Morjes,
Tuli tossa vaihdettua passattiin venttiilikopan tiiviste kun vuosi. Vaihdoin samalla tulpat. Nyt sitten käynnistyksen jälkeen tyhjäkäynti seilailee ja auto röpöttää koko kierrosalueen läpi ja tehot hukassa. Tuntuu kun kävisi vajaalla. Missäköhän kohtaa mahtoi homma mennä vituiksi? Imusarjahan oli irti myös. Yhdestä puolasta irtosi sisältä se "kumiosa". Laitoin kyllä sen takaisin. Ei luulisi vaikuttavan? Moottorin vikavalo vilkkui n. 5min ja sen jälkeen sammui. Vikakoodeja en ole kerennyt vielä lukemaan.
Auto siis 2001 neliveto farkku passatti 2.3l v5 koneella.
Passat 2.3 V5 röpöttää
Valvoja: ffp jäsenet
Re: Passat 2.3 V5 röpöttää
Arvataan: Puola paskana. Ja juuri se, josta irtosi sisuskalut.
Re: Passat 2.3 V5 röpöttää
Sopiiko jonkun muun volkkarin puola? Kun olis tossa kaverilla 1.8t puolia ylimääräsenä.
Re: Passat 2.3 V5 röpöttää
Puolassa lukee varaosanumero. Jos numerot täsmäävät, niin sopii.
-
- -
- Viestit: 24
- Liittynyt: 15.12.2016 22:42
Re: Passat 2.3 V5 röpöttää
Sikäli olen asiaa ymmärtänyt oikein niin VR5 koneissa ei ole yksitäisiä puolia vaan kaikki puolat ovat yhdessä paketissa. Eli jos yksikin puola pimeenä niin sitten vaihdat kaikki puolat eli 1.8t puolilla et tee mitään sikäli asiaa ymmärrän....
Sikäli sitten taasen olet mysönyt tulpanjohdon perselleen sisukaluista niin sitte uusit sen, se lienee sellainen peltihattuinen härpäke....
VR koneisiin on saatavilla sellainen tulpanjohtojen "ulosvedin" jolla piuhat saa tulpista nätisti irti ilman että vetelee käsin paskaksi niitä tulpanjohtoja......
Sikäli sitten taasen olet mysönyt tulpanjohdon perselleen sisukaluista niin sitte uusit sen, se lienee sellainen peltihattuinen härpäke....
VR koneisiin on saatavilla sellainen tulpanjohtojen "ulosvedin" jolla piuhat saa tulpista nätisti irti ilman että vetelee käsin paskaksi niitä tulpanjohtoja......
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 15 vierailijaa