Passat 2,0 PwD 4d DSG 2007

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Bart Simson
-
Viestit: 112
Liittynyt: 16.7.2011 20:43

Passat 2,0 PwD 4d DSG 2007

ViestiKirjoittaja Bart Simson » 30.9.2017 13:45

Mitäs pitäis nyt tarkistella selvittää? olis tuollainen otsikon mukainen Passatti tarjolla ajettu 246000 tkm oliko näissä jotakin tyyppivikoja mitä niissä esiintyy? Auto siis VW Passat 2,0 TDI PwD Comfortline 4d DSG vm 2007 ajettu 246000 tkm

Jultsu
-
Viestit: 2989
Liittynyt: 29.10.2010 4:52

Re: Passat 2,0 PwD 4d DSG 2007

ViestiKirjoittaja Jultsu » 30.9.2017 13:51

Onko käytetty oikeaa öljyä ettei nokat ole sorvautuneet jo pyöreiksi?

Laatikkoon vaihdeltu öljyjä ikinä?

Voiko metrit pitää paikkansa, ilmeisesti tuontiauto?

Bart Simson
-
Viestit: 112
Liittynyt: 16.7.2011 20:43

Re: Passat 2,0 PwD 4d DSG 2007

ViestiKirjoittaja Bart Simson » 1.10.2017 10:54

Merkkihuollossa tehty huollot eli varmaan öljyt olleet oikeet, laatikon öljyn vaihto pitää vielä selvittä kun ei merkintää löytynyt huoltohistoriasta ,ja kyllä aito Suomi auto km trit pitää paikkansa,katastuksella ei kertaakaan ole ollut mitään huomautettavaa,olisko muuta sellaista tärkeetä mitä pitäis tutkia tietää ennen ostopäätöstä moottori onko tyyppivikoja?

Jultsu
-
Viestit: 2989
Liittynyt: 29.10.2010 4:52

Re: Passat 2,0 PwD 4d DSG 2007

ViestiKirjoittaja Jultsu » 1.10.2017 11:10

Tyyppivikana tandemin / nokka-akselien kuluminen kaikissa PD-koneissa, alipaineletkuja saa uusia, maalipinnassakin monella ollut sanomista, kannattaa varmaan käydä kaikki pokkauskohdat läpi huolella..

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

Re: Passat 2,0 PwD 4d DSG 2007

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 1.10.2017 15:03

Äläs nyt, mistä lähtien 16v koneiden nokat on kuluneet tyyppivikaisesti? Tämäkin voi olla sellainen jos bkp tai bmr

Öljypumppumoduulin sanoisin jo tyyppiviaksi

Bart Simson
-
Viestit: 112
Liittynyt: 16.7.2011 20:43

Re: Passat 2,0 PwD 4d DSG 2007

ViestiKirjoittaja Bart Simson » 1.10.2017 15:58

Joo onhan siinä konepellissä kiveniskemiä missä alkavaa rusketusta mutta ne saa maalilla peittoon,mites toi tandemin vika todetaan ja öljypumpun mooduulivika ilmenee? noita alipaineletkuja nyt saa uusia jokaiseen kaäytettyyn autoon,tossa lueskelin tosta sähköisestä kasijarrusta miten yleisiä vikoja niissä?

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

Re: Passat 2,0 PwD 4d DSG 2007

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 1.10.2017 16:21

Vaihtaa käppärin moottorit ebaysta niin kestää taas hyvänkin aikaa.

Bart Simson
-
Viestit: 112
Liittynyt: 16.7.2011 20:43

Re: Passat 2,0 PwD 4d DSG 2007

ViestiKirjoittaja Bart Simson » 2.10.2017 22:15

Mites toi jakopää hihnalla vai ketjulla vaihtoväli suositus?

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

Re: Passat 2,0 PwD 4d DSG 2007

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 3.10.2017 6:22

Hihnalla.. vaihto 120 000/ 6v.. joissakin 150 000

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

Re: Passat 2,0 PwD 4d DSG 2007

ViestiKirjoittaja Entris » 21.10.2017 21:17

BMP koneessa tais muistaakseni olla Siemensin valmistamia pumppusuuttimia jotka on huonolaatuisia. Mutta toisaalta ne olisi varmaan jo hajonneet ennen kahtasataa tonnia. DSG:n öljynvaihtoväli on 60 tkm, tarkista että aina vaihdettu säntillisesti.

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

Re: Passat 2,0 PwD 4d DSG 2007

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 21.10.2017 23:39

Bmp bosch.. tyyppivikoina nokka, dpf ja öljypumppumpun tapin pyöristyminen

Bkp on siemens


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa