Lanzar subi kotelo?

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

JeppeSporT
uusi tulokas

Lanzar subi kotelo?

ViestiKirjoittaja JeppeSporT » 11.9.2005 12:07

Eli subbari Lanzar HRW124D. Minkä kokoinen kotelo. Ja refleksiputken pituus jos tarvii. Kotelo laskurit menee "sekaisin" elementin arvoilla. Kotelon suuruudeksi tulee jotain 2,9 litraa. Että semmosta.

Dubsonic
-

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 11.9.2005 13:05

Joo kyllähän se WinISD:kin anto samanlaisia lukuja. Tee joku 10L brutto tilavuuksinen suljettu kotelo. <mun ehdotus

SQ
-

ViestiKirjoittaja SQ » 12.9.2005 13:10

Huoh... Kaikki pitää saada tarjottimella eikä mitään vaivauduta etsimään itse. Tarvittavan tiedon etsimiseen netin syövereistä meni n. 30s. :(

Naputtele niinkin epätodennäköinen osoite kuin www.lanzar.com -> tuotehaku mallinumeron perusteella...

Jos ei onnistu, niin suora linkki:
http://www.lanzar.com/itempage.asp?model=HRW124D

Ja sieltä löytyypi manuaali pdf:nä, manuaalista taas löytyy valmistuttajan suosituskotelotilavuudet. 1 cu. ft. on n. 28l

Normaalikaavoilla operoivat kotelonmallinnussoftat eivät aina osaa laskea oikein "poikkeavilla" parametreilla varustettujen elementtien koteloa, joten tällöin pitää vaan luottaa valmistajan/valmistuttajan suosituksiin ja hienosäätää itse.
Minä tekisin reilun 30l suljetun tai 40l refleksin ja siitä sitten pienentämään tarpeen mukaan kuuntelun perusteella. Eli ihan normaalikotelo 12" elementille.

JeppeSporT
uusi tulokas

ViestiKirjoittaja JeppeSporT » 12.9.2005 21:30

Kiitosta..!

Kyllähän minä palikka seikkailin ynpäri nettiä etsien ja kiroillen. Lontoon murre on sen verran hakusessa ettei kaikkea ymmärrä ensi silmäyksellä.

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”