golf 3 colour concept(Myydään projektina)
Valvoja: ffp jäsenet
golf 3 colour concept(Myydään projektina)
jaahas, eli pitäähän tämäkin oma räpellys tänne lisäillä kun siihen on nyt jotain tullu tehtyä..
Elikkä kaikki alkoi siitä kun auto oli pestynä tallissa juhannuksena ja aikaa oli jokunen hetki ennenkuin kyyti mökille tuli niin päätin puukkosahalla paloitella luukun.(siitä se ajatus sitten lähti)
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/750i139.jpg
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/750i140.jpg
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/750i142.jpg
yllä olevaan operaatioon meni yhteensä se pari tuntia kaljan tuskissaan.
Elikkä kaikki alkoi siitä kun auto oli pestynä tallissa juhannuksena ja aikaa oli jokunen hetki ennenkuin kyyti mökille tuli niin päätin puukkosahalla paloitella luukun.(siitä se ajatus sitten lähti)
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/750i139.jpg
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/750i140.jpg
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/750i142.jpg
yllä olevaan operaatioon meni yhteensä se pari tuntia kaljan tuskissaan.
Viimeksi muokannut golf 3 cc, 19.6.2011 21:41. Yhteensä muokattu 28 kertaa.
sitten tuli taukoa rakentamiseen kun ei inspistä löytynyt hallilla olemiseen kesällä,
mutta sitten syksyn lähestyessä tuli tunti silloin tällöin tehtyä jotain
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC00568.jpg
ja aikasemmin jo pätin jättää konepellin jatkamatta kun ei kiinnostanut enempää aikaa enä tuhlata. (tosin vanhan projektin[b-vectra] opit oli vielä muistissaniin miksipäs ei)
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC00529.jpg
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC00531.jpg
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC00539.jpg
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC00541.jpg
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC00554.jpg
asennus kaverinkin hommasin välissä itselleni seuraa tallille pitämään
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC00553.jpg
mutta sitten syksyn lähestyessä tuli tunti silloin tällöin tehtyä jotain
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC00568.jpg
ja aikasemmin jo pätin jättää konepellin jatkamatta kun ei kiinnostanut enempää aikaa enä tuhlata. (tosin vanhan projektin[b-vectra] opit oli vielä muistissaniin miksipäs ei)
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC00529.jpg
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC00531.jpg
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC00539.jpg
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC00541.jpg
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC00554.jpg
asennus kaverinkin hommasin välissä itselleni seuraa tallille pitämään
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC00553.jpg
heh ja pienenä kevennyksenä kuva talviautosta kunnon tassuilla, (oli tylsää myönnetään)
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/PC240264.jpg
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/PC240264.jpg
ja alustankin tilasin hyvissä ajoin, fk:n halvin korkeus säädettävän tilasin mutta ei ollu niin sain hyvään hintaan jotkut fk: muka paremmat, näkyvät olevan ihan purettavat, vautsi vau.
niillä on tarkoituksena laitta veeärrän lippa maata raapimaan ja talvella aurata teitä jos sitä lunta sattuu satamaan
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC00006.jpg
ja kontti aukeaa nykyisin solenoidilla ja kytkin on laitettu rekisterikilven taakse, eli kun kilpeä keskeltä vähän painaa niin kontti aukeaa. ja aukaisu toimii ainoastaan kun valot on päällä.
vectrassa nappi oli ohjaamossa koska siinä kontti aukesi hyvin itsekseen auki asti. golffissa voi sillä tavalla tulla ongelmia.
ja rekisteri kilven valojen kanssa pähkäilin pitkään kunnes silmiin sattui sopivan pienet nettisä ja vielä e-hyväksytyt.
http://www.moto-osat.fi/shop/products/1175512658.jpg
reiät tein puolituntia ennenkuin vein auton maalarille kilven syvennykseen, meinas kiire tulla kun siitä piti vielä firman pikkujouluihin keretä menemään ja olla jo humalassakin ennen tilaisuuden alkua..
niillä on tarkoituksena laitta veeärrän lippa maata raapimaan ja talvella aurata teitä jos sitä lunta sattuu satamaan
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC00006.jpg
ja kontti aukeaa nykyisin solenoidilla ja kytkin on laitettu rekisterikilven taakse, eli kun kilpeä keskeltä vähän painaa niin kontti aukeaa. ja aukaisu toimii ainoastaan kun valot on päällä.
vectrassa nappi oli ohjaamossa koska siinä kontti aukesi hyvin itsekseen auki asti. golffissa voi sillä tavalla tulla ongelmia.
ja rekisteri kilven valojen kanssa pähkäilin pitkään kunnes silmiin sattui sopivan pienet nettisä ja vielä e-hyväksytyt.
http://www.moto-osat.fi/shop/products/1175512658.jpg
reiät tein puolituntia ennenkuin vein auton maalarille kilven syvennykseen, meinas kiire tulla kun siitä piti vielä firman pikkujouluihin keretä menemään ja olla jo humalassakin ennen tilaisuuden alkua..
ja sitten kolme päivää auton jättämisen jälkeen voin autoni jo noutaa uutuuttaan kiiltävän maalipinnan kera
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC03071.jpg
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC03074.jpg
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC03072.jpg
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC03071.jpg
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC03074.jpg
http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/DSC03072.jpg
ja nyt on taas hiljais eloa ollut. maskin maalailin tässä pyhien aikaan ja samalla frman ostamat peltorit saivat helmiäismustan värin pintaan (ei löytynyt uutta elämää prismasta, kysyin kyllä)
ja uusia muoviosia olen etsinyt kun ei vanhoja helmoja ja kaaria kehtaa laittaa kun on naarmuja ja kiveniskuja.
ja paras oli kun perkeleen marmoritiskiltä kysyin osien hintaa
-1500 euroa, chazing. voi pil** kun on muovin hinta korkealla, tai uskomaton torspo se myyjä ja tilas perkele hiilikuidusta vähintään noi kaikki osat.
nyt sitä sitten metsästetään osia netistä adsl punahehkussa.
ja uusia muoviosia olen etsinyt kun ei vanhoja helmoja ja kaaria kehtaa laittaa kun on naarmuja ja kiveniskuja.
ja paras oli kun perkeleen marmoritiskiltä kysyin osien hintaa
-1500 euroa, chazing. voi pil** kun on muovin hinta korkealla, tai uskomaton torspo se myyjä ja tilas perkele hiilikuidusta vähintään noi kaikki osat.
nyt sitä sitten metsästetään osia netistä adsl punahehkussa.
muistaakseni täälä oli ne ohjeet tuolla tekstit osiossa. ne on ihan yleis pätevät.
keskipala vaan ekaksi paikoilleen ja sitten vaikka kartongisa muotoilee ne luomet sopiviksi ennenkuin leikkaa ne pellistä ja kiinnittää, itse jouduin vähän muotoilemaan vasteella ja vasaralla että umpiot nätisti alle menee ja pelti niiden muotoa seuraa. sitten hitsillä sopivin välein sentin kahden sauma ja ilmarakoa jättää siihen sen verran että koritina menee hyvin väliin niin tulee hyvä liitos. omastamielestä ja toimi viime projektissa myös hyvin
http://www.opel.desteem.org/albums/userpics/10035/normal_DSC00162.JPG
keskipala vaan ekaksi paikoilleen ja sitten vaikka kartongisa muotoilee ne luomet sopiviksi ennenkuin leikkaa ne pellistä ja kiinnittää, itse jouduin vähän muotoilemaan vasteella ja vasaralla että umpiot nätisti alle menee ja pelti niiden muotoa seuraa. sitten hitsillä sopivin välein sentin kahden sauma ja ilmarakoa jättää siihen sen verran että koritina menee hyvin väliin niin tulee hyvä liitos. omastamielestä ja toimi viime projektissa myös hyvin
http://www.opel.desteem.org/albums/userpics/10035/normal_DSC00162.JPG
niin ja hälytin asennetaan vielä autoon niin ei sitten tartte enää avaimella ovia sulkea. pitäisi ruveta johto hässäkkää selvittämään
ja sisusta purkaa ja tehä jonkunlaista äänieristystä.
kromikuoret tilattava orkkis peileihin ja maskin rivat kromattava ja kromi lista pistää kiertää autoo ja vielä jos noi a8 vanteet kiillottas ja päälle kitkat pyöräyttäs.
paljon on tekemistä ja aikaa vähän.
löytyisis vaan ne muovi helmat ja kaaret niin jo paljon pitemmälle pääsis
ja sisusta purkaa ja tehä jonkunlaista äänieristystä.
kromikuoret tilattava orkkis peileihin ja maskin rivat kromattava ja kromi lista pistää kiertää autoo ja vielä jos noi a8 vanteet kiillottas ja päälle kitkat pyöräyttäs.
paljon on tekemistä ja aikaa vähän.
löytyisis vaan ne muovi helmat ja kaaret niin jo paljon pitemmälle pääsis
nehän on ne joka amiksen unelmat 17"
isommat laittas niin ei sais enää kunnolla tonttiin.
pitää ruveta kartottamaan niitä äänieristys vaihtoehtoja kun auto lähtee minulta samantien myyntiin kun on valmis. ei ole mikään näppärin kuljetus auto rotikalle.
jos ihan kotelosuoja aineet laittelis ja sit jotain bitumimattoo isoille pinnoille ja vaikeisiin kohtiin vaan ihan siveltävää alustamassaa, tai vastaavaa. takakontti on jo eristetty bitumimatolla samantien kun auto minulle saapui. hifiä en tähän rupea ollenkaan rakentamaan kun se ei oo mun juttu, korkeintaan joku hyvä 3-tiesarja eteen että soi kohtuudella radio rockin humpat.
isommat laittas niin ei sais enää kunnolla tonttiin.
pitää ruveta kartottamaan niitä äänieristys vaihtoehtoja kun auto lähtee minulta samantien myyntiin kun on valmis. ei ole mikään näppärin kuljetus auto rotikalle.
jos ihan kotelosuoja aineet laittelis ja sit jotain bitumimattoo isoille pinnoille ja vaikeisiin kohtiin vaan ihan siveltävää alustamassaa, tai vastaavaa. takakontti on jo eristetty bitumimatolla samantien kun auto minulle saapui. hifiä en tähän rupea ollenkaan rakentamaan kun se ei oo mun juttu, korkeintaan joku hyvä 3-tiesarja eteen että soi kohtuudella radio rockin humpat.
rinkuloita
ei kiillä eivaatii siis vielä 2000hionnat ennen kiiilloitusta, ihanaa hiomista siis tiedossa jälleen
ei kiillä eivaatii siis vielä 2000hionnat ennen kiiilloitusta, ihanaa hiomista siis tiedossa jälleen
oleskelutila päivä siivottiin ja sisustettiin niin viihtyy kerralla pitempään hallilla
kyseinen autohan laitettiin paskaksi tässä sunnuntai maanantain välisenä yönä minun pihassa, kaikki siis todellakin kaikki maalatut pinnat ja muoviosat oli naarmutettu piloille.
nyt jännityksellä odotan vakuutusyhtiön päätöstä meneekö lunastukseen vai suostuvatko korjaamaan, jos korjaus mahdollisuus tulee niin vaihtunee kaaret uudemman vagin kaareihin jos ne mitenkään päin sinne saadaan mahtumaan.
nyt jännityksellä odotan vakuutusyhtiön päätöstä meneekö lunastukseen vai suostuvatko korjaamaan, jos korjaus mahdollisuus tulee niin vaihtunee kaaret uudemman vagin kaareihin jos ne mitenkään päin sinne saadaan mahtumaan.
Voi jessus! Ne on näitä aivovammaisia, kateellisia pieniä säälittäviä räkänokkia, jotka toisen vaivalla tekemän jälen pilaa. Syvimmät osanottoni. Tiedän tunteen. K**ip**t nurkan taa ja.... Mut joo.
Luulis kyllä että vakuutusyhtiö korjauttaa tuon. Jos uhkaavat että vievät auton sulta niin vaadit rahallista korvausta. Kyllä siinä jotenkin omilleen jää.
Luulis kyllä että vakuutusyhtiö korjauttaa tuon. Jos uhkaavat että vievät auton sulta niin vaadit rahallista korvausta. Kyllä siinä jotenkin omilleen jää.
Esimerkiksi kuten golf IV - cabriossa?
tainneet ihan tertun luvata jo kun ollut noin paljon viitseliäisyyttä,
noh jos hyvin käy niin tää golffi ei tässä kuosissa enää esiinny.....
ps. min 8tuumaa leveetä ja 17-18 tuumasii sankkoja vois tarjota jos jollain sopivia ois kaupan. pienellä eeteellä. pitäisi saada ennen kaarte istutusta sit vanteet alle niin helpommalla saa mieleiselle korkeudelle ja leveydelle
noh jos hyvin käy niin tää golffi ei tässä kuosissa enää esiinny.....
ps. min 8tuumaa leveetä ja 17-18 tuumasii sankkoja vois tarjota jos jollain sopivia ois kaupan. pienellä eeteellä. pitäisi saada ennen kaarte istutusta sit vanteet alle niin helpommalla saa mieleiselle korkeudelle ja leveydelle
elikkä vakuutusyhtiö korvaa ilkivallan, tosin korvaus menee jo pelkästään maalaukseen, joten aloitelkaamme uusi projekti sen tiimoilta, autoon tullaan istuttamaan leveämmät kaaret toisesta vagista ja vanteet on jo tiedossa, ketään ne tuskin miellyttää muuta kuin itseäni ja kappas, itsellenihän tätä rakennan :D
tänään hain 2auton kulkemista varten. ja mikäs muukaan kuin punainen kakkis.
kuvia laittelen kun rupeaa olemaan muutakin kuin purkamiskuvia, kestää töiden takia piiitkäään.
mutta leveä siitä tulee jos toteutuu kaikessa laajuudessaan
tänään hain 2auton kulkemista varten. ja mikäs muukaan kuin punainen kakkis.
kuvia laittelen kun rupeaa olemaan muutakin kuin purkamiskuvia, kestää töiden takia piiitkäään.
mutta leveä siitä tulee jos toteutuu kaikessa laajuudessaan
Ja kun kaikki ei kuitenkaan tiedä mitä A59:sillä tarkoitetaan niin tässä linkki:
http://www.faltdach.net/vwgolfa59.htm
http://www.faltdach.net/vwgolfa59.htm
semmoista tälläkertaa, alemmassa kuvassa ensimmäistä kertaa harjoittelin muovihitsaamista, vaatii hieman harjoittelua että saa suoraan kohtuullisen pinnan, nyt tahtoo jäädä lisä-aine liian kylmäkis, vaatii perehtymistä, mutta paluuta lasikuidulla pelleilyyn ei ole, tarttuu todella hyvin vaikka ei kunnon sauma vielä olekaan ja mikä parasa, kesstää sitä taivuttelua.
tuosta siis tulee takapuskuriin kilvenupotus, rekisterikilven valoehdouksia kuunnellaan, olisi hakusessa semmoiset hillityt ja matalat
piti nopsaan illan pikkutunneilla heppailla toi upotus paikoilleen että pääsis puskurin sitten irroittamaan ja liimaamaan myös alareunan ja sovittamaan kunnolla.
nyt olisi mietinnän alla myös etupuskurin sheivaus, jos piilottaisi siitäkin vilkunreuijät ja upotuksen. tosin niitä on jo niin monella että kehtaako matkia, mutta onhan se kyllä hyvän näköinen tasaisena..
Ite nykäsin kilven valoiksi Foliatecin ledinauhan. Löytyy kaikki tarpeelliset hyväksynnät.
http://i259.photobucket.com/albums/hh28 ... C00215.jpg
jaahas, pitäähän tämäkin rojekti aloitella ja nostella mutakuopista jälleen kun talvi tekee tuloaan ja rupeaa metsästykseltä ja muilta harrasteilta joutamaan, tänään pari tuntisen väsilin kaarta paikoilleen ja hienostihan se sinne rupeaa istumaan
osat siis hepissä vasta ja lopuksi tulee päittäisliitoksella kun osat sopivat täydellisesti paikoilleen
jaahas, pitäähän tämäkin rojekti aloitella ja nostella mutakuopista jälleen kun talvi tekee tuloaan ja rupeaa metsästykseltä ja muilta harrasteilta joutamaan, tänään pari tuntisen väsilin kaarta paikoilleen ja hienostihan se sinne rupeaa istumaan
osat siis hepissä vasta ja lopuksi tulee päittäisliitoksella kun osat sopivat täydellisesti paikoilleen
takapää
etupää
tulin siihen tulokseen että helmapelti pitää tehdä uusi kokonaan ja n.5cm leveempi että kaarista ei tule niin tökeröt, eli teen siihen astinlaudat:D
ja kysymys ennenkuin päätän tehdä taakse hillitymät levikkeet että onko vr6 ja normi golffin taka-akselin leveydessä eroa, tuntuu niin naurettavan kapealta toi paikallaan oleva akseli, on kokonaiset 30mm kapeempi kuin keula, jos tuommoiset pullistukset laitan niin nykyinen vanne jää 70mm sisään:/ joten joutuu hiukan vippaskonsteja käyttämäään jos hyvän haluaa.
toinen mahdollisuss on vaan hiukan hillitympi tehä pullistuksesta. entisen omistajan liikkeistä ei ole tietoa että mitä se on pajoittanut tohon alustaan, minkä datsunin akselin lie laittanu sinne...
ja pajalla istuessa ja suunnitellessa auton ulkokuosia mietin samalla kylkilistojen poistoa ja tasoitusta, muuten ei mitään ongelmaa mutta siihen jää sitten semmoinen outo linja kylkeen kun insinöörit eivät ole suunnitellee kylkeä pulleaksi vaan se jatkaa eri linjassa listan jälkeen, ja mitenkähän se paistaisi silmään mustassa autossa?
jos tuommoiset pullistukset laitan niin nykyinen vanne jää 70mm sisään:/ joten joutuu hiukan vippaskonsteja käyttämäään jos hyvän haluaa.
Sulla on sitten liian kaposet vanteet, etkös suunnitellut 10" taakse?
Oisko paha rasti jos mallaisit cult-societyn mk4-helmoja astinlaudaksi? Sopivan pyöreät kaaria myötäillen?
Ja ovistahan on todella vaikea saada tasaisen pyöreät, joutuu tasottamaan pokkausta ylä- että alapuolelta pitkälle matkaa.
Muuten kyllä tulossa varsin asiallisen näköistä jälkeä, vähintääkin pullea.
vanteissa päädyin 8tuumaa leveisiin, ei tahdo tossa lussussa muuten tehot riittä menemiseen.(tosin vanteita etin kokoajan jos vaan sattuu silmiin sopivan näköiset 17 tuumaiset ja helmatkin tulevat tosiaan leviämään kaarien mukana, ja mallia omavalmiste, tein jo koepalan suunissa ja tänään kokeilen muotoa ja istuvuutta että varmasti sopii ja teen sitten tarpeeksi pitkän työpaikalla. ja
nyt joutuu tosin jättämään kaaret tohon käymistilaan ja ruvettava toita taka-akselia purkamaan ja suunnittelemaan sinne väliin ne levikepalat jotka sitten työstökeskuksella näppään duunissa, niin saa vanteet oikealle leveydelle kaarien mallausta varten, joku järjestys sentään oltava.
ja kyljistä hahmottelen vielä että minkälainen siitä tulisi jos tasoittaisi sen uran vaa nsen alapuolen kanssa linjaan, siihen jää sitten semmoinen loivasti kaareutuva pullistus yläpuiolelle mutta ei välttämättä olisi hassumman näköinen, ja voi vaatiakin semmoisen jos puskureista ei tee aivan super kliinejä. kuvia laittelen sitten kun jotain saan aikases.
laittelen siitä helman muodosta vaikka yv:n juhille niin näät millaista ajatellu tähän astinlaudaksi
nyt joutuu tosin jättämään kaaret tohon käymistilaan ja ruvettava toita taka-akselia purkamaan ja suunnittelemaan sinne väliin ne levikepalat jotka sitten työstökeskuksella näppään duunissa, niin saa vanteet oikealle leveydelle kaarien mallausta varten, joku järjestys sentään oltava.
ja kyljistä hahmottelen vielä että minkälainen siitä tulisi jos tasoittaisi sen uran vaa nsen alapuolen kanssa linjaan, siihen jää sitten semmoinen loivasti kaareutuva pullistus yläpuiolelle mutta ei välttämättä olisi hassumman näköinen, ja voi vaatiakin semmoisen jos puskureista ei tee aivan super kliinejä. kuvia laittelen sitten kun jotain saan aikases.
laittelen siitä helman muodosta vaikka yv:n juhille niin näät millaista ajatellu tähän astinlaudaksi
mitenkäs se meneminen liittyy vanteen leveyteen? Ei se kovin tyylikästä ole ku vanne kaaren sisässä, kuten omassa kotterossa on tällä hetkellä talvirenkailla. =D
Kylkiä en kyllä tasoittaisi. Ei sovi yhtään kolmoseen. oisko helmoiksi pahat pökötin korjauspalat jotka muistaakseni oli Modena Flash Kadetissakin?
Kylkiä en kyllä tasoittaisi. Ei sovi yhtään kolmoseen. oisko helmoiksi pahat pökötin korjauspalat jotka muistaakseni oli Modena Flash Kadetissakin?
http://i259.photobucket.com/albums/hh28 ... G_5240.jpg
eli yllä olevassa linkissä selvä kuva listan upotuksesta
http://i259.photobucket.com/albums/hh28 ... G_5229.jpg
yleiskuvaa etu neljänneksestä
uusi helmapellan raakaversio, tosin taitaa ihan pikku hifistelyillä tullakin aika presiis tommonen, suotta mussuttaa, en kuuntele:D
eli yllä olevassa linkissä selvä kuva listan upotuksesta
http://i259.photobucket.com/albums/hh28 ... G_5229.jpg
yleiskuvaa etu neljänneksestä
uusi helmapellan raakaversio, tosin taitaa ihan pikku hifistelyillä tullakin aika presiis tommonen, suotta mussuttaa, en kuuntele:D
Viimeksi muokannut golf 3 cc, 26.11.2008 18:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
noniin, semmoinen palikka tuli väliin tehtyä, nyt vaan testailee ja ettimään sopivaan ja viimeistä leveyttä,
ja jos kevennyksenkin tekisi tohon vielä..
ja tänään laition helmapeltien aihiot laserille leikkausjonoon ja samoin listojen siistimis palat samaan syssyyn. sais jo ensiviikolla särmättyä ne helmat ja mietittyä sopiiko ne listojen siloittelut ollenkaan kokonaisuuteen
nyt projhekti virallisesti jäissä kun otin pienes väliprojektiksi ns.maasturin
sitä projektia voi seurailla täällä http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=54180
golffia jatkan heti kuhan suikka rullailee omilla renkaillaan
sitä projektia voi seurailla täällä http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=54180
golffia jatkan heti kuhan suikka rullailee omilla renkaillaan
noniin, nyt on saatu maasturi projekti ajokuntoon ja liikenteeseen.
eli nyt voisis aloitella golffin jrakennuksen jälleen, eka pitää vaan halliin autonosturi asentaa kun tuli sellainen tässä keväälä hommattua myös niin mukavempi rakennella..
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1181&pictureid=33035
eli nyt voisis aloitella golffin jrakennuksen jälleen, eka pitää vaan halliin autonosturi asentaa kun tuli sellainen tässä keväälä hommattua myös niin mukavempi rakennella..
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1181&pictureid=33035
jeespoks, tänään käyty vähän golffia kattelemassa pressujen alta.
kuvissa näkyvät vanteet eivät liity projektiin muuten kuin mallailu mielessä, saan kaaret oikeille mitoille noiden avulla. takavannetta jouduon tuomaan 70mm ulos että vastasi etuvanteen ulostuloa:D jota oli tuotu jo 30mm ulos.. todella päin helvettiä suunniteltu auto vanteita ajatellen, takana pitää olla leveemmät tai sairas ET, ja etuvedossa takana leveemmät on sama kuin ralliratti ladassa:D on vaan minun mielipide, kuitenkin itsellä leveemmät takana kuin edessä:F
huomaatte kuinka teräväkatseiset kaverit kyttää projektia..
projekti jatkuu maanataina jos ei ole kesälomaduunit esteenä
kuvissa näkyvät vanteet eivät liity projektiin muuten kuin mallailu mielessä, saan kaaret oikeille mitoille noiden avulla. takavannetta jouduon tuomaan 70mm ulos että vastasi etuvanteen ulostuloa:D jota oli tuotu jo 30mm ulos.. todella päin helvettiä suunniteltu auto vanteita ajatellen, takana pitää olla leveemmät tai sairas ET, ja etuvedossa takana leveemmät on sama kuin ralliratti ladassa:D on vaan minun mielipide, kuitenkin itsellä leveemmät takana kuin edessä:F
huomaatte kuinka teräväkatseiset kaverit kyttää projektia..
projekti jatkuu maanataina jos ei ole kesälomaduunit esteenä
käyttiskakkisR.I.P
on kestävää tekoo noi koneet. sai melko pitkään huutaa täpöt kierrokset ilman öljyjä ennenkuin älysi ventttiilikoneisto antaa periksi.
on kestävää tekoo noi koneet. sai melko pitkään huutaa täpöt kierrokset ilman öljyjä ennenkuin älysi ventttiilikoneisto antaa periksi.
tänään taas tuli hiukan räpellettyä hallilla, kolme neloskorin etu neljännestä leikelty ja mieluisat osat itselle otettu talteen. takakaaren leikkelin auki ja rupesin mallailee siihen kaasta, joutuu muokkaamaan hiukan isommalla kädellä kuin eteen, hiukan mietinnän alla tekeekö siitä pullistuksesta sinne eteenpäin nopeasti vai loivasti kaartuvan. ja kylkilistakin mietityttää miten sen toteutan kun senkin paikkaa on pakko lyhentää..
takakaaren takaosakin jo aika reilusti levittää kun golffi niin paljon kaventuu siitä kaaren tienoilta.
takakaaren takaosakin jo aika reilusti levittää kun golffi niin paljon kaventuu siitä kaaren tienoilta.
orkkis puskurilinjoilla pysytään. ja on jo pari kikkkaa takataskussa miten saan ne noihin muotoihin passaamaan juuri nätisti.
ei kyllä ole mielessä käyny semmoinen.. ei näilstä pirkka merssuista oo semmoiseen:D
varmaan yhtä kovat poltot kuin sulla offi hommiin golperolla:D
ei kyllä ole mielessä käyny semmoinen.. ei näilstä pirkka merssuista oo semmoiseen:D
varmaan yhtä kovat poltot kuin sulla offi hommiin golperolla:D
Viimeksi muokannut golf 3 cc, 5.8.2009 16:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei jummi kun on maailma pieni, kaverilla ihan samanlainen projekti menossa kun meikäläisellä, ihan samalla rakennus tyylillä mennään, kattelin eka että onko meikäläisen golffi anastettu ja tintattu tänne projekti kuvaa siitä :D minkä verran sulla tuo noi helmojen levitykset ulospäin? itellä sen 10cm tosta oven kohalta korista mitattuna, kaaret aivan samalla perjaatteella kun sullakin.
Btw. Hyvältä näyttää.
Btw. Hyvältä näyttää.
no voi pillu, noh ei kahta ilman kolmatta, joku vielä ilmoittaa että sama prokkis menossa:D
samaa kympin luoikkaa taitaa olla noikin, ei ole sen kummemin nyt mitattua tullu.. tämä päivä menikin ovekahvojen mekanismien kimpussa että saa eri kahvat toimimaan noiden jeesus rumien alkuperäisten tilalla.
missäs vaiheessa sulla projekti menossa?
hnyt harmittaa kun piti se offi väli projekti tehä niin toi myöhästyi hiukan. ja nyt myöhästyy vielä lisää kun metsästys alkaa. noh hiljaa hyvä tulee, onkos jopella projekti kuvia missään?
samaa kympin luoikkaa taitaa olla noikin, ei ole sen kummemin nyt mitattua tullu.. tämä päivä menikin ovekahvojen mekanismien kimpussa että saa eri kahvat toimimaan noiden jeesus rumien alkuperäisten tilalla.
missäs vaiheessa sulla projekti menossa?
hnyt harmittaa kun piti se offi väli projekti tehä niin toi myöhästyi hiukan. ja nyt myöhästyy vielä lisää kun metsästys alkaa. noh hiljaa hyvä tulee, onkos jopella projekti kuvia missään?
No sepä. :D Onneks sentään värit eroo toisistaan, ainakin vielä. :P Itellä projekti siinä vaiheessa että just saatiin kyljistä karsititua listat pois ja silotettua ne, kontti samalla, konepeltiin luomet hitsaultua, tinailtu ja kittailtu, vähän annelin silmää ja näin. sit toinen kylki on nyt käsittelyssä kaarien ja helmojen osalta. etunen paikallaan aika pitkälle ja takasen sovittelua, melkein samassa kohtaa kun sulla. ::)) itellä tulee vaaan pieni ero tossa että vien koko auton perää jonkusen verran ulos päin tosta ovesta lähtien. Aiemmin tänä kesänä alusta päivitelty jomin säädettävällä alustalla ja vanteilla. kuvia ei oo tällä hetkellä muutakuin koneella, saa nähä jos sitä jonkun projektin tyngän vääntäis, ei vaan taho aika riittää enään tiukan talleilun jälkeen vielä koneellekkin. :)
-- mitkäs pallot sulla on tässä alla, kun olin jossain näkevinäni mutta en ollukkaa? ja mistä päin tää auto löytyy, ois kenties joskus mukava istahtaa kahville ja harmitella miten on kahella ihmisellä yhtä kiero mieli. :P
-- mitkäs pallot sulla on tässä alla, kun olin jossain näkevinäni mutta en ollukkaa? ja mistä päin tää auto löytyy, ois kenties joskus mukava istahtaa kahville ja harmitella miten on kahella ihmisellä yhtä kiero mieli. :P
elikkä kaaret hitsailtu eteen ja taakse. ovenkahva vaihdettu. mekanismi myös muutettu toimimaan uuden kahvan kanssa ylös alas suunnassa entisen ovea kohti vetävän mekanismin tilalle.ilmanotto aukot hitsailtu ja tinattu, ja vielä vaihdam 4korisen vilkut eteen niin pääsee tinailee loppuun kaaret ja kahvat. sen jälkeen ei puutukaan enää kuin toinen puoli:D
tässä kuvassa näkyy millaisen syvennyksern tein kylkilistoille. vanha kuva kun nyt on jo kaari paikoillaan ja sisälokasuojakin valmistettuna..
hienosta en tiedä, tästä tulee joku traktorin ja auton välimuoto, ei noilla kumeilla ja vanteilla saa kovin matalas tota, tosin joutuuhan tolla hiekkateillä ajeleekin niin eiköän se passaa, takaa ruuvasin fk alustan tappiin niin jäi todella korkeas perässä vaikka kumi jo kaaren sisässä osittain..
hiljaa hyvä tulee viimeistelystäkin,TOSIN on alkanu tämän palstan suunta pahasti kallistua siihen suuntaan että porukka hakee jostain ladon takaa ruosteisen paskan jossa kaikki osat jotenkin repsottaa ja haaliivat siihen erittäin sigamageita tarroja ja sitten lisää ruostetta ja 5 euron rälläkällä sen mukana tulleilla laikoilla nyhjätään 4kierrosta jousia pois, tosi tuunaajat ostavat ihan madallusjousetkin jostain torilta. auto sitten maalataan telalla tai pensselillä, spreillä ja ajellaan kylillä lippa vinossa kun raapii asvaltti kyynärpäätäkin kun luu pihalla pitää ajella kun ei semmoisissa autoissa ole ilmastointiakaan, tosin monesti se käsi näkyy pihalla oli lunta tai vettä sataa, on niin komee ja matala, ja ajaakin on helvetin hyvä, ja porukka kehuu vaan sellaisia ja huutaa kuorossa SICK OOSSOM ja siitäkös kyseiset tuunaajat oikein innostuvat laittamaan lisää tarroja jha kaikkee muutakin asiaan kuuluvaan hilpettä. on se tuunaus mukavaa.
sitten kun jonkun viimeisen päälle laitetussa cäddyssä hiukan repsottaa käytössä kuluneet kaarien maalit niin sama porukkaa uikkaa että hyyyi kun on surkeesti viimeistelty, kun hyvä jos heillä ovet pysyvät autossa kiinni..
pakollinen lauantai illan vuodatus:D
(joka tästä viestistä vetää palkokasvin nekkuun niin tietää millaisella autolla ajat)
hiljaa hyvä tulee viimeistelystäkin,TOSIN on alkanu tämän palstan suunta pahasti kallistua siihen suuntaan että porukka hakee jostain ladon takaa ruosteisen paskan jossa kaikki osat jotenkin repsottaa ja haaliivat siihen erittäin sigamageita tarroja ja sitten lisää ruostetta ja 5 euron rälläkällä sen mukana tulleilla laikoilla nyhjätään 4kierrosta jousia pois, tosi tuunaajat ostavat ihan madallusjousetkin jostain torilta. auto sitten maalataan telalla tai pensselillä, spreillä ja ajellaan kylillä lippa vinossa kun raapii asvaltti kyynärpäätäkin kun luu pihalla pitää ajella kun ei semmoisissa autoissa ole ilmastointiakaan, tosin monesti se käsi näkyy pihalla oli lunta tai vettä sataa, on niin komee ja matala, ja ajaakin on helvetin hyvä, ja porukka kehuu vaan sellaisia ja huutaa kuorossa SICK OOSSOM ja siitäkös kyseiset tuunaajat oikein innostuvat laittamaan lisää tarroja jha kaikkee muutakin asiaan kuuluvaan hilpettä. on se tuunaus mukavaa.
sitten kun jonkun viimeisen päälle laitetussa cäddyssä hiukan repsottaa käytössä kuluneet kaarien maalit niin sama porukkaa uikkaa että hyyyi kun on surkeesti viimeistelty, kun hyvä jos heillä ovet pysyvät autossa kiinni..
pakollinen lauantai illan vuodatus:D
(joka tästä viestistä vetää palkokasvin nekkuun niin tietää millaisella autolla ajat)
Viimeksi muokannut golf 3 cc, 15.8.2009 22:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^^ Tuossa on paljon tottakin, tosin jos katsoo näitä tämänkin foorumin pitkäaikaisjäseniä ja käyttäjiä niin niillä on lähes poikkeuksetta kakkosautona/kesäleluna tai muuten vaan harrastuksen parissa värkkäämisen ilosta rakennettuja tontitettuja raatoja. Sitten tallissa kuitenkin seisoo erittäin asiallisesti, rahaa ja aikaa säästämättä rakennettu pirssi. Se mielestäni eroaa noista mainitsemistasi tarraruoste tuunaajista jotka käyttää kaiken tarmonsa niihin.
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 195 vierailijaa