Golf 3 mittarivalot

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

Ruitsi
-

Golf 3 mittarivalot

ViestiKirjoittaja Ruitsi » 30.8.2007 18:14

Minkä värisiä valoja porukka on vaihdellu Golfin/Venton mittareihin? Itellä ajatuksis laittaa valkoiset, mut onko hyvä vai ei? Matkamittarien väriä ei vissiin saa vaihdettua vihreästä mihinkään? Kuinkas kaikkien naviskojen valot, onko ne värjättyä muovia vai voiko vaikuttaa polttimon värillä? Jos jollakin kuvia niin laittakaa.

Ike
-

ViestiKirjoittaja Ike » 31.8.2007 14:01

Puzkis
-

ViestiKirjoittaja Puzkis » 31.8.2007 17:37

No itse olen toteuttanut sinisillä ledeillä mittariston valot. Ihan kaksi lediä saa aikaan jo riittävän valaistuksen valkoisia taustoja vastaan. Asennus on sitten sellaista jokaisen omaa juttua kun ei aina välttämättä ole mahdollista asentaa vakiopaikoille (lue: helposti toteutettavissa).

Valkoiset on ihan nätti idea, suosittelen!

Matkamittarin väriä luulin itsekkin ettei saisi vaihdettua, mutta Ike heitti kyllä hyvän linkin tähän paikkaan! Viihdyin tuolla sivulla muuten aika kauan :p

Namiskojen valot on varmaan 3:ssa samalla tavalla toteutettu ainakin osapuilleen kuin 2:ssa. Eli siellä on valkoinen muovilevy, joka on värjätty vihreäksi. Värjäys ei ole kovin 'hyvin' toteutettu, sillä se lähtee esim. raaputtamalla pois. Naarmut muovissa ei haittaa, ne ei näy. Itse vaihdoin nappuloiden polttimojen paikalle 3mm siniset ledit. Loistaa muuten pirun hyvin! Sai juotettua melko helposti alkuperäiselle paikalle. Vastus ei vain meinannut mahtua :) Jos valkoiseksi meinaat namiskojen valotkin niin onnistuu kun vain rapsuttaa vihreän värin sieltä pois :)

Laittaisin mieluusti kuvia jos kameran omistaisin...

Ike
-

ViestiKirjoittaja Ike » 31.8.2007 19:19

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”