Eli nyt olisi tarkotuksena aloittaa corrado g60 auton säätäminen tehokkaammaksi ja sisustan ja ulkopuolen laittaminen kuntoon.
Autoon tällähetkellä laitettuna sisuskalujen puolelta:
-68mm ahdinpyörä
-lastu
-supersprintin putkisto
-alusta sarja
ulkonäön ja sisustan puolelta vaihdettu:
-ratti
-maalattu uudestaan
-angel eyes ajovalot
-15" alut ja matalaprofiili renkaat
Auto myös juuri huollettu jolloin vaihdettu:
-Jakohihna
-Moniurahihna
-Apulaitehihna
-68mm ahdinpyörä
Oli ahdinpyörä menny paskaksi ja rikkonut jokaisen hihnan ja vetänyt tahdit vituilleen, mutta säikähdyksellä selvittiin.
Nyt päästäänkin asiaan eli mitä autoon olisi tarkoitus laitella
Autosta pitäisi saada lievästi enemmän tehoa irti sekä sisustaa ja ulkonäköä parannella poikkeamatta kuitenkaan hirveästi alkuperäis lookista.
Sisuskalujen puolelta autoon olisi tarkoitus hankkia:
-Isompi välijäähy joka sijoitettaisiin keulaan
-Jyrkempi nokka akseli
-pelti pakosarja
-vapaavirta suodatin
-ahdinlähtö
Ulkonäön ja sisustan puolelta taas:
-Maalipinnan myllytys
-Orkkis ajovalot tehokkaammalla polttimoilla
-Nahka,keinonahka tai mokka kuppipenkit (ei mitkään överit)
-lievästi isompi ratti sillä nykyinen liian pieni
-taakse nahkapenkit
-Merkitön etumaski
-90mm lippi eteen
Lisään tänne sitten kun uusia ideoita tulee ja kun uutta osaa tulee ostettua :)
Myös ehdotuksia saa laittaa mikä teidän mielestä vielä autoon sopisi
Tässä vielä kuvia autosta:
Keula
Kylki
Lisäilen kuvia konehuoneesta ja sisustasta heti kun pääsen kotiin.
Corrado g60 laittelu projekti
Valvoja: ffp jäsenet
Ite komppaan kanssa tota Donan ehdotusta. Vaihtuis luotettavuuskin vähän eri tasolle.
Mulla löytyy musta puol nahka sisusta jos sellanen kiinnostaa. Etupenkit puuttuu, muuten kaikki tallessa.
Ja ulkokuoreen toi auto ei juuri muuta tarvii kun sopivan madalluksen ja kunnon vanteet. Mikään korisarja ei istu paremmin tohon koppaan ku noi alkuperäset puskurit.
Ja jos toi on korkeussäädettävä alusta nii ruuvaa ny hyvä mies alemmaks sitä :)
Mulla löytyy musta puol nahka sisusta jos sellanen kiinnostaa. Etupenkit puuttuu, muuten kaikki tallessa.
Ja ulkokuoreen toi auto ei juuri muuta tarvii kun sopivan madalluksen ja kunnon vanteet. Mikään korisarja ei istu paremmin tohon koppaan ku noi alkuperäset puskurit.
Ja jos toi on korkeussäädettävä alusta nii ruuvaa ny hyvä mies alemmaks sitä :)
Apuakselilohkon kylkeen menis kaikkine kiinnikkeineen. Laturin joutus imusarjan takia heittään toiselle puolen konetta. Elikkä pientä tee-se-itse meininkiä vaatii hinhan kiristimien ja laturin kiinnikkeiden kanssa.
Moottorin kannakkeet käy kaikki suoraan samoin loota jne.
Digifantin heivaisin pois jo pelkästään virranjakajan takia.
Mutta itse pitäisin tota hyvinkin helppona projektina.
Moottorin kannakkeet käy kaikki suoraan samoin loota jne.
Digifantin heivaisin pois jo pelkästään virranjakajan takia.
Mutta itse pitäisin tota hyvinkin helppona projektina.
vwvortexilla tuota asiaa on puitu melko reilusti...
"autosta pitäisi saada lievästi tehoa irti"
niin, mitä tuo nyt sitten tarkoittaa? halvalla hyvää ei ole.. mutta pikkuvireillä g60 pannulla päästään kohtuu kustannuksilla sinne 220 tienoille., riittääkö se?
jos ei, niin katsele muita variaatioita, mitä esim tuossa ylempänä on spekuloitu..
pikkuvirit g60 koneessa siis; nokka-akseli, kannen porttaus, pakosarja, hyvä ohjelma, mahdollisesti isommmat suuttimet..
niin, mitä tuo nyt sitten tarkoittaa? halvalla hyvää ei ole.. mutta pikkuvireillä g60 pannulla päästään kohtuu kustannuksilla sinne 220 tienoille., riittääkö se?
jos ei, niin katsele muita variaatioita, mitä esim tuossa ylempänä on spekuloitu..
pikkuvirit g60 koneessa siis; nokka-akseli, kannen porttaus, pakosarja, hyvä ohjelma, mahdollisesti isommmat suuttimet..
Viimeksi muokannut samza, 20.9.2013 9:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Laita mieluummin 1.8 20v moottori sinne ja siihen gee ahdin kylkeen. Muutaman satasen kalliimpi ratkasu, mutta tarjoaa 50hv lisää tehoa samalla ahtopaineella...
Eipä hetken ettimisellä löytynyt myynnistä 20v konetta ja muutenkin en ole niin ammattitaitoinen että koko koneen osaisin vaihtaa :P
Ja tarkennettuna lievästi tehoa irti on omassa skaalassani 200 - 220hp paikkeilla.
Nyt olisi heti aluksi tarkoitus ostaa uusi kartio suodatin alkuperäisen boxin tilalle, kuullut juttua että pitää ärsyttävää "vinkunaa" sen jälkeen mutta rautaista faktaa en ole tästä kuullut. Kokemuksia kenelläkään ? sekä auttaako näin simppeli juttu missään oikeastaan mitään :D
Seuraavana hankintaan lähtee uusi intercooleri nykyisen mehupurkin tilalle
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 264 vierailijaa