Palautetta alan kauppiaista yms. firmoista

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

arc
-
Viestit: 3083
Liittynyt: 23.7.2003 23:39
Viesti:

ViestiKirjoittaja arc » 25.9.2012 23:09

Niin tai "palaute ketju" tms kun on täällä ihan reilusti myös negatiivista palautetta, kuitenkin ihan rakentavassa mielessä.

arc
-
Viestit: 3083
Liittynyt: 23.7.2003 23:39
Viesti:

ViestiKirjoittaja arc » 26.9.2012 23:39

Palautteesta puheenollen.. hiukkasen vituttaa LMS:n Turun huoltopisteen palvelualttius. Olen käyttänyt eri autoja siellä useamman vuoden, työssä sinäänsä ei ole mitään vikaa, mutta on se ihme kun palveluja myyvä yritys ei vastaa koskaan puhelimeen. Tälläkin huoltokeikalla yritin kaksi kertaa soittaa ja varata aikaa eri aikoina, ei vastausta. Lähetin kyselyn netistä niin soitettiin takaisin seuraavana päivänä, joten siinä ei moitittavaa, mutta jos se puhelinnumero on siellä sivuilla niin täytyy siihen nyt joskus vastata. Vastaavia kokemuksia löytyy jo useamman vuoden ajalta.

Tällä kertaa yritin sattumoisin soittaa myös, kun olin menossa hakemaan autoa, ensiksi puoli tuntia ennen sulkemista, toisen kerran 5 minuuttia ennen. Ei vastausta taas, ja olin loppujen lopuksi 2 minuuttia sulkemisen jälkeen ovella jota ei tultu avaamaan. Hallissa kyllä oltiin paikalla...

edit: toistetaan nyt vielä, että itse työhön olen aina ollut tyytyväinen ja tämä kritiikki koskee vain kommunikointia.
Viimeksi muokannut arc, 27.9.2012 16:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Ike
-
Viestit: 3225
Liittynyt: 7.11.2003 17:00

ViestiKirjoittaja Ike » 27.9.2012 0:10

"Alan firmat joilta saa hyvää palvelua"
Laittakaa nyt tänne sitten muutama "Alan firmakin josta saa hyvää palvelua", kun kerran nekin otettiin jo esille.

Sami J.
-
Viestit: 470
Liittynyt: 12.4.2007 18:07

ViestiKirjoittaja Sami J. » 22.11.2012 17:51

Katuauto.fi

Kauppias soitteli perään ettei ollut mun haluamaa värisävyä polttimoissa, ja myi toisen värin hienolla puheella. Harvemmin on itelle soitettu ja paikattu puuttuvaa tuotetta. Jäi erittäin hyvä maku tästä hommasta.

Iso peukku.

myyrä
-
Viestit: 296
Liittynyt: 6.11.2011 21:00

ViestiKirjoittaja myyrä » 24.11.2012 15:27

Hieman myöhäinen päivitys tilanteeseen (edellisellä sivulla). Slamit.net palautti rahat pyynnöstäni, kiitokset siitä heille. Jotain tekemistä ehkä tänne kirjoittelulla?
Speed-autoteile toimitti samat osat, ja vähän enemmänkin, alle kahdessa viikossa.

kupukka
-
Viestit: 454
Liittynyt: 18.11.2004 10:01

ViestiKirjoittaja kupukka » 3.1.2013 15:00

Eipä voi kehua Slamittiä... Tilaus myöhässä, toimitus meni pieleen ja yhteydenottoihin ei vastata.

lucifer
-
Viestit: 555
Liittynyt: 30.11.2010 21:33

ViestiKirjoittaja lucifer » 3.1.2013 17:27

Uskaltaakohan Slamitilta tilata enään mitään?
Ainakin nämä viestit pelottavat, olisi tarkoitus (tai ainakin harkinnassa on) tilata KW Street Comfort setti mutta..jos palvelu on tosiaan tätä luokkaa vai onko nää vain harmittavia yksittäistapauksia?
Mistä muualta ko settiä vois tilailla? Kattellu hieman googlella mutta ei ole tullut mitään vahvaa ehdokas kauppaa tilalle.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 3.1.2013 18:01

mitä nyt näin sivusta seurannu niin tainu olla enemmänki fk:n tuotteiden kanssa ne ongelmat.

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 3.1.2013 19:33

Katuauto.fi

Kauppias soitteli perään ettei ollut mun haluamaa värisävyä polttimoissa, ja myi toisen värin hienolla puheella. Harvemmin on itelle soitettu ja paikattu puuttuvaa tuotetta. Jäi erittäin hyvä maku tästä hommasta.

Iso peukku.

Myöskin isoa peukkua Katuautolle.
Kaverilla on todella iso tietämys eri jälkiasennus xenoneista ja niiden toiminnasta.
Palvelu toimii todella hyvin ja pitää asiakkaistaan huolen.

Uskaltaakohan Slamitilta tilata enään mitään?
Ainakin nämä viestit pelottavat, olisi tarkoitus (tai ainakin harkinnassa on) tilata KW Street Comfort setti mutta..jos palvelu on tosiaan tätä luokkaa vai onko nää vain harmittavia yksittäistapauksia?
Mistä muualta ko settiä vois tilailla? Kattellu hieman googlella mutta ei ole tullut mitään vahvaa ehdokas kauppaa tilalle.

Melkein väittäisin, että kaikken jälleenmyyjien KW tuotteet tulee US-Partsin kautta ja hinta erot on todella pieniä.
Myös saatavuus KW tuotteissa pitkälle US-Partsin mukaan.
Verkkokauppojen varastot usein aika vaatimattomia, kun tuotteita paljon.
Pienet verkkokaupat jotka on vain kokeillut kannattavuutta on hieman pilannut näiden pitkäikäisten toimintaa.

Itse suosittelen kyllä Slamitia.
Jos kiire tuotteita mitä ei Slamitilta saa heti, niin etsin sitten nopeamman reitin joskin usein vähän kalliimman.
Yleensä on kyllä aikaa odotella. Hosuen tulee vaa kädet paskaseks ku koittaa pyyhkiä :)

HeikkiS
-
Viestit: 282
Liittynyt: 26.6.2006 21:34

ViestiKirjoittaja HeikkiS » 10.1.2013 19:18

Tänään tuli viimeviikon lopulla tilatut xenonit Katuautolta. Ostopäätöstä edelsi pitkä ja perinpohjainen selvitys eri ballastiversioista ja niiden ominaisuuksista, yhdessä polttimoiden kanssa. Nyt on vain lähivaloissa xenonit, mutta voip olla, että jossainvaiheesssa joutuu tilaamaan kaukovaloihin ja lisäkaukovaloihinkin tuikut :D ja Katuautosta tottakai ;)

Jultsu
-
Viestit: 2918
Liittynyt: 29.10.2010 4:52

ViestiKirjoittaja Jultsu » 16.1.2013 3:49

Rengastöiden suhteen Tampereen Sääksjärvellä tuli todella hyvää palvelua eilen! Autohuolto K.Ylönen teki rengastyöt 17" vanteille ja asensi auton alle 55 euroon. Lisäksi he lainasivat 20kpl pidempiä pultteja mukaan (vanhat kun ei perkele ylettänetkään enää) maksutta.

Pulttiasioilla toinen positiivinen merkintä tulee Hervannassa toimivalle Mansen Autolle. Pojat piti liikettä puoli tuntia myöhäisempään auki että ehdin hakemaan pultit itselleni (ja ihan kohtuuhintaan 2e/kpl 14x1.5 38mm)

volksvääken
-
Viestit: 1136
Liittynyt: 12.5.2004 23:20

ViestiKirjoittaja volksvääken » 28.1.2013 11:16

Puuh... 5.11 tilasin Slamitiltä 2 sarjaa spaceria, yksi sarja olikin vain hyllyssä ja toinen meni tilaukseen.. ekat 2kpl tuli hienosti 2 päivän päästä, mutta nyt se toinen pari onkin sitten vieläkin jossain.. kolmannen sähköpostin juuri heille aiheesta laitoin (hieman jo tulenkatkuisen), saa nyt nähdä kun viimeviikolla nuo jo piti saapua edellisen tiedon mukaan.. eihän tässä oo pian kun 2kk menny

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 28.1.2013 11:45

^tietämättä asiasta mitään ja puolustamatta ketään, voisin veikata et kyseessä on FK:n limput ja FK:n toimitukset tunnetusti kusee välillä tosi pahasti... ja ihan täysin puhdasta arvailua. :)

Makeke
-
Viestit: 254
Liittynyt: 2.9.2010 14:41

ViestiKirjoittaja Makeke » 28.1.2013 13:23

Komppaan albanzoa, nm. reilu puoli vuotta FK:n vakaajaa odottaneena. :)

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 28.1.2013 15:30

JOM:lla samantyyppisiä toimitusongelmia. Kohta 4kk alustaa odotellut.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 28.1.2013 15:51

Tuossa tiivistetysti FK:sta. Ongelmia FK:n kanssa tosiaan on ja isosti...

Loputon Viha
-
Viestit: 698
Liittynyt: 23.7.2003 13:32

ViestiKirjoittaja Loputon Viha » 15.2.2013 1:28

http://www.tsr-performancestore.com/

Päivälleen kuukausi sitten osia tilanneena tilanne ettei sähköpostiin vastata ( 2 kpl kyselyjä perään ) kuitenkin ennen tilausta illalla tiedusteltuihin postikuluihin vastaus oli aamulla,mutta nyt ei tapahdu yhtään mitään,eli kortilta veloitettu 1€ katevaraus koko roskasta ja sähköpostiin ei vastata.

Sama kai se muuten,mutta jos sais edes rehellisen vastauksen onko sieltä jotain joskus tulossa vai ei,niin tietäisi alkaa hommaamaan muualta.

~400€:lla toki vain osaa tilattuna,mutta vituttaa se sitten jos muualta menee tilaamaan ja kohta omaa tavaraa kahteen kertaan.

Matti M
-
Viestit: 1410
Liittynyt: 23.7.2003 11:52

ViestiKirjoittaja Matti M » 7.3.2013 16:57

http://speed-autoteile.fi/

Tilailin osia uuteen audiin.
Toimitusaika tasan kaksi viikkoa kun osat tulivat saksasta.
Hinnat n30-60% alle marmoritiskin ja 10% alle slamitin hintojen.
Sähköpostiin tuli ilmoitus kun osat lähtivät saksasta ja suomen lähetyksestä matkahuollon seurantakoodi.

ffakke
-
Viestit: 198
Liittynyt: 27.10.2007 13:48

ViestiKirjoittaja ffakke » 29.4.2013 18:49

Olikohan neljäs ja viimeinen tilaus(yritys) Slamitilta, jousia yritin tilata etupäähän kw v2:seen, eli ei hirmu harvinaiseen alustaa.
Ensin vastattiin nopeasti kyselyyn mutta toisen kysymyksen kohdalla, onko jousen halkaisija 50 vai 55mm kesti miettiä 13pv.
Onkohan pahaa karmaa kun ei palvelua tunnu saavan kerta toisensa jälkeen, mainitsin pienimuotoisesta kiireestä kun auto makaa jousilla.
Jousi sen verran pahasti poikki että se törröttää eikä pysty ajamaan renkaan rikkoutumisriskin takia. Pahin moka oli se että parin viikon odotusta ei edes pahoiteltu saati mainittu =/ shaisse maku jäi

Maastomato
-
Viestit: 100
Liittynyt: 6.10.2010 23:18

ViestiKirjoittaja Maastomato » 16.5.2013 18:28

Mamasan

Tilasin eilen illalla jarruletkut firmasta. Toimitusajaksi oli sanottu 5 päivää. Aamulla tuli tekstiviesti, että olisivat noudettavissa postista. En tiedä ajavatko he itse postia vai miten ihmeessä tuo on noin nopeasti Itellan kautta tullut.

edit.Nyt on letkut kiinnikin.
Meni paikalleenkin heittämällä. Kiitokset vain asentajalle.
Viimeksi muokannut Maastomato, 4.6.2013 9:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

-VariAntti-
-
Viestit: 1219
Liittynyt: 31.10.2004 21:43

ViestiKirjoittaja -VariAntti- » 4.6.2013 8:08

Eipä se Katuautollakaan enää homma pelaa kuten ennen. Vieläkin odottelen 7.5.13 tehtyä ja 10.5.2013 maksettua tilausta. Eikä 21.5. lähetettyyn sähköposti kyselyynkään ole vastattu. Tänään laitoin uutta. Silti tuntuu olevan aikaa tänne kirjoitella joka päivä. Varmasti tähänkin tulee terävää vastausta muutaman tunnin sisään mutta eipä se enää paljon tilannetta paranna. Minun viakseni tämä kaiketi kääntyy :) Tietääpä ainakin kattella jonkin toisen kaupan xenoneitten hankintaan jatkossa. Mutta kun nyt sais nämä lamput kun on jo maksettukin...

Muutenkin s-posteihin vastailu ollut hyvin lyhytsanaista ja välillä vähän hidasta... Parasta on että s-postissa aina kehotetaan soittamaan jos haluaa lisätietoja ja sitten puhelimeen ei kuitenkaan yleensä vastata :) Kerran saanut yhteyttä puhelimitse eikä takaisin ole soiteltu jos on koittanut soittaa eikä ole vastattu. Tosin nyt en ole viitsinyt enää edes yrittää.

-VariAntti-
-
Viestit: 1219
Liittynyt: 31.10.2004 21:43

ViestiKirjoittaja -VariAntti- » 7.6.2013 10:38

No nyt on tavarat matkahuollossa... Ihmeellinen vaikutus tällä huonolla julkisuudella :)

J.S.P
-
Viestit: 381
Liittynyt: 16.7.2007 23:08

ViestiKirjoittaja J.S.P » 8.6.2013 11:27

Pitäisköhän minunkin alkaa haukkumaan tuota Katuautoa kun ei ole näkynyt loppusyksystä ostettua yhtä juttua... muutamat sähköpostit yritin aiheesta lähettää , mutta mitään ei kuulunut - no olis pitänyt itse silloin paremmin ajoissa ja useammin vielä yrittää, mutta oli itsellänikin kaikkea muuta tuolloin ja homma sitten unohtunut ja isosta asiasta ei kyse ole joten olkoot...

ANAVEE83
-
Viestit: 157
Liittynyt: 15.11.2011 14:31

ViestiKirjoittaja ANAVEE83 » 8.6.2013 12:48

Slamit on kyllä hidas pulju samat osat saa ebaysta halvemalla ja nopeammin.
Suomessa myydään tavaraa jota ei löydy varastoista sitten kun joku tilaa niin
ruetaan etsimään ja tilailemaan tavaraa. Itsellä ei ole oikeen yhtään hyvää
kokemusta näistä suomen tuning ja muun tilpehöörin myyjistä. Ainakkaan ei
kannata maksaa tilausta ennenkuin tavara on itsellä.

p0wer
-
Viestit: 1776
Liittynyt: 13.8.2004 12:08
Viesti:

ViestiKirjoittaja p0wer » 8.6.2013 13:39

J.S.P. , kannattaa soittaa vaikka asia olisikin vanha, tiedot varmasti löytyy tuolta kaupan kannasta. Sanoisin että vastaamattomiin puheluihin soittelen noin 90%:sti takaisin mutta hyvin hyvin useasti päivällä tulleisiin vastaamattomiin puheluihin pääsen soittamaan vasta illalla takaisin. Välillä huomaa että esimerkiksi kolmen päivän ajalta on tullut yhdestä numerosta yksi vastaamaton puhelu kerran per päivä ja siihen on jäänyt soittamatta takaisin, ja sitten kun yrittää takaisin kerran tai pari niin "puhelimeen ei juuri nyt saada yhteyttä.." -itselle jää tieto että numeroon on yritetty takaisin, mutta jos yhteyttä ei ole saatu niin tämä tulkitaan luonnollisestikin sitten yrityksen tavoittamattomuutena. Lisäksi tietysti 020 -alkuisiin yritysnumeroihin en soita takaisin.

Mutta niin, asiakaspalvelu puhelimitse kaupan osalta on avoinna seitsemän päivää viikossa ja klo 10:30 - 21:00, niin ihan varmasti sieltä löytyy jokaiselle se hetki milloin kerkeää soittaa ja kokeilla vaikka jokusen kerran uudestaan jos ei saa kiinni niin takaan että aivan varmasti saa kiinni. Veikkaampa, että harva verkkokauppa antaa tuotetukea esim. 7 tai 9 aikaan illalla perjantaina tai sunnuntaina, mutta tämä on itsellekin moooooonta kertaa nopeampi ja selkeämpi tapa kuin sähköposti kun lähetään esimerkiksi vertailemaan eri tuotteita keskenään, siksi kirjoitankin mailiin useasti että kattavasta vastauksesta tulisi niin monta sivua pitkä että kannattaa soittaa. Hotmail on myös sellanen asia että se ei toimi, ei mene meidän viestit läpi. On toki mainuttu ensimmäisenä tuolla kaupan etusivulla.

Yhteenkään puheluun ei jätetä vastaamatta siksi että ei jaksa, vaan siksi että useasti on kädet täynnä duunia ja jokaiseen ei vaan yksinkertaisesti kerkeä, siksi päivää jatketaankin iltamyöhälle lähes joka päivä ja siinä sivussa yritetään keretä vielä vähän harrastamaankin.

-VariAntti-, en kaunistele nyt ollenkaan. Olen vastaillut sinulle sähköpostitse useita kertoja mm. eri ballastien ominaisuuksista, sytytysvirroista, syttymisnopeuksista, värisävyistä sekä kyseisten osien käyttövarmuudesta sinun käyttöösi, jotka samat tiedot löydät suoraan nettisivuilta! Tästä syystä olen kirjoittanut lyhyelti, ja kehoittanut samalla että mikäli tarvitset vielä tarkempia tietoja, suosittelen todella ottamaan yhteyttä puhelimitse. Voin taata että yhdessäkään kaupassa ei lue niin tarkkoja tietoja eri ballastimalleista ja niiden ominaisuuksista kuin allekirjoittaneella, joten yleensä niistä tiedoista löytyy jo kaikki tarvittava perustieto oikean osan valitsemiseksi.

Olen myös vastannut tiedusteluihisi alennuksista ja myöntänyt niitä, jonka jälkeen olit tehnyt tilauksen kauppaan ja suorittanut maksun täysimääräisenä (muutaman päivän viiveellä), mutta hyvitin lupaamani alennuksen luonnollisestikin takaisin tilisiirtona. Tilauksen tiedoissa ei ollut viittauksia missä, miten ja milloin keskustelu alennuksesta on käyty ja paljonko olen sitä myöntänyt. Syy hitaudelle johtui pääasiassa omasta toimintatavastasi, mutta toki tein myös itse mokan kuittien kanssa ja lähetys ei mennyt paketoitavaksi kuten normaalisti menee kun maksu näkyy.

Tarkistin puheluhistorian numerosi osalta ja tavoitteluyrityksesi puhelimitse ovat olleet vähäisiä, ja puheluusi oli jäänyt soittamatta takaisin. Suosittelen olemaan vastaavissa tilanteissa aktiivisempi ja artikuloimaan luvatut alennukset täsmällisemmin tilauksen yhteydessä niin tulet takuulla saamaan parempaa palvelua kun asiat on selvät. Lisäksi jos huomaat esimerkiksi muutaman päivän viiveen, niin on varmasti fiksuinta kokeilla soittaa ja kysyä missä mennään. Se yksi puhelu maanantaina ja toinen perjantaina ei takaa sitä että saat yhteyden, vaikka yritänkin voida soittaa aina takaisin.

Haukut on hyvä jos ne tulee aiheesta, negatiivinen palaute on positiivistakin tärkeämpää siksi että sen perusteella toimimatonta osa-aluetta on helpompi lähteä parantamaan. Useasti se vaan käy niin että yhden ja saman asiakkaan kohdalla tavoiteltavuus tai jokin muu yksittäinen asia menee toistuvasti pieleen, kun sitten sadan muun kanssa ei ikinä. Sitten tietysti jossain menee se raja kun tietyissä asioissa voisi olla parempi ja osa on sitten taas ihan asiakkaan viitsimättömyyttä.

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 8.6.2013 15:35

En vieläkään osaa ymmärtää, miten monella menee ostokset pieleen.
Aina kun Katuauton kanssa on tarvinut toimia, niin hommat pelaa.
Soittoihin tosiaan vastaillaan vkl iltaisinkin ja neuvotaan jos oma sormi on suussa.
Kimmo hoitanut kyllä todella mallikkaasti toimintaansa omasta mielestäni.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 8.6.2013 16:08

Siis porukka jaksaa valittaa jos jonkun osan saapuminen kestää kuukauden? :D
Nettikaupoista (joita nämä nykyään kaikki tahtovat olla) tuollainen kesto on ihan normaalia, kun ei kukaan pidä varastoa. Sitten jos vielä lähettäjän päässä on jotain ongelmaa tavaran saatavuudessa, työntekijöiden ahkeruudessa, sisälukutaidossa tms, niin kestää varmasti.

eBayn kaupoilla on kaikilla oltava tavarat varastossa, ei voida myydä eioota ja lähteä vasta sitten tilaamaan, kun tulee heti negatiivista palautetta ja reklamointia & loppuu se eBay-kaupanteko lyhyeen.

Itse odottelin Slamitilta alustasarjaa 6kk, mutta en jaksa valittaa, kun en mä sitä talvella mihinkään olis tarvinnutkaan. Toki tuo 6kk on aivan liian pitkä aika, vaikka sen joutuisi itse hakemaan mopolla vinkuintiasta, mutta ongelmat taisivat olla suurimmaksi osaksi tuolla toisessa päässä, joten en suoranaisesti lähde Slamitia haukkumaan muusta kuin informoinnin puutteesta mulle päin - aina sai itse kysellä, että no jokos se tuli ja missäs se nyt on, kun ei ilmoitettuna päivänä mitään (taaskaan) kuulunut. :)

Loputon Viha
-
Viestit: 698
Liittynyt: 23.7.2003 13:32

ViestiKirjoittaja Loputon Viha » 8.6.2013 16:33

http://www.tsr-performancestore.com/

Niin se tammikuussa tilattu putkisto jäi sitte tulematta ja koskaan mitään yhteyttä firmaan enää saanut ja kortiltakin katevaraus poistui aikanaan kaikessa hiljaisuudessa.

-VariAntti-
-
Viestit: 1219
Liittynyt: 31.10.2004 21:43

ViestiKirjoittaja -VariAntti- » 10.6.2013 0:05

Minussahan on ennustajan vikaa... Oma syynihän se siis oli. Ei kannattane laittaa yhteystietoja sinne nettikauppaan jos ei saa kysellä. Kannattaa ainakin laittaa huomautus ettei saa kysellä tyhmiä.

Vaikka sitä tietoa onkin niistä myymistään tuotteista, ei voi olettaa että kaikilla olisi. Siksi olisi helpompaa kun vastaisi tyhjentävästi niihin s-posteihin. Puhelimitse kysyin että kävisikö autooni 35w + 70w xenonit, vastaus oli että ilman muuta eikä tarvitse mitään lisävastuksia tai muita. Sitten kun kysyin s-postilla onko väliä kumman ballastin ottaa sen 75w polttimon kanssa niin vastaus oli että kannattaa laittaa 45w ja ihan eri ballasti. Jaha, no ok. Tilaampa ne, sitten tuli vielä vastaus että niin tarviit muuten sen kondensaattorijohtosarjankin. Aha, no ei sitä voinut aikaisemmin sanoa. Kysyin muutaman muunkin kysymyksen siinä välissä mutta en nyt mielestäni mitenkään äärimmäisen paljoa jankannut itsestäänselvyyksiä. Pahoittelen aiheuttamaani vaivaa. En vaivaa enää.

Tuollainen hyökkäävä ja kaikkitietävä tyyli asiakaspalveluammatissa ei ehkä ole aina se ihan paras. On hienoa että on viitsinyt hankkia tietotaitoa alalta ja myymistään tuotteista mutta kannattaako silti olettaa muilla olevan yhtä paljon tietoa ja ymmärrystä. Ja se roskaposti tekosyy on minusta aika huono. Parempi olisi vaan myöntää että on unohtanut.

E: Vielä lisäykseksi, että minä nimenomaan pyrin käyttämään s-postia kun teen kyselyitä ja kauppojakin, koska silloin siitä keskustelusta on aina "mustaa valkoisella" jos tulee jotain erimielisyyksiä ja ihan muutenkin oman muistin tueksi. En minä enää muista sanatarkasti mitä olen viikko saatikka kuukausi sitten puhelimessa puhunut.

Ja Markku M, jos toimitusajaksi luvataan muutama arkipäivä niin oletan sen olevan sitä. Silloin kun posti kulki ponilla ja junat höyryllä oli asiat eri lailla... Kyllä Saksasta ja Englannistakin saa parin päivän sisällä tilauksesta tavaran toimitettuna kotiovelle niin miksei 150km päästäkin. Nykyään elämäntahti on kiireisempi ja ihmiset ovat tottuneet saamaan kaiken äkkiä. Niin se vaan on. Olen sen omassa työssänikin todennut monesti että elämä olisi helppoa kun ei tarvitsisi olla ihmisten kanssa missään tekemisissä...

ANAVEE83
-
Viestit: 157
Liittynyt: 15.11.2011 14:31

ViestiKirjoittaja ANAVEE83 » 10.6.2013 20:54

Tätä oon itsekkin aina ihmetellyt et miten noi esim. saksan ja englannin puljut
saa tavarat niin nopeasti kotiovelle kun suomesta tilatessa saa odottaa monta viikkoa tai jopa kuukausia ja ei ilmotella mitään jos menee yli sovitun tilaus ajan.
Noh kehutaan nyt yhtä firmaa nimittäin AUTOMAALIT.NET nopea toimitus ja edulliset hinnat.

arc
-
Viestit: 3083
Liittynyt: 23.7.2003 23:39
Viesti:

ViestiKirjoittaja arc » 10.6.2013 22:15

Tätä oon itsekkin aina ihmetellyt et miten noi esim. saksan ja englannin puljut
saa tavarat niin nopeasti kotiovelle kun suomesta tilatessa saa odottaa monta viikkoa tai jopa kuukausia ja ei ilmotella mitään jos menee yli sovitun tilaus ajan.


ei siinä mitään kovin ihmeellistä ole. Isoilla ulkomaisilla liikkeillä löytyy tavaraa omasta varastosta, suomalainen jälleenmyyjä tilaa sen useammin valmistajalta, maahantuojalta tai muulta välikädeltä. Joskus varmaan lähetellään yksittäisiä tuotteita Suomeen, mutta monissa tapauksissa tavaraa tulee säännöllisissä kuormissa jolloin odotusaika voi olla pidempi. Samasta syystä toimitusajan arviointi on haasteellista, kun se ei useinkaan ole siitä jälleenmyyjästä kiinni.

Tällaista se kaupankäynti valitettavasti vain on. Suomesta ostaessa etuna on mm. paikallinen palvelu sekä mahdollinen apu esimerkiksi takuuasioissa, ja toki myös ostajan näkövinkkelistä kuluttajansuoja ym mitä ei ulkomailta tilatessa todennäköisesti ole lainkaan. Jos nämä eivät ole välttämättömiä, niin on ihan ymmärrettävää, että monissa tapauksissa ulkomailta tilaaminen on edullisempaa ja mahdollisesti nopeampaa, se on jokaisen oma valinta.

ANAVEE83
-
Viestit: 157
Liittynyt: 15.11.2011 14:31

ViestiKirjoittaja ANAVEE83 » 10.6.2013 22:26

Yleensä nämä ulkomaan kaupat myös hoitavat takuu hommat kitisemättä toisin kuin suomen puljut joihin saat soitella ja vinkua takuiden perään. En tiedä onko vain itselleni sattunut huonoja firmoja suomessa mutta harvoista paikoista tilaan. Tosin en tilaa ulkomailtakaan
kuin luotettavista paikoista. Suomessa kun pitää saada joka tuotteella hirmuiset katteet siksi ei pidetä minkään näköisiä varastoja kun niissähän se rahaa saattaa jopa hetken seisoa. Tämä sama ongelma on jopa isoissa varaosa ketjuissa joissa lähes aina sanotaan et ei oo pitää tilata.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 10.6.2013 22:31

ja meinaat että se itse liike vetää hirmuiset katteet?

Jonde
-
Viestit: 2085
Liittynyt: 23.7.2003 12:23

ViestiKirjoittaja Jonde » 10.6.2013 23:16

Ei täällä kannata, eikä voi pitää varastoja, ihan taloudellisesti mahdotonta. Ei edes vv-auto pidä isoa varastoa, yleensä muut kuin huolto-osat on tilattava ruotsista keskusvarastosta.
Pitäisi olla todella iso asiakaskunta että, pystyy varastoimaan kaiken mitä myy.
Valitettavasti kun jotain osia myydään vain kerran, niin ei millään tilauspistelaskennalla sitä kannata pitää varastossa. Saksassa esim. moni ebay kauppias on keskittynyt yhteen merkkiin ja osaan malleista, ja siellä on arviolta 10miljoonaa asiakasta enemmän kuin täällä, missä niitä on kymmeniä, ehkä satoja.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 10.6.2013 23:40

onko porukalla kokemuksia samasta liikkeestä eri merkkisillä tuotteilla miten toimitusaika-lupaukset pitää paikkaansa? ainaskin näin sivusta seuranneenna tuntuis slamitilla olevan suurimmat ongelmat fk:n kanssa. mutta entä sitten kalliimpien(lue. laadukkaampien) merkkien kanssa?

itselle tuli viime vuonna h&r:ltä alusta ja tänä keväänä vakaajat us-partsin kautta. kummatki tehdastilaukseen ja toimitusajaksi sanottiin kaks viikkoa. tosin kummatkin tuli viikossa perille

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 11.6.2013 2:16

H&R ja oem-romujen kanssa on aikataulut pitäneet aina, yhtä poikkeusta lukuunottamatta, paikkansa. Mulla oli tosiaan JOMin alustan kanssa tuo odottelu, että ei se FK ole ainoa jonka kanssa toimitukset ovat takunneet.

Hannu2
-
Viestit: 284
Liittynyt: 29.6.2004 15:38

ViestiKirjoittaja Hannu2 » 11.6.2013 7:18

Autostudio / Simex Oy. Erittäin hyvin toimittu temppuilevan Zenecin soittimen kanssa. (Lopulta vaihdettiin uuteen kokonaan.)

AHW Shop on aina toiminut. Parikymmentä tilausta tullut tehtyä. Nyt tilasin kangasmatot ja muuta pikkusälää Passattiin. 18 eurolla paketti ovelle asti. Ja himpun verran halvempaakin on kun Suomessa. Nopeimmillaan tilauksesta kaksi päivää on paketti ollut ovella.

-VariAntti-
-
Viestit: 1219
Liittynyt: 31.10.2004 21:43

ViestiKirjoittaja -VariAntti- » 11.6.2013 11:17

Laitetaan nyt kehuakin tänne välillä. Sen mitä nyt noin kymmenisen vuotta tilannut tavaraa Powersetistä Tampereelta, on palvelu aina ollut asiallista ja nopeaa sekä hinnat kilpailukykyisiä.

Yleensä asioinut Kalliojärven Pasin kanssa, mutta muidenkin kanssa kyllä päässyt hyvin kauppoihin! Ei ole väliä tilaako 1500€:lla vai 80€:lla niin aina palvelu pelaa ja alennuksia saa. Postitus ollut myös ripeää. Nyt en tosin varmaan vuoteen ole mitään tilannut mutta en usko, että se siitä miksikään on muuttunut. Ennenkin ollut vuosia välissä kun tilaillut tavaraa muttei ole mikään välissä muuttunut.

E: Ja asiantuntemusta autohifistä ja niistä myynnissä olevista tuotteista on todella paljon.
Viimeksi muokannut -VariAntti-, 11.6.2013 12:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Askelmittari
-
Viestit: 496
Liittynyt: 22.11.2009 21:42

ViestiKirjoittaja Askelmittari » 11.6.2013 11:59

Samana on palvelu pysynyt. Pasi usein vastaa jopa viikonloppuisin sähköposteihin jos tulee kysyttävää. Välillä melkein hävettää vaivata ja säästän kyselyt maanantaille.

J.S.P
-
Viestit: 381
Liittynyt: 16.7.2007 23:08

ViestiKirjoittaja J.S.P » 11.6.2013 18:50

Tuli sitten saatua tuo tilaukseni Katuautosta eli homma hoitui lopulta ja ymmärrän kyllä että näitä tämmöisiä hämminkejä väkisinkin tulee joten voi kummiskin kehuakin kun halua selvittää asia löytyi vaikka itsekkin olin nytten hieman myöhässä -olisi pitänyt ajoissa vaan sinnikkäämmin yrittää ottaa yhteyttä.

Kosse
-
Viestit: 311
Liittynyt: 30.4.2009 19:13

ViestiKirjoittaja Kosse » 7.7.2013 19:26

Tuota Slamitin toimitusaikaa ihmettelen. Vajaa viikko sitten olin pultteja tilaamassa, mutta niitä ei saanut ostoskoriin. Soitin sitten ja kysyin, miksi. Myyjä siellä sanoi, että saldo näyttää nollaa ja kävi hyllystä tarkistamassa. Hyllyssä oli pultteja, joten hän päivitti saldon ja sain tilauksen tehtyä. Myöhemmin huomasin, että "toimitusaika 14pv". Pirun pitkään menee, jos pultit on siellä hyllyssä?

Slamit.net
-
Viestit: 365
Liittynyt: 18.11.2011 10:41

ViestiKirjoittaja Slamit.net » 8.7.2013 12:04

^ Pultteja oli ja on hyllyssä, mutta ne on kaikki varattuja aiempiin tilauksiin. Maahantuojaltakin on kyseiset pultit loppu, joten toimitusaika on pidempi.

timetuned
-
Viestit: 256
Liittynyt: 20.7.2008 15:40

ViestiKirjoittaja timetuned » 11.7.2013 18:44

Ms-tuonti Jämsästä, käsittääkseni yhden miehen pulju. Yhteydenotto klo 19, kaupat spacereistä, seuraavana päivänä sain paketin noutaa matkahuollosta. Välimatkaahan ei ollut kuin 100km,mutta kuitenkin. Kauppias oli vielä lähdössä reissuun, mutta laittoi paketin aamulla kuitenkin matkaan. Ansaitsee kyllä positiivisen palautteen, ja tarvittaessa asioin uudelleen.

vk
-
Viestit: 1871
Liittynyt: 28.11.2004 16:07

ViestiKirjoittaja vk » 12.7.2013 0:12

Www.erikoistekniikka.fi
Homma on nyt toiminut kolme kertaa kuin junan vessa. Vastaavat puhelimeen, tavara tulee nopeasti ja soittavat perään. Viimeksi soittivat eilen että olit tilannut neljä mutta on vaan kaksi. Laitetaanko erilaiset heti vai puuttuvat ens viikolla. Xenoneja tilaillu ku nuo katuauton sarjat ei ollu mun auton kanssa yhteistyöhaluisia.

Www.yepnet.fi
RAM sarjat tilaillu täältä. Loistava palvelu, takuuasiat hoidetaan esimerkillisesti. Ja pitkäaikainen asiakas saa jopa tuotteita sovitettavaksi.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 12.7.2013 0:58

http://www.projectech.fi

Todellinen asiakaspelvelun ammattilainen tuo Janne. Ensimmäistä kertaa (mutten varmasti viimeistä) tilasin tällä viikolla ja kyselin vähän tyhmiä maililla ennen tilausta. :)
Todella asiallisia ja tyhjentäviä vastauksia ja asiantuntevia neuvoja. Erinomainen tuntemus myymistään tuotteista.

Maksusta vuorokauden kuluttua tavarat olivat matkahuollossa noudettavissa.

Suosittelen ehdottomasti, jos autonhoitotuotteita tarvitsee ja ko. hommat kiinnostaa! Ja jos "liikaa" kiinnostaa, niin sitten vasta suosittelenkin. ;)
Hinnatkin ovat kilpailukykyisiä.

Jos jotain negatiivista pitää keksiä, niin herra ei päivystä tietokoneen ääressä, vaan maileihin vastaukset tulevat aina illalla. Mutta en mä nyt tuota kamalaksi miinukseksi laskisi, jotkut tekevät töitäkin. :)

Rasvanakki
-
Viestit: 248
Liittynyt: 18.9.2007 20:46

ViestiKirjoittaja Rasvanakki » 12.7.2013 1:43

Komppaan tuota projetechin Jannen palvelua itsekkin^,
ei voisi parempaa toivoa kun autonhoito tuotteita hakusessa, itse tilasin tuolta foamlancen, autofoamia ja ison kasan muitakin tuotteita samalla ja kysymyksiä oli itelläkin ko. tuotteista ja kaikista tuli kyllä asialliset neuvot hyvine vinkkeineen ja mun kohdalla s-posteihinkin vastattiin todella nopeeseen.

VMJ
-
Viestit: 811
Liittynyt: 29.6.2008 11:17

ViestiKirjoittaja VMJ » 12.7.2013 17:27

www.slamit.net

www.autovaruste.net

www.mdcomprex.fi

Monesta paikasta tilaillut vuosien aikana tavaraa, yllämainituista ehkä eniten, ei moittimisen sijaa toimitusajoissa tai asiakaspalvelussa.

HYVÄ POJAT!!!

William
-
Viestit: 634
Liittynyt: 23.7.2003 16:38

ViestiKirjoittaja William » 18.7.2013 13:10

Taisin tehdä virhearvion tilatessani Erasedilta perustavaraa. Yli viikko jo kulunut ja tilaukselle ei ole tehty vielä mitään. Puhumattakaan sähköpostiin vastaamisesta.

ConD
-
Viestit: 805
Liittynyt: 13.10.2008 8:12

ViestiKirjoittaja ConD » 18.7.2013 13:38

http://www.pesukinnas.com/viewtopic.php?t=71
Kannattaa lukea ylläoleva ketju ajatuksen kanssa läpi, ja toivoa että raha ei vielä liikkunut erasedille...

Markku M.:n ja Rasvanakki:n mainitsemaa projectechiä suosisin itsekin jos Suomalaista tuetaan.

Topsuu
-
Viestit: 246
Liittynyt: 8.3.2012 18:14

ViestiKirjoittaja Topsuu » 18.7.2013 13:56

^minäki suosittelen tuota projectechiä!

William
-
Viestit: 634
Liittynyt: 23.7.2003 16:38

ViestiKirjoittaja William » 18.7.2013 15:14

^^Vitun vittu, niin kuin Miitta-tätikin sanoisi. Olis pitäny googlettaa, mutta en pitänyt projektisivulla olevaa kommentointia mitenkään hälyttävänä.

nikoko
-
Viestit: 22
Liittynyt: 20.4.2006 22:29

ViestiKirjoittaja nikoko » 24.7.2013 15:52

Onkos kukaan tilaillut tuolta mitään http://www.autovisionfinland.com/ ?

Antti30
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 21.8.2012 13:49

ViestiKirjoittaja Antti30 » 15.10.2013 17:19

Mitäs tuolla slamitissa tekeillään, yritin tavoitella Mikkoa muttei ollut edes listoilla enään?

http://www.slamit.net/news/153/11102013 ... lamitissa-

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 15.10.2013 18:42

Firman paras jätkä (Mikko) ei enään palveluksessa.
Ei sillä että kyllä muutkin mukavia ovat olleet. =)

ABE
-
Viestit: 135
Liittynyt: 20.1.2005 22:20

ViestiKirjoittaja ABE » 20.10.2013 16:34

Eipä tuolta slamitilta tunnu tilaukset tulevan. Tiedossa oli ettei homma oikein toimi. Tilasin kokeeksi tarroja, jotka on nyt roikkunut 1,5 kuukautta odottamassa lähetystä.

Mk146
-
Viestit: 155
Liittynyt: 30.5.2010 22:13

ViestiKirjoittaja Mk146 » 20.10.2013 20:14

Eipä tunnu tulevan ei, omaa tilaustani oon odotellut tässä nyt jo ties kuinka kauan, tilattu 1.7. Sähköposteihinkaan ei ole enään vastailtu viikkoihin. Toki joitain varaosia voi olla hankala saada, mutta olisihan se kiva jotain väliaikatietoa saada sentään..

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 20.10.2013 20:34

Pari kuukautta ollu omakin tilaus sisällä. Eipä ole mitään kuulunut.

Styroks
-
Viestit: 401
Liittynyt: 18.5.2010 20:25

ViestiKirjoittaja Styroks » 21.10.2013 3:30

Mulle taas tuli viimeviikon keskiviikkona tilattu aux in-kaapeli torstai-aamuna...Sen kummempaa yhteydenpitoa en kyllä ees harrastanu.

tanttu
-
Viestit: 436
Liittynyt: 28.7.2003 0:40

ViestiKirjoittaja tanttu » 21.10.2013 10:28

ABE, MK146, Slantsix + mahdolliset muut (?)
Laitatteko postia tilaukset(at)slamit.net niin tarkastelen tilauksianne. Kiitos!


Tilauksien toimitukset ovat yleisesti ottaen ajantasalla eikä niissä pitäisi olla mitään normaalista poikkeavaa.

Sähköposteihin vastailussa on viivettä henkilöstömuutosten takia. Tilanteen pitäisi kuitenkin normalisoitua Marraskuusta alkaen. Pahoittelut!

Taneli / Slamit.net
Viimeksi muokannut tanttu, 21.10.2013 16:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vesku
ffp jäsen
Viestit: 7374
Liittynyt: 16.7.2003 23:55

ViestiKirjoittaja Vesku » 21.10.2013 13:51

ABE: Sun 1½kk sitten tilaamasi tarra on piirretty mut et oo tullu kertomaan minkä kokoinen siitä tehdään! ;-)

ABE
-
Viestit: 135
Liittynyt: 20.1.2005 22:20

ViestiKirjoittaja ABE » 22.10.2013 23:55

Vesku: ei hoppu hyväks ole, mut teidän firmas homma toimiiiki aina moitteetta :)

jarppa2
-
Viestit: 31
Liittynyt: 20.5.2006 19:03

ViestiKirjoittaja jarppa2 » 30.10.2013 19:02

Ite tilasin sunnuntaina slamitilta osia ja tänään noudin ne matkahuollosta. Olen tilannut jo monta vuotta osia kyseisetä firmasta ja kaikki on aina tullut mitä olen tilannut. Joskus on kestänyt hiukan kauemmin ja välillä on tullut muutamassa päivässä. Sähköposti tiedusteluihin olen aina saanut vastauksen. Itse olen ainakin ollut tyytyväinen slamit.net palveluun.

Blind
-
Viestit: 188
Liittynyt: 24.1.2009 19:56

ViestiKirjoittaja Blind » 5.11.2013 21:30

Täällä näyttää saavan slamitilta vastauksen joten kysytään täältä.

Tavara tilattu 7viikkoa sitten ja sähköposteihin eikä puhelimeen vastata, voisko asiaa mitenkään korjata? Jos kiinnostuit ota yhteyttä yv.llä niin jatketaan.

Vesku
ffp jäsen
Viestit: 7374
Liittynyt: 16.7.2003 23:55

ViestiKirjoittaja Vesku » 6.11.2013 14:58

Lauantai iltapäivällä laitoin kyselyä Slamitille ja tiistai aamulla oli sähköpostia tullut takaisin tarjouksen kera. 10min myöhemmin olin jo saanut vastauksen esittämääni lisäkysymykseen.
Hyvin tuntuu pelittävän.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 6.11.2013 20:52

Mää en kyllä saanu vastausta alusta uteluuni...

snopykoira
-
Viestit: 52
Liittynyt: 19.12.2006 14:32

ViestiKirjoittaja snopykoira » 19.1.2014 11:06

Näihin palveleviin firmoihin, jos kannan oman korteni kanssa kekoon.
MDcomprex, ja Race performance sekä Rally race, asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua, ja ennen kaikkea nopeaa. Kun tarve tuotteelle iskee ja siitä jotain tietoa olisi saatava, näistä firmoista se onnistuu hienosti. Sitten tämä paljon kehuttu Slamit palvelu kyllä ystävällistä ja asian tuntevaa, mutta nopeus on kaikkea muuta kun hyvää, puhelimella ei saa kiinni ja sähköpostiin vastaus viikkojen kuluttua,jos silloinkaan. En ole ainut joka tuntenut samoin. En tiedä onko niin halvoista tilauksista ollut kysymyksiä, että ei viitsitä vastailla edes. Toisena huhu puheen kuullut että tämä pulju pyörisi muun leipätyön ohessa, mikäli näin on ymmärtäisin huonon tavoitettavuuden, mutta siitä kannattaisi varmasti ilmoittaa jotenkin, ettei ihmisten tarvitsisi turhautua.

tanttu
-
Viestit: 436
Liittynyt: 28.7.2003 0:40

ViestiKirjoittaja tanttu » 23.1.2014 10:52

Toisena huhu puheen kuullut että tämä pulju pyörisi muun leipätyön ohessa, mikäli näin on ymmärtäisin huonon tavoitettavuuden, mutta siitä kannattaisi varmasti ilmoittaa jotenkin, ettei ihmisten tarvitsisi turhautua.


Katkaistaan tältä huhulta samantien siivet. Slamit.net toimii täysin normaalisti niin kuin aina ennenkin. Yritys työllistää tällä hetkellä 3 vakituista työntekijää. Kuten jo aiemmin kävi selväksi niin osaan sähköposteista emme ole kyenneet valitettavasti vastaamaan järkevässä ajassa yrityksen sisäisistä muutoksista johtuen.

Vastailen henkilökohtaisesti mielelläni tiedusteluihin mikäli joku ei ole saanut vastausta.
Postia voi laittaa taneli (at) slamit.net näiden osalta.

ps. Huomioithan, että puhelinpalveluaikamme on muuttunut.

Taneli / Slamit.net
Viimeksi muokannut tanttu, 2.4.2014 9:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Ouwi
-
Viestit: 183
Liittynyt: 22.9.2007 16:36

ViestiKirjoittaja Ouwi » 23.1.2014 16:44

Nopea palvelu oli myös täällä: http://shop.ahw-shop.de/
Tilasin sunnuntai iltana ja tavarat oli perjantai aamuna keski-suomessa, rahtikin ainoastaan 18e, vaikka paketin koko 60x60x20cm ja painokin oli jonkun verran. Hinnat on köyhälle sopivampia kuin kotimaassa.

hanski
-
Viestit: 1176
Liittynyt: 30.1.2004 22:31

ViestiKirjoittaja hanski » 11.2.2014 13:20

omat kokemukset:
muutamia kertoja olen tilannut osia slamit.net kaupasta ja tyytyväinen olen ollut.

sähköpostikyselyihin on aina vastattu ja oikeita osia olen saanut joka kerta luvatulla aikataululla. jos vaihtoehtoja on vw-merkkiliikkeessä käynti, taikka slamit, ei epäilystäkään kummasta jatkossakin ostan osat..

--hartsa--
-
Viestit: 268
Liittynyt: 29.7.2008 21:53

ViestiKirjoittaja --hartsa-- » 11.2.2014 16:48

Pitääkö tuolla speed-autoteilessä nuo hinnat paikkaansa vrt marmoritiski kun se sitä siellä kehuskelee että niin ja niin paljon halvempi? etka näyttää ihan erilaisia hintoja mitä se?

Ike
-
Viestit: 3225
Liittynyt: 7.11.2003 17:00

ViestiKirjoittaja Ike » 11.2.2014 17:37

5G0 064 365
VII-Golfin aurinkoverhosarja

Pörhön Autoliike n.180€ (Hinta haettu tiskiltä Etkasta 11.2.13)
SpeedAutotailen mukaan: suomihinta: 200.62 e Speedin hinta 200.62 e
Slamit hintahaku: 250,75€
Saksalaisen lisävarustelistan hinta: 163€
Autohaus Steiner, Saksa: EUR 159,90€

arc
-
Viestit: 3083
Liittynyt: 23.7.2003 23:39
Viesti:

ViestiKirjoittaja arc » 12.2.2014 0:51

tuntuu vaihtelevan jonkin verran, muutama palikka mitä itse olen tilannut ovat taas olleet selkeästi halvempia kuin suomihinnat.

Turkinrauta
-
Viestit: 15
Liittynyt: 14.2.2014 9:24

ViestiKirjoittaja Turkinrauta » 14.2.2014 9:32

Tilasin FK:lta maskin autooni. Omaa tyhmyyttäni tilasin väärän maskin, koska en tiennyt että Sedan ja Viistoperässä on hieman erilainen maski.

Lähetin asiakaspalveluun viestin että tilasin väärän maskin, kerroin vuosimallin, korimallin ja lähetin vielä kuvankin liitteenä.

Odotin kaksi päivää vastausta, sen jälkeen laitoin viestiä kun ei alkanut kuulumaan sieltäpäin mitään.

Sain vastauksen: lähetä kuva ongelmastasi.
Lähetin saman kuvan jonka pistin jo ensimmäisen viestin mukana.

Toinen viesti: Kerro autosi korimalli.
Daah, kerroin korimallin.

Tämän jälkeen on ollut kolme päivää radiohiljaisuutta...

Spoonie
-
Viestit: 112
Liittynyt: 17.9.2009 13:20

ViestiKirjoittaja Spoonie » 14.2.2014 12:14

Mää en kyllä saanu vastausta alusta uteluuni...

En minäkään. Kuukausi mennyt eikä ole vastausta tullut... Tilasin suoraan Saksasta ja paketti tuli alle viikossa.

vwnut
-
Viestit: 249
Liittynyt: 21.12.2005 17:27

ViestiKirjoittaja vwnut » 25.2.2014 20:04

Joo ei tunnu Slamittia kiinnostavan alustojen myynti...olisin olettanut että parissa viikossa vastauksen saa.
Syksyllä kyselin useita sekalaisia osia, ei vastausta, tilasin saksasta.

Myöhemmin sain sieltä viestiä että firmassa omistusvaihtunut ja se teettänyt viivettä.
Nythän siellä on muuttomyynti...

samiku
-
Viestit: 5
Liittynyt: 21.3.2014 8:15

ViestiKirjoittaja samiku » 21.3.2014 8:33

Kovin on surkeaksi mennyt Slamitillakin toiminta.
Onko syynä sitten omistajan vaihdokset vai mikä, mutta ei hyvältä näytä.
Tuotteet on jo noin 15-20% kalliimpia kun Turkulaisella "kilpailijalla" ( http://speed-autoteile.fi/ ) osassa tuotteita jo lähes merkkiliikkeen hinnoissa, jollei ylikin.
Toimitusajat heidän oman ilmoituksensa mukaan 14-21 vuorokautta. Omien sekä muilta kuultujen kokemuksien perusteella tässäkään ei aina pysytä.
Speed-autoteilesta olen saanut osat yleisesti 1-1,5viikossa palvelukin on ollut huomattavasti sujuvampaa. Käsittääkseni tämä yrittäjä vaikuttaa audiclub finlandissa?
Olen aiemmin käyttänyt slamittia paljonkin mutta nyt viimeisen vuoden aikana kokoajan vähenevissä määrin. Alkuperäisosat pyrin jatkossa hankkimaan speed-autoteilen kautta ja lisävarusteet yms. suoraan ulkomailta.

Ilmeisesti osa yrityksen työntekijöistä vaikuttaa myös tällä foorumilla. Kovasti on "ongelmia" perusteltu omistajan vaihdoksilla ja muulla turhanpäiväisellä. Ongelmat on ongelmia ja hinnat ovat pielessä, se on oma mielipiteeni.

Tällä hetkellä en uskalla suositella enään slamittia, valitettavasti. Niin hienosti kun heidän ollessa vantaalla ja herttoniemessä on hommat toimineet.

Jultsu
-
Viestit: 2918
Liittynyt: 29.10.2010 4:52

ViestiKirjoittaja Jultsu » 21.3.2014 12:40

Ei tipu sähköposteihin vastauksia ei. Nämäkin omat vähät roposet valuu siis suoraan saksalaisille ebay-kauppiaille.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 21.3.2014 13:42

Itse ole enää muutamaan vuoteen katsonutkaan suomalaisten myyjien valikoimia.

Varmemmin ja useasti vielä nopeammin saa ulkomailta.

Vesku
ffp jäsen
Viestit: 7374
Liittynyt: 16.7.2003 23:55

ViestiKirjoittaja Vesku » 21.3.2014 15:17

Amerikoista tilailin uusia vanteita CC:hen, vanteet oli toimittajalla hyllyssä ja lupasi laittaa samantien matkaan, reilun viikon päästä ei tavaraa näkynyt ja kyseli että milloin tulevat, selitys kuului että vanteissa oli jotain vikaa ja hän tilasi tehtaalta uudet, seuraavana päivänä tuli tieto että tehtaalta tuli ½" leveämmät vanteet otanko ne, no en uskaltanut ottaa kun ei olisi todennäköisesti mahtunut kunnolla alle, alkuperäisiä olisi edelleen saatavilla mutta vasta 2kk päästä, joten kyselin muutamaa muuta vaihtoehtoa samalta toimittajalta, toiset olisi tullut kalliimmaksi kuin suomesta toisia ei varastossa.
Ei muutakuin rahat takaisin suomeen ja uusia etsimään. Kiiltovaunusta löytyi sitten vanteet jotka miellytti silmää ja mitoituskin oikea, lisäksi hintakin oli kohdillaan, joten kauppoja tekemään.
Ei se ruoho aina siellä aidan takana ole vihreämpää.

Spoonie
-
Viestit: 112
Liittynyt: 17.9.2009 13:20

ViestiKirjoittaja Spoonie » 22.3.2014 20:12

Ettei tämä viestiketju mene vain yritysten moittimiseksi niin vaihteeksi jotain positiivista. Futurezilta tilasin vanteet renkaineen ja sain erittäin hyvää palvelua!

Jymppa
-
Viestit: 24
Liittynyt: 7.3.2014 14:41

ViestiKirjoittaja Jymppa » 26.3.2014 16:43

Itse olen lähettänyt slamitille muutamaan kertaan sähköpostia muunmuassa siitä kun yhdessä tuotteessa ei ole hintaa niin ei sitä voi ostoskoriinkaan siirtää ja toisenkerran alustasarjaan liittyvässä kysymyksessä.. kummallakaan kerralla ei minkäänlaista vastausta ole tullut, eikä asiaan muutosta.

"i wish i had more hands.. so i could give you four thumbs down"

samiku
-
Viestit: 5
Liittynyt: 21.3.2014 8:15

ViestiKirjoittaja samiku » 30.3.2014 12:36

Ei toi slamit voi kauaa pystyssä pysyä jos ei joku sitä pääomalla pyöritä tai sitten autoharrastajat on todella tyhmiä.
Olen tänään katsonut omaan autooni varaosia ja varusteita sekä slamitilta, merkkiliikkeestä että speed-autoteilesta.

Slamit kokonaishinta 678eur (+toimituskulut ~15eur), toimitusaika 14-21vrk.
Merkkiliike kokonaishinta 609eur, toimitusaika seuraavaksi arkipäiväksi.
Speed autoteile 597eur (+ toimituskulut ~15eur), toimitusaika 1-2vkoa.

Mistähän tilais?

Tietysti jos tarroja, ledejä ja jousia myymällä voi pyörittää ~3hengen firmaa ja nostaa vielä palkkaa niin hienoa.

rob-s
-
Viestit: 53
Liittynyt: 5.4.2004 21:14

ViestiKirjoittaja rob-s » 1.4.2014 9:57

Ei toi slamit voi kauaa pystyssä pysyä jos ei joku sitä pääomalla pyöritä tai sitten autoharrastajat on todella tyhmiä.
Olen tänään katsonut omaan autooni varaosia ja varusteita sekä slamitilta, merkkiliikkeestä että speed-autoteilesta


Olen toinen Slamit.net:n omistajista ja haluan hieman kommentoida osin aiheellisesti saatua kriittistä palautetta.

Ostimme viime vuoden puolella melko tuuliajolla ollutta yritystä tietäen, että tämänlaista palautetta tulisi. Erityisesti petrattavaa on asiakaspalvelussamme sekä sähköposti- ja puhelinpalveluissamme. Sähköpostitiedusteluita tulee meille 100-250kpl/päivä. Teemme parhaamme päästäksemme halutulle tasolle näisissä asioissa.

Mitä tulee hinnoitteluun, olemme monissa tuoteryhmissä varsinkin Suomessa erittäin kilpailukykyisiä. Etusivumme alkuperäisosien hintahaku sen sijaan kuten täälläkin aiheellisesti on kirjoitettu antaa monesti kilpailijoitamme korkeamman hinnan. Pyrkimyksemme onkin, että kaikki kysytyimmät tuotteet löytyisivät Verkkokaupastamme kilpailukykyisellä hinnalla.

Sitten vielä samiku:n kommentteihin, niin tavoitteena on kasvattaa yritystämme mm. asennuspalvelua tarjoamalla ja olemmekin palkkaamassa lisää työntekijöitä parantamaan palvelutasoamme.

Kevätterveisin,
Robert
Slamit.net

samiku
-
Viestit: 5
Liittynyt: 21.3.2014 8:15

ViestiKirjoittaja samiku » 1.4.2014 18:19

Itselläni ei valitettavasti ole kokemusta lähiajoilta palvelustanne joten sitä en lähde tässä kommentoimaan. Ja valitettavasti en usko kokemusta ihan heti saavanikaan.
Mutta, kuten näillä foorumeilla yleensäkkin, sana leviää nopeasti ja vaikuttaa monen ihmisen ostokäyttäytymiseen.
En usko näiden viimeaikaisten viestien juurikaan myyntiänne edustavan.
Harrin aikana minulla oli yksi (1) ongelma Slamit.netin kanssa ja Harri hoiti asian todella esimerkillisellä tavalla. Tällöin suosittelinkin Slamittia aina tilanteen tullen.

Minä puutuin lähinnä hintoihin ja toimitusaikoihin jotka molemmat ovat mielestäni, ja monen muunkin mielestä pahasti pielessä. Valitettavasti viimeisen 6kk aikana jokainen hintahaullanne etsimäni osa on ollut teillä 10-20% kalliimpi kun merkkiliikkeessä tai speed-autoteilessä.
Ne, joiden mielestä hintanne ovat kohdallaan ja kilpailukykyisiä sekä palvelunne ensiluokkaista varmasti asioivat kanssanne. Itse en näe järkeä tilata teiltä tuotteita jotka saan muualta nopeammin ja halvemmalla ja joissa minua kohdellaan asiakkaana, ihmisenä joka tuo leivän yrittäjän pöytään.

Yritin etusivunne hintahakua käyttäen löytää sinulle muutaman esimerkin kilpailukykyisistä hinnoistanne. Erikoista, että se ei tämän ketjun aktivoiduttua ja sinun tänne kirjoitettua löydä enään yhtään osaa, ainakaan omaan autooni. Eilen asiat olivat vielä toisin.

rob-s.
En kaipaa sinulta yksityisviestejä. Löydät varmasti yhteystietoni asiakasrekisteristänne ja voit soittaa jos mieltäsi painaa jokin.

Kevätterveisin,
Sami Kuittinen
Autoharrastaja ja yrittäjä
Etelä-Savo
Viimeksi muokannut samiku, 2.4.2014 0:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Heikki J.
admin
Viestit: 8309
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 1.4.2014 22:38

Ylläpito tässä terve. Poistin samiku:n viestistä lainauksen yksityisviestiin. Pidän asiattomana alkaa julkaista yksityisviestejä julkisesti.

Mainittakoon se nyt tässä kun se kuitenkin jossain kohtaa nousee esiin, että Slamit on meidän yhteistyökumppanimme. Koitamme pitää puolueetonta linjaa, mutta pahimmat ylilyönnit on pakko karsia pois. Eikä tämä nyt siis koske pelkästään Slamittia, toivon, ettei tänne aleta postailla mitään muutakaan kirjeenvaihtoa minkään yrityksen kanssa.

Koitetaan pitää tämä ketju siis kokemustenvaihtona yritysten toiminnasta alkamatta mustamaalata kenenkään toimintaa.

Jonde
-
Viestit: 2085
Liittynyt: 23.7.2003 12:23

ViestiKirjoittaja Jonde » 1.4.2014 22:53

Voisit Heikki topikin nimestä korjaa yrityksen nimen pois.

Heikki J.
admin
Viestit: 8309
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 1.4.2014 22:59

Jondelta hyvä kommentti, vaihdoin otsikon geneerisemmäksi.

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 1.4.2014 23:33

Pakko hieman kommentoida Slamitista. Eräät voivat pitää kommentointiani puolueellisena johtuen henkilösuhteista, mutta haluan puolueettomasti sanoa seuraavaa:
Jokunen aika sitten (n1v) kun pääsin seuraamaan lähemmin Slamitin toimintaa, oli se hieman haastavaakin. Sähköposteihin tuli aika paljon epämääräisiä tiedusteluja, jotka kuomittivat aika paljonkin. Varmaan siksikin joskus voi tulla turhia kyselyitä tarkemmista tiedoista.... Hinnat on kuitenkin avainkysymys, joten henkilöstökin on varmaan pidettävä kohtuullisena...

Kaiken kaikkiaan haastava konsepti globaalisoituvassa maailmassa, asiakkaiden tyytyväisyys vaatii omistautumista ja venymistä. Enkä tällä tarkoita missään nimessä vertailua ns uuden ja vanhan köörin välillä.
Viimeksi muokannut MTBE, 2.4.2014 0:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

samiku
-
Viestit: 5
Liittynyt: 21.3.2014 8:15

ViestiKirjoittaja samiku » 2.4.2014 0:07

Arvoisa ylläpito. Valitettavasti toiminnastanne paistaa läpi puoluellisuus, mutta selittämällä siitäkin selviää.
Ketjun tarkoitus tosiaan on keskustella alan firmoista ja kerätä kokemuksia. Onko se automaattisesti mustamaalausta (jota ette siis toivo) jos kritisoidaan yhteistyökumppanianne?
Kokemuksia slamit.net :ista on, aiemmin positiivia ja nyt pääsääntöisesti negatiivisia, onko negatiiviset kokemukset mustamaalausta? Kuten aiemmin sanoin, itselläni (muiden kokemuksista päätellen onneksi) ei kokemusta ihan lähimennaisyydestä ole.

Mutta, vilpittömästi onnea ja menestystä slamitille, toivotaan, että tarrat ja pyöränpultit tekevät kauppansa, saatte henkilöstövajeenne paikattua ja asiat kuntoon.

Heikki J.
admin
Viestit: 8309
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 2.4.2014 8:20

Toki saatamme olla aavistuksen puolueellisia (se meille suotakoon), mutta en missään vaiheessa ole kieltänyt kritisointia. Kyllähän me voitais poistaa täältä kaikki yhteistyökumppaneitamme koskeva negatiivinen palaute, jos niin haluaisimme. Poistin nyt vain tuon lainauksen yksityisviestiin, koska se oli mielestäni asiatonta laittaa julkiseen levitykseen. Asia (kritiikkisi) tulee varmasti selväksi ilman sitäkin.

Ja omasta mielestäni oli toki ylilyönti yhteistyökumppaniltamme koko yv:ä kirjoittaakaan.

mikko80
-
Viestit: 226
Liittynyt: 10.11.2004 20:21

ViestiKirjoittaja mikko80 » 2.4.2014 16:10

Itse tilasin Slamitilta kangas lattia matot S2 audiini, toimitus ajaksi luvattiin 14-21 päivää.
3 kertaa soitin ja kysyin mattojani, aina oli joku ihme selitys asiaan.

Kesti lopullta 2,5 kuukautta ennen kuin matot tulivat.

Enään en tilaa osaakaan tuolta.

Harrin aikana homma pelasi ja osia tilasin paljonkin, eikä ollut valittamista.
puhelimella sai asiat hoidettuakin vielä silloin.

DyyD
-
Viestit: 123
Liittynyt: 29.12.2005 18:59

ViestiKirjoittaja DyyD » 2.4.2014 16:46

Slamitista ei ole itselläni kuin negatiivista sanomista. Ne kerrat kun olen koittanut saada tietoa hinnoista, se ei ole onnistunut, ei sähköpostilla eikä puhelimitse. Hinnat jotka on löytynyt ovat olleet jopa merkkariakin kalliimmat.

Helpompaa tukea Speediä ja ebayta. Hommat sentään toimii ja tavara liikkuu kuin kello, ja halvemmalla. Ja näistä ei olekkaan kuin positiivista sanomista.

samiku
-
Viestit: 5
Liittynyt: 21.3.2014 8:15

ViestiKirjoittaja samiku » 2.4.2014 20:18

Mielestäni tämä ketju ja toisen omistajan tapa puuttua asiaan kertoo riittävästi siitä, mihin suuntaan yritys on menossa.

Aloitin oman osuuteni kritisoimalla hintoja sekä toimitusaikaa. Sivusin hieman myös mm.tästä ketjusta löytyviä huonoja kokemuksia sekä yrityksen puolelta tullutta "selittelyä".

Toisessa viestissäni esitin konkreettisia todisteita siitä, mikä mielestäni virallisen maahantuojan ohi tuotujen varaosien ja tarvikkeiden hinnoissa on vikana.

Tässä kohtaa toinen omistajista astuu esiin todistaen sen, mitä meistä moni on varmasti miettinyt. Sen sijaan, että asioita oikeasti yritettäisiin parantaa ja hommaa kehittää, keskitetään energiat selittelyyn ja yksityisviestien lähettelyyn.

Onko asiakkaille kertynyt kokemuksia miten tilattujen tuotteiden palautukset ja takuut toimivat? Tämänhän joku kertoi olevan valttikortti verrattuna ebay-kauppiaisiin. Kolme kertaa olen ebaysta tilattua tavaraa joutunut palauttamaan eikä kertaakaan ole ollut ongelmaa tai tarvinnut edes selitellä.
Mm. Alkuperäinen Maf-anturi oli paketista otettaessa fyysisesti rikki, otin myyjälle kuvan ja kerroin asian. Hän lähetti uuden pikana eikä kaivannut vanhaa takaisin vaikka kerroin itse anturin olevan virheetön. Montako viestiä ja puhelua sama prosessi olisi vaatinut slamitin kanssa? Kuinka monta yksityisviestiä ja selittelyä olisi tarvinnut kuunnella?

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 3.4.2014 17:15

Montako viestiä ja puhelua sama prosessi olisi vaatinut slamitin kanssa? Kuinka monta yksityisviestiä ja selittelyä olisi tarvinnut kuunnella?


Amerikkalaisessa oikeusistuindraamassa tässä vaiheessa peli puhallettaisiin poikki perusteena olettamus ja arvailu. Faktaahan tapauksen muodossa ei ilmeisesti takuuasian hoidosta kyseisessä yrityksessä ollut.

Eli otetaan nyt puolin ja toisin pari ylimääräistä rauhallista henkäystä. Nettikommunikointi on haasteellista, asiakaspalvelu nettikommunikoinnissa vielä haastellisempaa. Molemmin puolin asiat varmaan olisi voinut hoitaa paljon paremminkin. Keskinäiset välit kannattaa selvitellä ihan muualla kuin julkisilla foorumeilla.

Jatketaan kokemusten jakoa alan yritysten toiminnasta, ja pidetään keskustelussa mielessä hyvän maun rajat ja perus kohteliaan sosiaalisen kanssakäymisen periaatteet. Kritiikinkin voi esittää monella tavalla.

Alunperinhän tämä(kin) ketju oli positiivisten kokemusten jakoa varten ja toinen negatiivisten. Mutta härmäläinen luonteenlaatu kun kääntää positiivisetkin asiat varsin äkkiä miinukselle, niin tällä mennään.

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 3.4.2014 19:20

Useemman kerran Completokselta, Eteippi.fi, Vannetukulta, MDComprexilta ja Autovaruste.fi:ltä.

Näiltä firmoilta tavarat tulleet ajallaan ja ongelmitta :) Myös luurimella on saanut kiinni hyvin!

ConD
-
Viestit: 805
Liittynyt: 13.10.2008 8:12

ViestiKirjoittaja ConD » 3.4.2014 19:25

Oma korsi tämän topikin kekoon, eikä tälläkertaa Slamitista, vaan JH-Soundista.

Iso käsi loppuvuoden 2013 kaupoista Markolle JH-Soundin suuntaan siis. Homma lähti yksinkertaisesta saatavuusutelusta asiakaspalvelu-chatin kautta, ja parin päivän jahkaamisen jälkeen tuli tilaus tehtyä sähköpostilla. Hintakin oli kohdallaan, ja kun tuota vannemallia olin eBaystakin kytännyt, niin harkinta-aika pystyi olemaan suht lyhyt...

Toimitus oli perillä myyjän lupaamassa ajassa, joten eipä juuri valittamista jäänyt. Seurantakoodin sai kysymällä ja muutenkin viesteihin vastattiin jos nyt ei heti niin viimeistään kohta.

Renkaat tuli hommattua Camskillista, työt lahipajassa, pesuaineet ja vahat Projectechilta ja lopulta vaihtotyö kotona itse alle kun ensin kevättalven oli nuita pessyt ja puunannut:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/804 ... vatta2.jpg

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 10.4.2014 11:39

Tuli kokeiltua eri ajoneuvo- että autofoorumeilla kehuttua "etelä-helsinkiläistä" Spareto.comia.
Sunnuntaina tilaus sisään, alkuperäinen lähetyspäivä piti olla torstai(lähetettiin tiistaina-iltana) mutta paketti on jo mulla kotona torstaina. Hinnat vähintäänkin kohtuulliset ja tavara mitä pitikin. Säästetyistä euroista tuskin tarvitsee mainita.

jsahlman
-
Viestit: 832
Liittynyt: 23.7.2003 15:55
Viesti:

ViestiKirjoittaja jsahlman » 11.4.2014 12:44

Viikon aikana erääseen suomalaiseen firmaan parikin mailia 50€ osista laittanut ja halunnut ostaa ne mutta kun ei sitä vastausta saada aikaiseksi niin ei sitten.
Itsekkin kauppiaana tykkään käyttää sähköpostia asioiden jouhevaan suorittamiseen. Säästää aikaa ja voi vastata milloin vain.
Tietty turhauttavia kyselyitä ja jankkaamisia tulee moniakin mutta pakkohan niihin on aina kokeilla edes jotain vastata ja vielä ystävällisestikkin. Monen kanssa olen kuitenkin kauppoihin vielä päässytkin.

Mutta sitä en ymmärrä ettei vastata mitään. Jos ei ehditä niin henkilökuntaa on liian vähän.
Jos ei haluta asioita hoitaa mailitse niin silloin siitä on firman sivuilla hyvä ilmoittaa reilusanaisesti.

Mikään ei ole turhempaa ja nostata käyrää kuin oottella turhaan ihmisiä ja niiden tekemisiä tänä digitaalisena aikana.

Eli kysein pulju saa pitää tunkkinsa. Tilasin heidän toimittajaltaan osat suoraan Englannista. Vastauksen kyselyyni sain alle tunnissa tänään.

DyyD
-
Viestit: 123
Liittynyt: 29.12.2005 18:59

ViestiKirjoittaja DyyD » 11.4.2014 20:36

Voisi perustaa tännekin ketjun "Mistä saan osan halvimmalla?".

Tuolla toisaalla se on osoittautunut varsin kannattavaksi puuhaksi, ja säästöjä on tullut aivan tolkuttomia summia. Pääsääntöisesti ostokset siirretään speediin tai kotimaan ulkopuolelle niin säästetään hillittömiä summia rahaa. Tässä voisi sitten kukin auttaa toinen toistaan. Pääsääntönä pidettäköön, että kotimaan VAG erikoistuneiden putiikkien valikoimasta ei koskaan kannata tilata mitään, sillä pääsee jo pitkälle.

MikaJ
-
Viestit: 4040
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 11.4.2014 20:51

Speed-autoteile.fi:stä osat on aina tulleet ajallaan ja siihen hintaan kun on luvattu. Toimitusaika yleensä se 1-2viikkoa jos ei oo tavaraa ollut hyllyssä, tarkka toimitusaika on aina kerrottu tilauksen yhteydessä. Parhaimmilaankin sain palauttaa väärän osan yli puolen vuoden päästä kun asennus tuli ajankohtaiseksi ja osa osoittautui vääräksi, uskomattomalla tuurilla hyllystäkin sattui oikea kytkinasetelma löytymään heti tilalle.


Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa