noniin, nyt olisi sisustan tuunaus(golf III) edennyt siihen vaiheeseen, että pitäisi ruveta oleen kaiken tuunattu.
Tässä nyt siis mietinkin, että mikä olisi paras tapa tehdä maalattuihin kojelaudan osiin uudet merkinnät? Mietin kromiteippiä / kromitarra-arkkeja josta leikkaisi uudet kuviot, mutta taitaa mennä aika näpräämiseksi.
Entäs siveltimen käyttö? Eli siis jos käsin maalaisi.. Milläs maalilla sen sitten tekisi?
Sisustan maalauksesta 2
Valvoja: ffp jäsenet
Ite oon miettiny että jos vain läpinäkyvälle tarra-arkille tulostais mustalla/sopivalla värillä tarpeelliset merkinnät ja ne maalattujen nappuloitten päälle ja lakalla varmistais pysyvyyden.
Ei ainakaan mun hermot kestä alkuperästen merkintöjen peittämistä teipillä ja mattoveitsellä turhat pois taikka pienellä pensselillä/tussilla uudet merkinnät...
Ei ainakaan mun hermot kestä alkuperästen merkintöjen peittämistä teipillä ja mattoveitsellä turhat pois taikka pienellä pensselillä/tussilla uudet merkinnät...
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”