elikkä autoa saksasta miten edetä
Valvoja: ffp jäsenet
elikkä autoa saksasta miten edetä
jos löydän sopivan esim mobile.de ja auton sijainti on esim keskisaksassa, niin kuinka tästä eteenpäin. ootteko ite kyselleet liikkeistä vai oletkko soittaneeet joillekkin välittäjille vai miten homma etenee
Tämän firman kautta mulla on S4 hakusessa... rahotus hoituu ja toiveiden mukanen auto löytyy toivottavasti kans... ;)
http://www.autofinger.fi/
http://www.autofinger.fi/
Kenny's Car Stylingin kautta omani tuotin: http://www.kcs.fi/taxfree.html
Ensin kannattaa selvittää mistä päin kukin välittäjä on valmis hakemaan auton järkevää korvausta vastaan, muuten voi tulla "kallista" kun esim pohjois-saksassa toimiva välittäjä lähtee hakemaan autoa etelä-saksasta.
Sen jälkeen voi itse katsella välittäjän toimialueelta autoja ja ilmoitella ne hänelle tai sitten annat suoraan hänelle kriteerit ja hän toimittaa sulle listan autoista jotka alueella on.
Sen jälkeen voi itse katsella välittäjän toimialueelta autoja ja ilmoitella ne hänelle tai sitten annat suoraan hänelle kriteerit ja hän toimittaa sulle listan autoista jotka alueella on.
jep jep, ku homma menis näin. Oman auton haluaa väkisin ostaa yksi erikoisuutta arvostava nuorimies ja todennäköisesti jään ilman autoa. selailin mobile.de ja löytyi kiinnostava auto erfurtista ( noin keskisaksa ).auto pitäisi olla sieltä suoraan ajoon, ei mitään remonttikohdetta. onko joku näistä kcs ym palveluntarjoajista perillä käsityksistä siisti ruosteeton yms että jos ei ite pääse saksaan ni satamaan tulee kauhea lommokylkinen farkku audi jolla ei kehtaa ajaa muuta ku heinolaan sulattamoon.
Itse olena PA-Tuonnin (www.pa-tuonti.fi) kautta hankkinut itselle kaksikin autoa. Ja ainakin kolme kaveria on myös tuon kautta autonsa hankkinut. Ensimmäisellä kerralla olin Saksassa itse mukana, mutta toinen tuli sitten ihan Piispasen hoitamana tuohon Tampereen kupeeseen. Ja myös kahden kaverin autot tuli suomeen, sen mukaan mitä sovittu oli. Että viiden auton kokemuksella en voi moittia. Sen pitää minkä lupaa. Ja majapaikka tuolla on Berliinissä.
Bayerncarin Ossilla on kanssa hommat hallussa ja Erfurtti sopisi Ossin toimialueeseen jollakin tavalla, mutta toisaalta heillä on hyvät omatkin kontaktit, joten laatukamaa on tarjolla varmasti muualtakin. Hinnatkaan ei pitäisi olla pahat.
www.bayerncar.com
(Sekalaista osastolla näytti olevan pari hyvää kuvaa minkälaisia olosuhteita voi Etelässä tulla vastaan. Tuo kuvattu proto on muuten uusi A-kopan mersu.)
www.bayerncar.com
(Sekalaista osastolla näytti olevan pari hyvää kuvaa minkälaisia olosuhteita voi Etelässä tulla vastaan. Tuo kuvattu proto on muuten uusi A-kopan mersu.)
Itselleni tuli auto www.tuontiautopalvelu.fi kautta.Verot ja tullit valmiiksi maksettu, todella helppoa ei tarvi ite niitä veroja eikä tulleja sumplia.Liike sijaitsee Mikkelissä kannattaa kysyä tarjous.
-
- -
Itselleni tuotin www.eximake.com kautta auton verot maksettuna ja Suomen kilpiin saatettuna. Autoon, loppukustannuksiin ja itse autonoston helppouteen(=ajan ja rahan säästöä, kun ei tarvinnut ajella ympäri Suomea katsomassa, kuinka myytävät vehkeet ovatkin muuta kuin oli sovittu) olin tyytyväinen. Kaikki muu oheistoiminta sen sijaan olisi voinut olla parempaa (=perseestä), joskin se saattaa olla myös osittain omaa vikaa.
Dopille myöskin ääni. Nykyinen A3:nen sieltä etsittiin ja täytyy sanoa että vaikea kuvitella että parempaa löytyisi mistään. Kaikki 'viat' sanottiin etukäteen reilusti liioitellen mitä autosta oli löytynyt, yllätys oli pelkästään positiivinen auton tultua Suomeen kun loppupeleissä ne kiveniskut ja yksi lommo oli täysin mitättömiä.
Kiireellä ei kannata mitään etsiä, rauhassa kun etsii niin hyviä yksilöitä varmasti tulee eteen 'luotettavilta' myyjiltä. Vaikka tietenkin kustannuksia tulee enemmän mitä useampaa autoa turhaa käy välittäjä katsomassa, mutta loppupeleissähän vaikka 400euron lisämaksu siitä auton valkkaamisesta on kärpäsen paska loppuhinnassa.
Kiireellä ei kannata mitään etsiä, rauhassa kun etsii niin hyviä yksilöitä varmasti tulee eteen 'luotettavilta' myyjiltä. Vaikka tietenkin kustannuksia tulee enemmän mitä useampaa autoa turhaa käy välittäjä katsomassa, mutta loppupeleissähän vaikka 400euron lisämaksu siitä auton valkkaamisesta on kärpäsen paska loppuhinnassa.
Eli tuonneko www.mdcomprex.com kannattas olla yhteyksissä, jos Saksasta autoa mielii? Onko merkillä väliä?
Hommahan etenee siten, että mailataan, soitetaan tai faxataan myyjälle, kysellään olennaiset asiat, pyydetään maililla tai faxilla rekisteriotteet ja mahdolliset muut olennaiset paperit. Jos kaikki näyttää hyvältä, niin varataan auto tarvittaessa pienellä varausrahalla.
Muutama samanlainen peli kannattaa katsoa valmiiksi ennen lähtöä, jos haaveauto onkin huono. Sitten vaan halvat lennot kohteen lähelle, vuokra-autolla, taksilla tai junalla loput ja ostoksille. Keltaiset kilvet konttorilta ja Superfastilla kotiin. Jos auto on sen ikäinen, että tarvii coc-paperit, niin ne saa vaikka Dekralta samalla reissulla. Jotkut tuo samalla kertaa suuria määriä olutta!
Tietenkin jos maailma pelottaa, niin välittäjät on sitä varten.
Muutama samanlainen peli kannattaa katsoa valmiiksi ennen lähtöä, jos haaveauto onkin huono. Sitten vaan halvat lennot kohteen lähelle, vuokra-autolla, taksilla tai junalla loput ja ostoksille. Keltaiset kilvet konttorilta ja Superfastilla kotiin. Jos auto on sen ikäinen, että tarvii coc-paperit, niin ne saa vaikka Dekralta samalla reissulla. Jotkut tuo samalla kertaa suuria määriä olutta!
Tietenkin jos maailma pelottaa, niin välittäjät on sitä varten.
Minä puolestaan voin suositella usean auton kokemuksella www.ottoauto.de
Samoilta sivuilta löytyy myös paljon tietoa hakua suunnittelevalle.
Samoilta sivuilta löytyy myös paljon tietoa hakua suunnittelevalle.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”