuntuivat kehuvan noita Hertzin kamppeita.
Hankin kuitenkin ES250D vähän käytettynä edullisesti ja nyt on työn alla lasikuituinen, kansi mdf-levyä, erittäin pieni suljettu kotelo varapyörän vanteen (15") sisään. Vahvistimena on SPL Pro 450, 2x125W @ 4 ohm. Luulen, että ei oikein huippusaundia noilla yhdistelmillä vielä tule mutta katotaan...
Subia kanssa laittamassa ja Hertzin HX ja ES sarjaa kattelin, koska kaikki tuntuivat kehuvan noita Hertzin kamppeita.
Hankin kuitenkin ES250D vähän käytettynä edullisesti ja nyt on työn alla lasikuituinen, kansi mdf-levyä, erittäin pieni suljettu kotelo varapyörän vanteen (15") sisään. Vahvistimena on SPL Pro 450, 2x125W @ 4 ohm. Luulen, että ei oikein huippusaundia noilla yhdistelmillä vielä tule mutta katotaan...
-
- -
-
- -
-
- -
Takuu ym. toimivat kunhan on vain hyvä ja todellinen tarina elementin käytöstä. Eli yleensä kyllä. Erään tamperelaisen kaupan kanssa asioidessa takuu kyllä toimii.
D- sarjassa tupla puhekelat tuovat mukavasti lisää vaihtoehtoja kytkentään, joskin vähän kalliimpi kuin tuo yhdellä puhekelalla varustettu malli.
Mistäs malleista sulla on noin huonoa kokemusta kuin voi rivien välistä lukea ? :S
Itse voin suositella tuota Rainbowin Hammeria tai ambossia. Pääsin kuuntelemaan, kun lanzarin optista kauppoja tein ja mukavan kuuloisia elementtejä :)
D- sarjassa tupla puhekelat tuovat mukavasti lisää vaihtoehtoja kytkentään, joskin vähän kalliimpi kuin tuo yhdellä puhekelalla varustettu malli.
Mistäs malleista sulla on noin huonoa kokemusta kuin voi rivien välistä lukea ? :S
Itse voin suositella tuota Rainbowin Hammeria tai ambossia. Pääsin kuuntelemaan, kun lanzarin optista kauppoja tein ja mukavan kuuloisia elementtejä :)
-
- -
-
- -
-
- -
dodiiim, 3 kuukautta mennyt ja toi DLS UR10 on ollut sen aikaa huollossa.. noh tänään sitten ajattelin et soitampa ja kysäsen audiohellmanilta et mikähän mahtaa olla tilanne; noh subiin oli uus kartio tilattu ja muutenkin paloiteltu pöydälle, oli sitten tullu väärä kartio ja sitärataa.. alaripustus oli revennyt ja jotain muutakin pientä. Valitin sitten ohimennen edellisestä kerrasta kun oli huollos et kun siihen tuli lommoja ja alkuperänen laatikko meni hukkaan et ei oikein hyvin nyt mee, sitten vielä subi 3kk huollos ja ainavaan paloina.. Audiohellmanin ukko ei kovin kauaa sitten tuon kommentin jälkeen asiaa miettynä ja tuumas et mitäs jos tehtäis näin et mä laittasin sulle uuden iridium sarjalaisen 10" tulemaan postis samantien ja unohdetaan toi vanha romu (siis entistä UR sarjaa vastaava, kuulemma vähän parempikin). No mikäpä siinä, kylläpä tuo mulle käy!
Ja kaikki tämä vuodatus tänne nyt vain sen takia että ensimmäisen kerran elämäni aikana sain kokea että edes jossain firmassa toimii tuo takuuasia! onhan aikaa vierähtänyt mutta saipa ainakin jotain varmasti ehjää tilalle eikä niinkun yleensä että se sama vanha romu sieltä tulee takaisin.. pojot audiohellmannille!
Jos joku sattuisi tarvitsemaan tuollaista IR10 niin privaa mulle, myytävänä kun oon ny ton hertzin jo ostanu ja se toimii ok niin jää tohon pöydälle toi DLS (tai no, kokeilen varmasti mutta tod.näk. ruuvaan irti)
Ja kaikki tämä vuodatus tänne nyt vain sen takia että ensimmäisen kerran elämäni aikana sain kokea että edes jossain firmassa toimii tuo takuuasia! onhan aikaa vierähtänyt mutta saipa ainakin jotain varmasti ehjää tilalle eikä niinkun yleensä että se sama vanha romu sieltä tulee takaisin.. pojot audiohellmannille!
Jos joku sattuisi tarvitsemaan tuollaista IR10 niin privaa mulle, myytävänä kun oon ny ton hertzin jo ostanu ja se toimii ok niin jää tohon pöydälle toi DLS (tai no, kokeilen varmasti mutta tod.näk. ruuvaan irti)
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”