Tollanen golffi tuli hommattua vehje on vuosimallia -97. Autossa syystä tai toisesta kaksi antennia, toinen kuskin puolen etulokarissa niin kuin esim, kakkiksessa ja toinen katolla niin kuin nelos golffissa. Kumpi paikka on ton ikäisessä alkuperäinen, lisäksi katolla oleva on todella pieni ja lokarissa oleva on hirveä piiska jota ei saa millään irti tai lokarin sisään jos menee pesukoneeseen.
Pitäs vaan saada selville kun radio kuuluu tosi huonosti välillä tuntuu ettei ollenkaan.
g3 farkun antenni
Valvoja: ffp jäsenet
Lokarissa on tod. näk orkkisreikä, jossa on orkkis teleskooppiantenni (Bosch) mustalla piiskalla. Sen pitäisi painua kasaan, jos on ehjä. Antennin saa irti, kun sisälokasuojaa raottaa alhaalta.
Itse irrotin ko. antennin ja kävin laakkoselta hakemassa mallikohtaisen peitetulpan. Katolle, taakse porasin reiän GTI -mallin antennille ja vedin piuhat uusiksi eteen saakka.
Minulla olisi tuohon lokasuojan sivuasennukseen käypänen moottoriantenni joutavana.

Itse irrotin ko. antennin ja kävin laakkoselta hakemassa mallikohtaisen peitetulpan. Katolle, taakse porasin reiän GTI -mallin antennille ja vedin piuhat uusiksi eteen saakka.
Minulla olisi tuohon lokasuojan sivuasennukseen käypänen moottoriantenni joutavana.

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”