3b passat ja hifit kiinni. apuja tarvitaan
Valvoja: ffp jäsenet
3b passat ja hifit kiinni. apuja tarvitaan
Elikkäs auto vaihtui passattiin vasta ja olisi tarkotus pistää kaikki uusiksi. Entisestä autosta olisi kaikki tarpeellinen. 3x rca, soitin, subi, vahvari, konkka ja erkat. Nyt kysymys kuuluukin että miten nämä olisi helpoin sulloa pasuunaan? En tiedä edes miten vakio blaukkarin saa irti :P Mutta tosiaan kaikki räjäytyskuvat olisi tervetulleita ja tiedot mistä olisi paras vetää 55m2 virtapiuha ja 3x rca. mahtuuko eri puolilta ja mitä kaikkea pitää purkaa että saan vaihdettua erillisarjat?
hifi
Räjäytys kuviahan löytyy kun etit haulla....taitaa olla venäläinen sivusto!!
eipähän niitä tarvii sulloa...ne menee aikas vaivattomasti kynnyslistojen vieressä, itse kynnyslista on ahdas eikä siinä saa kuljetettua oikeen minkäänlaista johtoa!
itsellä tulee virtajohto lämppärin sisähaaran läpiviennistä sisälle ja kulkee mukavasti apumiehen puolen lattiamaton alla.
erillisarjoihin menee tod näköisesti eniten hermoja ja aikaa!!
oviapahvit irti sitten johdot irti liittimistä(ovipahvista) seuraavaksi voit itse miettiä millä pop-niitit saa irti pellistä(pora)?
eipähän niitä tarvii sulloa...ne menee aikas vaivattomasti kynnyslistojen vieressä, itse kynnyslista on ahdas eikä siinä saa kuljetettua oikeen minkäänlaista johtoa!
itsellä tulee virtajohto lämppärin sisähaaran läpiviennistä sisälle ja kulkee mukavasti apumiehen puolen lattiamaton alla.
erillisarjoihin menee tod näköisesti eniten hermoja ja aikaa!!
oviapahvit irti sitten johdot irti liittimistä(ovipahvista) seuraavaksi voit itse miettiä millä pop-niitit saa irti pellistä(pora)?
pahvi lähtee kyllä kiltisti. siinä ei ole poppareita. kahvan sisällä on ruuvit ja pahvin alareunassa. sitten vaan revit alanurkasta irti. näin lyhyesti. pahvi on kiinni muovi tinkeleillä, joista joku saattaa hajota, muttei välttämättä.siitä sitten näkyy ne kajarit. kynnyslistojen alle saa menemään maltillisen virtapiuhan, mutta jotta sen saa kunolla sinne maton alle siististi, kannattaa purkaa kynnyslistat irti koko matkalla. ovat kiinni painastavilla metallikiinnikkeillä joten itroavat ihan nostamalla. a pilarin alapäässä on ruuvilla verhous kiinni, b-pilarin alapään verhouksesta en muista.
Kahvan saa ilmeisesti meisselillä kampeamalla? Virtapiuha olis luokkaa 55m2 joten on se aika nakki.
Mitenkäs nuo vakiopoppien piuhat? Onko niistä mihinkään ja toisaalta missä ne takakajareille menee. Vaikkakin varmaan kaikille tulee piuhat kontista kun konttiin tulis 5-kanavainen vahvistin. Ainut vaan etten tiedä vaihdanko taakse ämyreitä ollenkaan. RIippuu miten paljon ne kuuluu etukajarien alta kun eteen tulis rainbown SAX-sarjaa. Mitenkäs edessä/takana noi diskantit? Miten sinne istuu eri kuin vakio?
Kiitos etukäteen!
Mitenkäs nuo vakiopoppien piuhat? Onko niistä mihinkään ja toisaalta missä ne takakajareille menee. Vaikkakin varmaan kaikille tulee piuhat kontista kun konttiin tulis 5-kanavainen vahvistin. Ainut vaan etten tiedä vaihdanko taakse ämyreitä ollenkaan. RIippuu miten paljon ne kuuluu etukajarien alta kun eteen tulis rainbown SAX-sarjaa. Mitenkäs edessä/takana noi diskantit? Miten sinne istuu eri kuin vakio?
Kiitos etukäteen!
herätejohto.
onko se herätejohto mikä menee rcapiuhan keskellä ? ja liitetäänköl se siihen system remote.. juttuun ?...
sitte minkäpaksunen virtajohto olis hyvä vetää tolle vahvistimelle.->http://www.kitupiikki.net/productdescription2417.aspx
sitte minkäpaksunen virtajohto olis hyvä vetää tolle vahvistimelle.->http://www.kitupiikki.net/productdescription2417.aspx
Suuntaa antava: http://www.ladek.fi/accessories/H01N2-D.html
En menisi pinentämään, ei tarvittava sulakepesä paljoa maksa
http://www.hifitalo.fi/shop/showsub.php?id=321
http://www.hifitalo.fi/shop/showsub.php?id=321
http://www.autosound.fi/tietoa_vahvistimet.htm
Mitä tulee kyseiseen vahvistimeen, on tainnut jäädä teholuvuista pilkut pois.
En ole mikään ammattilainen, mutta kannattaa tutkia muitakin vahvari vaihtoehtoja.
Itsellä ollut tuollaisia vahvistimia, vuonna "sirppi ja vasara". Olivat kyllä melkoisia kohinan lisääjiä. Äänenlaadusta puhumattakaan.
Mitä tulee kyseiseen vahvistimeen, on tainnut jäädä teholuvuista pilkut pois.
En ole mikään ammattilainen, mutta kannattaa tutkia muitakin vahvari vaihtoehtoja.
Itsellä ollut tuollaisia vahvistimia, vuonna "sirppi ja vasara". Olivat kyllä melkoisia kohinan lisääjiä. Äänenlaadusta puhumattakaan.
Juu juu. Ei oikeen muuta voi särkee ku ne kynnyslistat itessään itellä halkesi kumpikin lista ku ne on aika tiukat ottaa pois. ja kyllä sinne passatin maton olle menee helpostikkin paksumpi piuha.
Ja vahvistimesta puheen ollen tollaiset vahvistimet pitäisi lailla kieltää ei niillä saa ku pään vaivaa ja särkyneitä ämyreitä. Siottaa vähän enemään vahvistimeen kerralla niin ei tartte päätä raapia puhki asti.
kyseisessä linkissä vähän omaa tekelettä. jos on apua.
http://s191.photobucket.com/albums/z120 ... ektikuvat/
Ja vahvistimesta puheen ollen tollaiset vahvistimet pitäisi lailla kieltää ei niillä saa ku pään vaivaa ja särkyneitä ämyreitä. Siottaa vähän enemään vahvistimeen kerralla niin ei tartte päätä raapia puhki asti.
kyseisessä linkissä vähän omaa tekelettä. jos on apua.
http://s191.photobucket.com/albums/z120 ... ektikuvat/
Otat verhoilun pois siitä paksin kannesta ja sormella tökkäät peltiä altapäin. Siitä näät aika hyvin, mistä kohtaa se liikkuu. Varmaan keskeltä peltiä eniten. Kun en tiedä, miten tuossa on sen paksin kannen kehikko tehty, en osaa sanoa tarkkaa paikkaa vaimennus aineelle.
Jos se kansipelti ei ole hitsattu siihen kehikkoon, kannattaa väliin työntää jotain kumimattoa, solumuovia tjs. kamaa pitämään pellit irti toisistaan. Jos ne on kiinni toisissaan, vedä vaikka bitumimattoa paikkoihin, jossa on 'vapaata' peltiä.
Jos se kansipelti ei ole hitsattu siihen kehikkoon, kannattaa väliin työntää jotain kumimattoa, solumuovia tjs. kamaa pitämään pellit irti toisistaan. Jos ne on kiinni toisissaan, vedä vaikka bitumimattoa paikkoihin, jossa on 'vapaata' peltiä.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa