Onko kellään kokemuksia moisesta sarjasta...
Asentelin tuossa viikonloppuna itselle autoon ko. sarjan. ja yläpää soi kyllä ihan kivasti mutta midi toistaa minusta liian ylös ja alkaa sitten "särkemään"... Mitä tuolle jakosuotimelle pitäsi tehdä että sen saisi rajattua alemmas (kun minä en ole mikään elektroniikan ihmelapsi), pitäisikö kela vaihtaa erillaiseksi vai mitä?
kelan arvo oli 3.3mH.
Linkki sivulle:
http://www.powerset.fi/autohifi/index.htm
tuolta rakennussarjat -> 3-tie erillissarjat... jne.
powerset-5.3 3-tie sarja.
Valvoja: ffp jäsenet
Missään tapauksessa ei tuota sarjaa kannata käyttää passiivisilla jakosuotimilla. Tai diskantin ja keskiäänen jaon voi passiivisena toteuttaa. Mulla on ainaki omassa autossani alipäästö 125hz (12db/oct) midille, tosin kyseess 6.5" malli. Kohtuullisesti toimii tuolla.
Niin ja onhan midi tukevasti kiinni, ovi vaimennettu, riittävästi tehoa tarjolla?
Niin ja onhan midi tukevasti kiinni, ovi vaimennettu, riittävästi tehoa tarjolla?
-
- -
Mulla tommonen setti kans 6,5 mideillä. Samaa vikaa täälläkin, että midien toisto hiukan vaimeata. Tuntuu kuin niistä ei kuuluis mitään, kunnes ne rupee sitte särkemään. Napaisuus tarkastettu. Täytyypä koittaa vahvistimen säädettävällä alipäästösuotimella. Kotelointikin kävi jo mielessä, mutta tulee niin pirun ahdasta sitte. Toisaalta midien puhdittomuus ei ole mun tapauksessa kovin häiritsevää kun on tuo subi vain kasituumanen.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”