Golf VR6 proggis
Valvoja: ffp jäsenet
Nojoo, ainakin Suomen katsastusasemilla mitataan päästöjen prosenttiosuutta joten ihan sama onko siellä joku singeri vai laivanmoottori.
Mutta jos nyt aloitetaan aiheesta pilkunnussiminen, niin sylinterimäärä vaikuttaa positiivisesti päästöjen pienenemiseen (mikäli moottorin kokonaislitratilavuus pysyy samana). Tämä sen takia että pienen palotilan palamista on helpompi hallita. Saattaapi olla että 10vuoden päästä on kaikki uudet about 2litraiset koneet 5-6sylinterisiä, juurikin päästöjen pienentämisen takia.
Totesin vain että kyllä joku VR6:ssa on suuresti pielessä jos ei 266asteisilla nokilla pääse katsastuksesta läpi. Sen suuremmin nokkien ajoutuksia tietämättäkään.
Mielenkiinnolla odotan mitä tuosta voimaa tulee, koska parissa vastaavassa projektissa niitä ei ole ilmeisesti tullut lähellekkään haluttuja määriä.
Mutta jos nyt aloitetaan aiheesta pilkunnussiminen, niin sylinterimäärä vaikuttaa positiivisesti päästöjen pienenemiseen (mikäli moottorin kokonaislitratilavuus pysyy samana). Tämä sen takia että pienen palotilan palamista on helpompi hallita. Saattaapi olla että 10vuoden päästä on kaikki uudet about 2litraiset koneet 5-6sylinterisiä, juurikin päästöjen pienentämisen takia.
Totesin vain että kyllä joku VR6:ssa on suuresti pielessä jos ei 266asteisilla nokilla pääse katsastuksesta läpi. Sen suuremmin nokkien ajoutuksia tietämättäkään.
Mielenkiinnolla odotan mitä tuosta voimaa tulee, koska parissa vastaavassa projektissa niitä ei ole ilmeisesti tullut lähellekkään haluttuja määriä.
MikaJ: Siis mulla ei oo mitään kiven kovaa faktatietoa tosta suomen katsastusjärjestelmästä. On vaan aina ollu semmonen käsitys, että ne päästömäärät mitataan ihan määrä/aikayksikkö, koska isoissa moottoreissa on nykysin mitä ihmeellisempiä virityksiä päästöjen pienentämiseks. Olin ilmeisesti väärässä.
Noista sylintereistä puhuessa viittasin moottorin kokoon.
Erittäin mielenkiintoinen projekti kaikkien näitten 1.8T projektien joukossa! Varsinkin ku tästä vr6 jutusta on kuitenkin ollu paljon puhetta täällä.
Noista sylintereistä puhuessa viittasin moottorin kokoon.
Erittäin mielenkiintoinen projekti kaikkien näitten 1.8T projektien joukossa! Varsinkin ku tästä vr6 jutusta on kuitenkin ollu paljon puhetta täällä.
-
- -
- Viestit: 776
- Liittynyt: 7.8.2003 21:28
Kyllä säädettävistä nokkapyöristä on hyötyä vaikka ei olis tehny mitään koneelle. Eikö ne GTi-lehdessä vaihtanu siihen vakio Ford Focuseen säädettävät nokkapyörät ja tais siihen tulla muuta hevonen lisää, kun ne kävi ammattilaisella sitä säädättämässä. Mut tähän VR6 se on tehty mun mielestä aika hankalaiksi, meinaan toi säätäminen. Saa aukoa puoli konetta, että pääsee niihin pyöriin käsiksi. Ja hintakin oli aika kova n.500e (pelkät pyörät), sitten vielä säätötyö tämän lisäksi. Mutta kyllähän niistä hyötyä olisi..... ehkä ensi vuona hankita listalle??
Tälläisissa koneissa itse olen käyttänyt epäkeskeisiä kiiloja, siis koneissa missä on erittäin epätodennäköistä että koskaan tullaan dynamometrissa säätämään ajoituksia hankalan systeemin takia. Yleensä vakiohiluilla ajoitusta ei saa täysin kohdalleen, ainakaan jos ohc koneessa on kannesta (tai lohkosta) otettu korkeudesta pois.
On vaan aina ollu semmonen käsitys, että ne päästömäärät mitataan ihan määrä/aikayksikkö, koska isoissa moottoreissa on nykysin mitä ihmeellisempiä virityksiä päästöjen pienentämiseks. Olin ilmeisesti väärässä.
Pakokaasun pitoisuudet ilmoitetaan tilavuuden prosentteina ja miljoonasosina (ppm). Eli moottorin koko ei vaikuta päästöarvoihin tuolla tavalla, mitä itse arvelit. Se on ihan sama onko siellä mitattavana honda monkey vai 5.7 chevy. Jos pakokaasua on 1 litra ja siitä prosentti on hiilimonoksidia, niin silloin häkää on senttilitra per litra. Ja jos taas häkää on 1% seoksesta, niin silloin pakokaasua on 100 litrassa litra.
Ja toinen esimerkki on, että jos se mittaus tapahtuu määrä/aikayksikkö niin kuinka perustelet sitten sen, että päästöarvot eivät pomppaa taivaisiin kierroksilla? Onhan pakokaasun tuotto esim. 4500 kierroksella viisinkertainen verrattuna 900 kierrokseen. Eikä se aika siitä mihinkään muutu. Kyllä päästömittari mittaa vaan, että kuinka puhtaasti moottori polttaa polttoaineen, ei päästön kokonaismäärää.
OT: Papikasta saatiin itse asiassa mitattua palamattomien (HC) arvoksi yli 3000ppm, kun sallittu määrä ei-vähäpäästöisessa autossa on 600ppm. ;) Tosin tuo 2-tahtisuus vaikuttaa siihen aikalailla..
Eli se siitä. :)
Mak383: Kuten jo aiemmin maintsin, kertomani oli ihan vaan mutua ja MikaJ jo oikaisti tämän.
Ja mitä noihin moottorin kierroksiin tulee, niin vaikuttaahan ne. Ihan sama miten niitä päästöjä mitataan, niin se on varma, että kun antaa vähän happea, niin ei ne ainakaan laske siitä mitä on tyhjäkäynnillä. Katsastuksessahan päästöt mitataan tyhjäkäynnillä johon on vielä määritelty joku raja kierrosnopeudeksi.
Ja mitä noihin moottorin kierroksiin tulee, niin vaikuttaahan ne. Ihan sama miten niitä päästöjä mitataan, niin se on varma, että kun antaa vähän happea, niin ei ne ainakaan laske siitä mitä on tyhjäkäynnillä. Katsastuksessahan päästöt mitataan tyhjäkäynnillä johon on vielä määritelty joku raja kierrosnopeudeksi.
Josta tulikin mieleeni, että kun se on määrätty mitattavaksi yli 2000rpm kierroksilla, niin miksi kaikki mittaa sen aina tyyliin 2100-2500rpm lukemilla? :D Monesta autosta ollaan saatu "puhtaammat" paperit (lue: sellaiset, että ollaan saatu ko. laite leimattua) noin 4000rpm alueella ;) Eikä katsastusmiehellä ole mitään sanomista, koska sehän on mitattu yli 2000rpm kierroksilla ja mitään ylärajaa kierroksille ei ole määrätty.. :D
nimim. sääntöjen kiertoako mukamas? ;)
nimim. sääntöjen kiertoako mukamas? ;)
Pikku hiljaa edistyy, ollaan tota ulkokuorta vähän ehostettu. Pikku ruostevaurio oli takakontinluukussa, takalasin vasemmassa alakulmassa. Taitaa olla aika yleinen vika Golffeissa?! Samalla tuli tehtyä pikkukavennus luukkuun ;) Ajelut on jääny vähiin, yhden lenkin käyny heittään. Ilman takaluukkua on vähä ikävä ajella. Ja pitäs massata viä pohja niin ei viitti kastella sitä. Kun se on nyt hyvin kuivunut tallissa. Tyhjäkäynti pitäs viä säätä vähän isommalle (mites se muuten onnistuu?) ja täytys varmaan putsata toi tyhjäkäyntimoottorikin. Kuvia kontista...
Takaluukku1
Takaluukku2
Takaluukku3
Takaluukku4
Takaluukku5
Takaluukku6 Huomaa pyöristykset kulmissa =)
Takaluukku1
Takaluukku2
Takaluukku3
Takaluukku4
Takaluukku5
Takaluukku6 Huomaa pyöristykset kulmissa =)
Viimeksi muokannut Wergu, 4.4.2006 20:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitos vaan banzo!! =) Juu siihen tulee ne ruuvivalot(8,60e kpl) ja luukun avaaminen tapahtuu ohjaamosta. Jos sais ton kontin/auton valmiiksi viikonloppuna. Täytyy viä noi helmat tarkastaa ja massata nekin sammalla. Nokkapeltiäkin pitää varmaan vähä uudistaa, kun siinä on pieniä kiven iskemiä. Jos sais sen dynotettua ensi kuussa! Vähä venyy ton dynolapun saanti.... Mutta hiljaa paras tulee!! =)
No niin nyt on auto ajossa, ensimmäiset 70km takana. Kaikki toimii hyvin, paitsi sisäpuhallin sano sopimuksen irti, en tiä mikä siihenkin tuli, ei tapahdu mitään, kun namiskaa vääntää (sulake on ehjä) ja tyhjäkäynti on turhan pienellä (osaisko kukaan kertoa miten tota säädetään?)
Ajelen sisäänajoa n. 600km, sen jälkeen katsastukseen. Katsastuksen jälkeen heitän katin pois ja meen dynottaan autoa, jos kaikki hyvin menee niin tässä kuussa käyn rullilla. Kuvia laittelen kunhan saan taas kameraa lainaan.
Ajelen sisäänajoa n. 600km, sen jälkeen katsastukseen. Katsastuksen jälkeen heitän katin pois ja meen dynottaan autoa, jos kaikki hyvin menee niin tässä kuussa käyn rullilla. Kuvia laittelen kunhan saan taas kameraa lainaan.
Katoppas siitä puhaltimen moottorin nopeuden säätönupista(takapuolelta tietenkin) että se säätönupin kontakti ottaa kiinni siihen vastapeluriinsa ja ettei ole pskaa välissä. Tai sitten on puhallinmotoori rikki...
Kai se ite säätää tyhjäkäyntinsä itelleen sopivaksi. Ainakin noi muut vw:n käyttämät saman ikäluokan vehkeet tekee sen omatoimisesti. Että samalla sit kun käyt teettämässä sen autokohtaisen ohjelman niin hoidat tyhmäkäynnin kuntoon :)
Kai se ite säätää tyhjäkäyntinsä itelleen sopivaksi. Ainakin noi muut vw:n käyttämät saman ikäluokan vehkeet tekee sen omatoimisesti. Että samalla sit kun käyt teettämässä sen autokohtaisen ohjelman niin hoidat tyhmäkäynnin kuntoon :)
-
- uusi tulokas
- Viestit: 2
- Liittynyt: 7.11.2005 21:28
Oliskin... Bensapumppu hajos just sopivaan aikaan ja opiskelian rahat on mitä on! (ostakaa/vaihtakaa multa ylimääräset osat, et saan pumpun)
Kyllä siirtyy taas dynottaminen, kun tuli viä veromätkyjäkin! Mutta täytyy varmaan virittää vähä lisää autoa, osat olis jo ostettuna. Pitäs vähän vaan modata niitä.. ;)
Myynnissä olisi:
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... highlight=
Kyllä siirtyy taas dynottaminen, kun tuli viä veromätkyjäkin! Mutta täytyy varmaan virittää vähä lisää autoa, osat olis jo ostettuna. Pitäs vähän vaan modata niitä.. ;)
Myynnissä olisi:
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... highlight=
Huonosti! :( Eli samassa tilanteessa ollaan, pumppu puuttuu..
Benecarssista vois löytää edullisesti pumpun!? Täytyy kysellä sieltä ja toivoo, että voitas lauantaina lotossa!!
En ole huomannut mainita, että pohja ja helmatkin tuli massattua. Yhden paikan joutui tekemään pohjaan, oli semmosen kumitutin ympäriltä alkanut ruostuun! Mutta nyt auto on täysin ruosteeton ja eikä ihan heti pitäs alkaa ruostuun =) Eli jotain positiivistäkin!!!
Benecarssista vois löytää edullisesti pumpun!? Täytyy kysellä sieltä ja toivoo, että voitas lauantaina lotossa!!
En ole huomannut mainita, että pohja ja helmatkin tuli massattua. Yhden paikan joutui tekemään pohjaan, oli semmosen kumitutin ympäriltä alkanut ruostuun! Mutta nyt auto on täysin ruosteeton ja eikä ihan heti pitäs alkaa ruostuun =) Eli jotain positiivistäkin!!!
Sen verran vois autosta vielä kertoa, että alavääntöä on vähän vähemmän, kuin vakio koneessa. Mutta 3500rpm rupee repimään ja 4000rpm:n kohdalla vasta repiikin, "maan repeää" =) Tosin ton 4000rpm olen vaan kaksi kertaa ottanut enkä tota kierros lukua ole ylittänyt. Ajettua sain 110km ennen, kuin bensapumppu hajosi. Kumpa nyt sais ton pumpun....
Sisäänajon takia en ole revitellyt! Sitte vasta, kun on 600km ajettu täyteen ja öljyt/suodattimen vaihdettua. Ja melkein sittenkin vielä odotan lastutusta, että saadaan säädöt kohdallee! Ja se rajotin on vetopäällä n. 6700rpm, eli menee sinne punaselle!
Ja koneeseen on aika hyvin rahaa uponnut n. 2500-3000e (nokat, tiivisteet, pakosarja, kansi, KN kitti yms.) Plus tietysti mitä alustaan on mennyt. Eli yhden taxfree wergun verran helposti!! =)
Ja koneeseen on aika hyvin rahaa uponnut n. 2500-3000e (nokat, tiivisteet, pakosarja, kansi, KN kitti yms.) Plus tietysti mitä alustaan on mennyt. Eli yhden taxfree wergun verran helposti!! =)
Joo ja aja reilusti "sisään" toi kone. Suosittelisin 1000km ajelemaan varovaisemmin...
Ei ole tehty koko kone remonttia, joten tuskimpa on syytä ajella noi paljoa, tietysti jos olisin porauttanut ja hankkinut uudet männät niin sitten tämä olis vähimmäis määrä..(1000km)
Ja konetta olen käyttänyt n.10h vaikka kilometrejä on vasta 150km. Joten eiköhän tämä kone ihan asiallisesti tule sisäänajettua!! ;)
BTW... ei sinne Karalalle mitään kummempia jonoja ole =)
Nyt ois pari pätkää, ei ole mitään superihmeellisiä. Pintakaasulla (sisäänajossa, ajettu 420km) eli ei lusikka pohjassa. Ei ollu oikein pitoja noilla slickseillä. Äänet kuulee parhaiten kuulokkeilla tai hyvillä kaiuttimilla. Digivideokamerassa on parempaa matskua, mutta ei oo saatu koneelle vielä.
http://rapidshare.de/files/9620904/MOV00706.MPG.html
http://rapidshare.de/files/9621044/MOV00708.MPG.html
http://rapidshare.de/files/9620904/MOV00706.MPG.html
http://rapidshare.de/files/9621044/MOV00708.MPG.html
No niin eilen tuli katsastettua auto ja ilman merkintöjä. Päästötkin menin selvästi alle =) Aino mistä katsastusnainen huomautti oli rekisterikilvenvalot, sano et ei taida olla ihan lailliset.. ku nykyään kaikkissa pitää olla E-hyväksyntä merkintä ja noissa mun made in taiwaneissa ei niitä ollut. Mut ei puuttunut niihin sen enempää, eli kerrankin todella asiallinen katsastus konttori.
Off topicia:
Mutta tuossa tän ketjun alussa kun oli viestiä mihin voi laittaa kuvia.
Niin www.motorfreaks.org/gallery Saa laittaa Niin paljon kuvia kuin haluaa
Max 1Mb/ kuva ja 100Mb/ käyttäjä.
Sorry mainostus?
Mutta tuossa tän ketjun alussa kun oli viestiä mihin voi laittaa kuvia.
Niin www.motorfreaks.org/gallery Saa laittaa Niin paljon kuvia kuin haluaa
Max 1Mb/ kuva ja 100Mb/ käyttäjä.
Sorry mainostus?
Ei ole vielä käyty, niin sanottuja finassi ongelmia... Päiväkin oli varattu mutta piti perua se :(
Mut ajeltu autolla on päivittäin ja hyvin on pelannu. Ja koneen käynti parani huomattavasti, kun vaihdoin noi tulpan johdot. Alle 1400rpm kone ei oiken näillä säädöillä hyvin toimi, vähä nypyttää. Voi olla että ei toimi säätöjen jälkeenkään mutta mutta tossa 4000rpm rupee toimii ja sitte tuleekin kiire vaihtaa isommalle... =)
Mut ajeltu autolla on päivittäin ja hyvin on pelannu. Ja koneen käynti parani huomattavasti, kun vaihdoin noi tulpan johdot. Alle 1400rpm kone ei oiken näillä säädöillä hyvin toimi, vähä nypyttää. Voi olla että ei toimi säätöjen jälkeenkään mutta mutta tossa 4000rpm rupee toimii ja sitte tuleekin kiire vaihtaa isommalle... =)
-
- -
- Viestit: 177
- Liittynyt: 7.8.2003 19:09
No niin nyt alkaa autokin oleen pikku hiljaa valmis. Sähkölasikin tuli korjattua ja takaluukkukin aukee kajuutasta.. lastutus enään puuttuisi mutta kattellaan sitä sitten myöhemmin...syksyllä! Niin ja maski on viä maalauksessa. Pari kuvaa
Takakulma
Takakulma
Viimeksi muokannut Wergu, 4.4.2006 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bilstein/Eibach ja millejä en muista... perä vähän turhan korkeella mut keula on hyvällä korkeudella!
Lisäisin lipan heti, jos jostain semmosen saisin kohtuullisesti. Ja vaihtaisin kanssa ton alalipan, mutta aika vähän on ollut tarjolla. Pistetääs nyt viä pari uutta kuvaa...
Sisäkuva
Peltisarja
Vanne
Lisäisin lipan heti, jos jostain semmosen saisin kohtuullisesti. Ja vaihtaisin kanssa ton alalipan, mutta aika vähän on ollut tarjolla. Pistetääs nyt viä pari uutta kuvaa...
Sisäkuva
Peltisarja
Vanne
Viimeksi muokannut Wergu, 4.4.2006 20:59. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Väittäisin että tosta vaparista on enemmän haittaa kuin hyötyä, kun se makaa tuossa lohkon kyljessä eikä minkään näköistä lämpöeristettä välissä. Itse olen kanssa miettinyt kartiomallista, mutta ehkäpä päädyn kuitenkin ihan siihen omaan suodatin koppaan tulevaan vaparisuodatimeen juuri tämän lämöongelman vuoksi!
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 9.3.2005 9:16
On ne muuttunut sen verran et sulla on suorasytkä ja mulla ei! Jos en nyt ihan väärin muista.
Ja tota putkea mulla ei ole koskaan ollut eli sekin taitaa tulla vasta ´93.
Mut muuta eroja ei sitte taidakkaan olla tai on noissa kuvissa sen verran eroa et multa puuttuu noi kaks muoviosaa (toista ei ole ja toista en ole vielä saanut paikalleen) ja sitte sulla on viä tota silikoniakin vedetty noihin putkiin.
Siinäpä tais olla kaikki erot.
Ja tota putkea mulla ei ole koskaan ollut eli sekin taitaa tulla vasta ´93.
Mut muuta eroja ei sitte taidakkaan olla tai on noissa kuvissa sen verran eroa et multa puuttuu noi kaks muoviosaa (toista ei ole ja toista en ole vielä saanut paikalleen) ja sitte sulla on viä tota silikoniakin vedetty noihin putkiin.
Siinäpä tais olla kaikki erot.
^ Wergulla on poistettu tuo muoviläpyskä tuosta imusarjan päältä, sillä se öljyn täyttö on erilainen. Jos tämmöstä tarkotit
http://i34.photobucket.com/albums/d118/AMI80/Moottori4.jpg
http://i34.photobucket.com/albums/d118/AMI80/Moottori4.jpg
Virranjakaja, laturi ja akku peittoon muovilla. Mietoa happoa ensin ja painepesurilla pois(lähtee hapettumat, ei pakollinen) sitten liuotin perään ja painepesurilla sekin pois. Suosittelen näin ja pystyn sanomaan, että näin se tehdään "oikeesti". Laturin pesu menee rättipeliks jos se öljyssä on, en suosittele kastelemaan ainakaan painepesurilla. btw qbo se on würth :P
^^juu on se nettiauton puolella myynnissä ja minun osalta se taisi jäädä lastuttamatta? Toivottavasti löytyy uusi omistaja joka lastuttaa sen ja pitää siittä hyvää huolta.
Ja miksi myyn autoani, lähden ulkomaan työkomennukselle toukokuussa ja ajttelin, että joku saisi hyvän auton, josta on jo kaikki vr6 perusviat korjattu ja vähän kutiteltu. Ja jos ei mene kaupaksi niin pistän sen talliin pukeille.
tuxo: auttoko toi coca-cola?
Ja miksi myyn autoani, lähden ulkomaan työkomennukselle toukokuussa ja ajttelin, että joku saisi hyvän auton, josta on jo kaikki vr6 perusviat korjattu ja vähän kutiteltu. Ja jos ei mene kaupaksi niin pistän sen talliin pukeille.
tuxo: auttoko toi coca-cola?
11900e oon maksanut autosta vuonna 2003, kun ostin sen Lahdesta autoliikkeestä.
Eli tuolta sen ostin www.ksautomyynti.fi
Eli tuolta sen ostin www.ksautomyynti.fi
Onhan täällä ihan hyvät dokumentit autosta. :)
Ja ei kaikki varmasti ymmärrä hintaa, oikeestaan vaan ne jotka tietävät autoista jotain ja vielä sen mitä korjaukset maksavat, varsinkin jos ei ole itsellä taitoja tai paikkaa/aikaa tehdä.
Ja kyllähän näitä VR6:sia suomessa piisaa ihan 5000e lähtien, mutta niin kuin kaikki tietävät, halpa ja hyvä ei mahdu samaan lauseeseen.
Eikä mun mikään pakko autoa ole myydä, jos ei varteenotettavaa ostajaa löydy niin pistetään auto kesäksi pukeille ja jatketaan tästä sitten syksymmällä, vai mitä =)
Ja ei kaikki varmasti ymmärrä hintaa, oikeestaan vaan ne jotka tietävät autoista jotain ja vielä sen mitä korjaukset maksavat, varsinkin jos ei ole itsellä taitoja tai paikkaa/aikaa tehdä.
Ja kyllähän näitä VR6:sia suomessa piisaa ihan 5000e lähtien, mutta niin kuin kaikki tietävät, halpa ja hyvä ei mahdu samaan lauseeseen.
Eikä mun mikään pakko autoa ole myydä, jos ei varteenotettavaa ostajaa löydy niin pistetään auto kesäksi pukeille ja jatketaan tästä sitten syksymmällä, vai mitä =)
^Oon samaa mieltä,älä myi alihinnalla. Toi sun projekti on jo maksanu sen verran että kyllä toi ton noin 9000€ arvoinen on ja vielä kun on ilmastointikin:) Mulla oli itellä joskus nettiautos veera myynnissä niin vitutti ku porukka luulee sitä saman arvoiseksi kun normaalilla 1.8 koneella oli jotain 3000-4000€! Naurettavinta oli kun kävin vw:n liikkeessä kysymässä vaihtoa bmw 318i vuosimallia 2000 ja ajettu jotain 60tkm,pyynti siitä oli 17900€ ja väliä mun olis pitäny maksaa 15000€:) Ei tullu kauppoja...
Nonii nyt sain vihdosta viimein a-pilarit kotiin, pitää vaan vielä nahkottaa ne, jos vaikka huomenna yrittäis saada aikaiseksi. Huomenna haetaan maski Benecarsista ja Ilmastointi yritetään täyttää sunnuntaina eli pikku fiksauksia viä No pikku juttuja!
OT: onko kellään muuten tietoa mitä ilmastoinnin täyttö oikeesti maksaa esim. VW liikkeessä?
Pari kuvatusta pilareista
Pilari
Pilari2
OT: onko kellään muuten tietoa mitä ilmastoinnin täyttö oikeesti maksaa esim. VW liikkeessä?
Pari kuvatusta pilareista
Pilari
Pilari2
Viimeksi muokannut Wergu, 4.4.2006 21:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Arska: Joo eipä ne paljo autoliikkeissä hyvitä!! Kysäsin tässä joku aika huvikseni 944:sesta vaparista (hp8t€) vaihtoa tohon mun volkkiin. Sano että 2-3000e väliä pitäs mun viä maksaa.. vähä alko hymyilyttään =)
Tossa kyseinen ajoneuvo
Possu
Vielä kun joku opetas et kuinka noita linkkejä vois muokata, ettei tulis noi pirun pitkiä??
Tossa kyseinen ajoneuvo
Possu
Vielä kun joku opetas et kuinka noita linkkejä vois muokata, ettei tulis noi pirun pitkiä??
Viimeksi muokannut Wergu, 31.3.2006 13:36. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa