Audi A6 1.8T tuning -projekti http://audi.blogs.com
Valvoja: ffp jäsenet
Audi A6 1.8T tuning -projekti http://audi.blogs.com
Kaikennäköistä kivaa on tehty ja tullaan vielä tekemään tuohon autoon (A6 vm. 1998 ATQ), mm. Aquamist, PLX-R500-laajakaistalabda jne.jne .Tavoite olisi osallistua tuning car showhun 2006. http://audi.blogs.com
-
- -
- Viestit: 117
- Liittynyt: 26.1.2006 13:23
-
- -
- Viestit: 360
- Liittynyt: 5.3.2004 22:51
kuten tässäkin
Hiilari on vain efekti, kuten tässäkin http://www.importtuner.com/features/0504_it_240/
Ei mitään siipiä, snadi ICC:n RS6-tyylinen spoikka tulee.
Code-led alustavalosarja tulee.
Ei mitään siipiä, snadi ICC:n RS6-tyylinen spoikka tulee.
Code-led alustavalosarja tulee.
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
Joo en kyllä itsekään ymmärrä miksi projekti pitää noin täysin tyrmätä. Kaksivärisyys sopii varmasti, niin onko sillä sitten väliä onko se maalattu vai laitettu hiilikuitulook? Ja jos auto pysyy muuten suht hillittynä, niin uskoisin että on ihan hieno. Joo nuo alustavalot ja tarrat sais kyllä jättää pois.
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
jaahas.
Pojat pojat. onko aina pakko aina ruveta dissaamaan jos joku tekee hiemankin erikoisempaa kuin aina se vakio "pikkupuskurikakkis!"
Itse en vielä tästä projektista mitään outoa ole löytänyt. Hiilaria laitetaan moottoritilan suojaksi niin miksei samalla voida laittaa myös sitä kattoon?
Lisäksi ei alustavalot mitenkään -niin- kauheat ole. eikä farkkuun varmasti mitään takasiipeä tule ;)
Jokainen omalla tavallaan. ja toivotaan että tästä tulee hieno!
Pojat pojat. onko aina pakko aina ruveta dissaamaan jos joku tekee hiemankin erikoisempaa kuin aina se vakio "pikkupuskurikakkis!"
Itse en vielä tästä projektista mitään outoa ole löytänyt. Hiilaria laitetaan moottoritilan suojaksi niin miksei samalla voida laittaa myös sitä kattoon?
Lisäksi ei alustavalot mitenkään -niin- kauheat ole. eikä farkkuun varmasti mitään takasiipeä tule ;)
Jokainen omalla tavallaan. ja toivotaan että tästä tulee hieno!
Autohan on ihan trendikäs ja rakenteluideat uusia, mutta mun mielestä aliarviointia on tapahtunut näyttelyn seuraajia kohtaan, jos ensin hehkutetaan projektia, joka esitellään TCS:ssä, lähes jokaisella keskustelufoorumilla ja sitten se esitellään auto kolmella kesärenkaalla ja yhdellä talverenkaalla varustettuna ja alustan säädöistä vastaa lankku sekä luotettavaa laatua henkivä VAG original teile tunkki.
Silloin olisi parempi kun ei esittelisi ollenkaan.
Silloin olisi parempi kun ei esittelisi ollenkaan.
Jeps
Sori kaverit mutta tuli vaan vitusti vastoinkäymisiä, eikä auto siksi valmistunut ajoissa. Alustasarja oli asennettu taakse liian alas ja lastattuna se katkaisi vetarin näyttelyreissulla. Coiloverin jousikin näyttäisi olevan murtunut/poikki - vahinkoja tutkitaan vielä. Sitä edellsi 5 ihmisen 50 tunnin yhtämittainen työrupeama kellonympäri. Auto on todellakin vielä kesken. Katto hiotaan uusiksi, koko auto lakataan uusiksi ja hiilarisaumaan vedetään tribaali tms. Vanteet, jotka ovat kolmannet yritykset löytää sopivat, mahtuvat alle ja ne sinne laitetaan kunhan alusta saadaan ylemmäs. Jengi kyllä tykkäs kun rakensimme sitä livenä 1-2 päivää. Vanteet satiin käteen 10 h ennen näyttelyä. Tulin mieluummin näin kuin olin tulematta ollenkaan, vaikka vitutti kuin pientä oravaa.
No niitä hiilarikuidutuksia kattelinkin takana ja katolla, et ihan ei välttämättä ollut näyttelukunnossa...Nuo vanne- ja tukivarsiongelmat nyt on ihan ymmärrettäviä selityksiä.
Ja ettei ny ala ihan hirvee poru niin ei toi hiilarin asentaminen multa onnistus varmaan tuonkaan vertaa, mut enpä mää myöskään sitä tuollaisella viimeistelyllä esillekään veis. Muutenkin ihmetytti monen laitteen viimeistelyn taso, mutta ei siitä sen enempää tässä topicissa.
Ja ettei ny ala ihan hirvee poru niin ei toi hiilarin asentaminen multa onnistus varmaan tuonkaan vertaa, mut enpä mää myöskään sitä tuollaisella viimeistelyllä esillekään veis. Muutenkin ihmetytti monen laitteen viimeistelyn taso, mutta ei siitä sen enempää tässä topicissa.
pamahtiko toi vetari tosiaan vain mataluuden takia..? autohan oli kuitenkin ihan ajettavan korkuinen?
tuo saumojen teippaus lienee varmaan ihan hyvä idea kun oli aika rajun näköiset, mutta ite en pysty kun hämmästelemään miksi nähdä kauhea vaiva katon päällystämisessä jollain hiilikuitumatolla ja sitten vielä joutuu peittelemään rumia jälkiä. mutta kaipa se on makuasia.
tuo saumojen teippaus lienee varmaan ihan hyvä idea kun oli aika rajun näköiset, mutta ite en pysty kun hämmästelemään miksi nähdä kauhea vaiva katon päällystämisessä jollain hiilikuitumatolla ja sitten vielä joutuu peittelemään rumia jälkiä. mutta kaipa se on makuasia.
Eipä tuo A6 nyt mitenkään kauhealta näyttänyt mitä sitä parikertaa vilkaisin tuossa TCS:n melskeessä. GTI:n osastosta palautetta että miksi hitossa sielä oli niitä värillisiä lamppuja? ei saanut kunnon käsitystä mistään.
Harmillista on kyllä tuollaiset tekniikkarikot ja tietysti ne sattuvat _aina_ kun on kiire :)
Rohkeasti vaan uusia ideoita ja valmiina seuraavaan näyttelyyn. On aina mukava nähdä tuunattuja v.a.g farkkuja eikä vaan shogun-nopeekupee-nipponeita.
Mutta kuten muutamat sanoivat kyllä auton pitäisi olla valmis ainakin niin ettei mikään ole jäänyt kesken tai tehty huonosti. eihän sitä kaikkea tarvi olla tehnyt :)
Mutta odotellaan taas lisää mitä tapahtuu ;)
Harmillista on kyllä tuollaiset tekniikkarikot ja tietysti ne sattuvat _aina_ kun on kiire :)
Rohkeasti vaan uusia ideoita ja valmiina seuraavaan näyttelyyn. On aina mukava nähdä tuunattuja v.a.g farkkuja eikä vaan shogun-nopeekupee-nipponeita.
Mutta kuten muutamat sanoivat kyllä auton pitäisi olla valmis ainakin niin ettei mikään ole jäänyt kesken tai tehty huonosti. eihän sitä kaikkea tarvi olla tehnyt :)
Mutta odotellaan taas lisää mitä tapahtuu ;)
No nyt se on melkein valmis
Nyt toi A6-projekti on päällisin puolin aika valmis, mm. vanteet on pulverimaalattu mustiksi. Auto esitellään GTi:n nrossa 10. Kuvat on osoitteessa http://audi.blogs.com
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa