Eli tuli tossa sählättyy ton ratin kanssa ja oli airbag pois paikaltaan mutta tuli tarve kääntää ruoria ja virrat päälle, no romut takaisin paikalleen ja ajoon ni eikun toi väsyny airbag valo ei sammunukkaan enää.
Taitaa olla samanlainen systeemi kun esim volvossa et jos kerran joku varotusvalo syttyy niin se auton oma tietsikka ei osaa kuitata sitä vaikka mikään ei olisikaan rikki.
Tarviiko tässä nyt sit käydä audilla maksaa about 50 ekee et saa ton valon sammumaan ja auto on audi a4 -03.
air bag valo palaa!!
Valvoja: ffp jäsenet
Ohjelman saa netistä ( http://www.ross-tech.com ). Sieltä saa myös kaapeleita... niitä on montaa eri sorttia. Suomessakin on monet noita itse tehneet ja aina silloin tällöin niitä näkee kaupattavan tälläkin foorumilla (search). Mulla itellä on tuo HEX-USB-kaapeli. Osta multa se pois ni ostan itelleni sen CAN-piuhan :)
Kysäse ny Automarkusta veloittaako ne jotain airbagien vikamuistin nollauksesta... tai tuu poikkeamaan Kankaanpäässä joku ilta ni nollaan ihan ilmaiseksi.
Lisäys: Suomessakin noita piuhoja myy käsittääkseni ainakin pro-mo.
Kysäse ny Automarkusta veloittaako ne jotain airbagien vikamuistin nollauksesta... tai tuu poikkeamaan Kankaanpäässä joku ilta ni nollaan ihan ilmaiseksi.
Lisäys: Suomessakin noita piuhoja myy käsittääkseni ainakin pro-mo.
?
Mulla A4 1.8t -96....oli laakkosella kun akun tyhjenemisen jälkeen ajonesto meni päälle, no saivat ajoneston kuitattua ja tilalle syttyi sit air bagin valo...jota eivät kuulemma millään saaneet kuitattua et pitäisi ostaa uusi air bagin keskusyksikkö(954€)....saiskohan VAG-COMilla kuitattua?
Laakkonen kun on täynnä tumpeloita....
Laakkonen kun on täynnä tumpeloita....
Voiko noi boxit tosiaan olla noin hinteliä että ne vetää heti herneen nenään jos akku on käynyt tyhjänä yms. sehän on ihan normaalia että akku voi joskus mennä tyhjäksi tai pitäähän se joskus ottaa poiskin...
Airbagin keskusyksiköllähän ei taida olla minkään tason sulaketta elämänsä suojana joten kaikki jänniteheilahtelut ovat sitten turmiollisia... ...
Airbagin keskusyksiköllähän ei taida olla minkään tason sulaketta elämänsä suojana joten kaikki jänniteheilahtelut ovat sitten turmiollisia... ...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”