Lanzar subi kotelo?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- uusi tulokas
Lanzar subi kotelo?
Eli subbari Lanzar HRW124D. Minkä kokoinen kotelo. Ja refleksiputken pituus jos tarvii. Kotelo laskurit menee "sekaisin" elementin arvoilla. Kotelon suuruudeksi tulee jotain 2,9 litraa. Että semmosta.
Huoh... Kaikki pitää saada tarjottimella eikä mitään vaivauduta etsimään itse. Tarvittavan tiedon etsimiseen netin syövereistä meni n. 30s. :(
Naputtele niinkin epätodennäköinen osoite kuin www.lanzar.com -> tuotehaku mallinumeron perusteella...
Jos ei onnistu, niin suora linkki:
http://www.lanzar.com/itempage.asp?model=HRW124D
Ja sieltä löytyypi manuaali pdf:nä, manuaalista taas löytyy valmistuttajan suosituskotelotilavuudet. 1 cu. ft. on n. 28l
Normaalikaavoilla operoivat kotelonmallinnussoftat eivät aina osaa laskea oikein "poikkeavilla" parametreilla varustettujen elementtien koteloa, joten tällöin pitää vaan luottaa valmistajan/valmistuttajan suosituksiin ja hienosäätää itse.
Minä tekisin reilun 30l suljetun tai 40l refleksin ja siitä sitten pienentämään tarpeen mukaan kuuntelun perusteella. Eli ihan normaalikotelo 12" elementille.
Naputtele niinkin epätodennäköinen osoite kuin www.lanzar.com -> tuotehaku mallinumeron perusteella...
Jos ei onnistu, niin suora linkki:
http://www.lanzar.com/itempage.asp?model=HRW124D
Ja sieltä löytyypi manuaali pdf:nä, manuaalista taas löytyy valmistuttajan suosituskotelotilavuudet. 1 cu. ft. on n. 28l
Normaalikaavoilla operoivat kotelonmallinnussoftat eivät aina osaa laskea oikein "poikkeavilla" parametreilla varustettujen elementtien koteloa, joten tällöin pitää vaan luottaa valmistajan/valmistuttajan suosituksiin ja hienosäätää itse.
Minä tekisin reilun 30l suljetun tai 40l refleksin ja siitä sitten pienentämään tarpeen mukaan kuuntelun perusteella. Eli ihan normaalikotelo 12" elementille.
-
- uusi tulokas
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”