Moi,
Tarkoittaako nämä VCDS:llä otetut arvot sitä, että alkaa olla DPF kohta täynnä?
IDE00433 Particle filter: oil ash volume 0.14 l
IDE06059 Particulate filter: oil ash mass 57.1 g
IDE06060 Particulate filter ash load limit 70.00 g
Onko maksimi tuo 70g ja mulla on nyt suodatin n.82% (57,1g) täynnä?
Autolla ajettu nyt n.180tkm. Laskennallisesti loukku täytyisi n.40tkm päästä.
Se johtaa sitten seuraaviin kysymyksiiin.
Onko DPF:n pesu ok ?
Mitä sellainen on maksanut ns. avaimet käteen ratkaisuna?
Onko kokemuksia pesujen tekijöistä Helsingin alueella?
Uuden DPF:n hinta (Passat Alltack 2.0TDI, 2013.) on näköjään n.600E, maksaisikohan vaihtotyö toisen mokonman?
Vaatii ilmeiesti ohjelmoinnin/nollauksen pesun/vaihdon jälkeen?
PS: poistoa on turha ehdottaa, kun sitä en aio tehdä.
DPF - hiukassuodatin, arvojen tulkintaa, huuhtelu/uusinta
Valvoja: ffp jäsenet
Re: DPF - hiukassuodatin, arvojen tulkintaa, huuhtelu/uusinta
kyllä pesuilla saa ihan uudenveroisen dpf:n käytännössä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa