Onko noissa ruisku v8 koneissa sellaista plenum tyyppistä imusarjaa? Eli kaasuläppä jakopään puolella.
Onkos suuttimet kannessa vai imusarjassa?
Ja käykö esim. 3-4-koppasten imusarjat 2-korisen kaasarikanteen jos niistä semmonen löytyy?
Voisin halvan ostaa/vastaanottaa kokeiluun Kuopio/lähialueilta jos löytyy, mitään ei tarvii olla kiinni..!
Mk2 imusarja
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 13
- Liittynyt: 4.1.2015 11:38
Re: Mk2 imusarja
Muistaakseni ainakin mk2 suuttimet on kannessa..
1,8 ja 2,0 8v koneissa taitaa tuollaista imusarjaa olla, tuo kuvakin taitaa sellaisesta olla.
Suuttimien takia ei taida kaasarikanteen soveltua, mutta luulis noita ruiskukansiakin kohtuudella löytyvän.
Joku noiden kans lähiaikoina harrastanut vois tarkentaa, omat muistikuvat kun on noin 20 vuoden takaa ;)
1,8 ja 2,0 8v koneissa taitaa tuollaista imusarjaa olla, tuo kuvakin taitaa sellaisesta olla.
Suuttimien takia ei taida kaasarikanteen soveltua, mutta luulis noita ruiskukansiakin kohtuudella löytyvän.
Joku noiden kans lähiaikoina harrastanut vois tarkentaa, omat muistikuvat kun on noin 20 vuoden takaa ;)
-
- -
- Viestit: 13
- Liittynyt: 4.1.2015 11:38
Re: Mk2 imusarja
Jep,
Seuraavaa kysymystä että onkos noissa imuaukoissa eroa?
Missä olis mahdollisesti isoimmat?
Tais jossain diiseleissä olla kans tuon tyyppisiä imusarjoja?! Käykö bensakanteen?
http://s204.photobucket.com/user/fenwic ... 2.jpg.html
Olikohan peräti joku isomman moottorin (6-kone?) Imusarjassa paljonkin suuremmat mutta pyttyjä on liikaa..?!
Seuraavaa kysymystä että onkos noissa imuaukoissa eroa?
Missä olis mahdollisesti isoimmat?
Tais jossain diiseleissä olla kans tuon tyyppisiä imusarjoja?! Käykö bensakanteen?
http://s204.photobucket.com/user/fenwic ... 2.jpg.html
Olikohan peräti joku isomman moottorin (6-kone?) Imusarjassa paljonkin suuremmat mutta pyttyjä on liikaa..?!
-
- -
- Viestit: 13
- Liittynyt: 4.1.2015 11:38
Re: Mk2 imusarja
Noniin, jos tämä nyt jotakuta kiinnostaa niin kirjailen vastauksia itse!
Ostin imusarjan VW Polo SDI koneesta.
Alkuperäiseen kaasarin 8v tiivisteeseen verrattuna imukanavat ovat n. 3mm korkeammalla, kiinnitys kanteen sama. SDIn imuaukon yläreuna on tasainen, eli oletuksena ainakin yläreunasta isommat -> enemmän ilmaa virtaavat..?!
Eli kokeilu jatkuu kunhan saan tehtyä sovitteita osille!
Ostin imusarjan VW Polo SDI koneesta.
Alkuperäiseen kaasarin 8v tiivisteeseen verrattuna imukanavat ovat n. 3mm korkeammalla, kiinnitys kanteen sama. SDIn imuaukon yläreuna on tasainen, eli oletuksena ainakin yläreunasta isommat -> enemmän ilmaa virtaavat..?!
Eli kokeilu jatkuu kunhan saan tehtyä sovitteita osille!
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa