haun kautta eri topicceja lueskelin mutta en suoraan vastausta löytänyt.
kyseisessä autossahan on webasto mikä ei toimi ja huollon katselmuksen jälkeen jätin paremmaksi olla korjaamatta sen verran kalliiksi se tulisi.
joten ajatuksena lyödä letkulömmitin sisähaaroituksinenn kiinni.
defan sivuilla löytyy muutamaa mallia tähän BLS koneeseen.
tarkoituksena hakea tuosa oman kylän kaupasta tämä:
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/A ... 000038337/ ja muut hilppeet.
mutta asennus? mihin väliin ylös vai alas,pystyyn vai sivuittain,tarviinko ylimääräisiä letkuja yms?
nimimerkillä en halua samaa kuin viime talvella -25 pakkasestalyödä kylmiltään käymään
Letkulämmitin 1.9 Tdi dsg caddy 07
Valvoja: ffp jäsenet
Re: Letkulämmitin 1.9 Tdi dsg caddy 07
Letkulämmitin asennetaan öljynlauhduttimelta lähtevään letkuun, mahdollisimman alas.
Suosittelisin ostamaan valmiin Defan sarjan, missä on oikeanlaiset letkut mukana. Sieltä löytyy ohjeetkin...
Panssarikaapeleita ja sisähaaroja löytyy käytettyinäkin, jos säästää pitää.
Se alkuperäinen ThermoTop V kannattaa uusia, ei korjailla; vaihtaa tilalle Thermo Top Evo. On sitten kerralla pakkasellakin toimiva laite.
Evo ja sen tarvitsema polttoainepumppu maksavat Marmorilla asennettuna jonkin verran toista tonnia, näin ainakin pari vuotta sitten.
Lisäksi, jos autossasi on jälkiasennuskello ja/tai -kake, tarvitaan ns. dongle.
Maksaa jonkin 80 eur muistaakseni.
Suosittelisin ostamaan valmiin Defan sarjan, missä on oikeanlaiset letkut mukana. Sieltä löytyy ohjeetkin...
Panssarikaapeleita ja sisähaaroja löytyy käytettyinäkin, jos säästää pitää.
Se alkuperäinen ThermoTop V kannattaa uusia, ei korjailla; vaihtaa tilalle Thermo Top Evo. On sitten kerralla pakkasellakin toimiva laite.
Evo ja sen tarvitsema polttoainepumppu maksavat Marmorilla asennettuna jonkin verran toista tonnia, näin ainakin pari vuotta sitten.
Lisäksi, jos autossasi on jälkiasennuskello ja/tai -kake, tarvitaan ns. dongle.
Maksaa jonkin 80 eur muistaakseni.
Re: Letkulämmitin 1.9 Tdi dsg caddy 07
Kiertovesipumpun tarvitsi tässä yksi tapaus, muuten poltteli moottorivikavaloa. Kone Kai lämpeni jotenkin väärin ja anturit antoi ristiriitaista tietoa. Webaston pumppu laitettiin akkulaturin kanssa siihen.
Vai kolme-neljä tuntia pitää bilitsun lämppäri olla päällä että kone lämpenee. Sangen tehokas kapistus.
Vai kolme-neljä tuntia pitää bilitsun lämppäri olla päällä että kone lämpenee. Sangen tehokas kapistus.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa