Passat 3B repsikan airbag kansi repsottaa?!?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Passat 3B repsikan airbag kansi repsottaa?!?
Kuinka tuota uskaltaa painella paikoilleen? Kovien pakkasten jälkeen jotenkin ei enään istu paikoilleen, eli koko kansi näyttäisi olevan hieman irti/kohollaan.
-
- -
-
- -
-
- -
- Viesti:
Bägi ei ole kiinni siinä kannessa, vaan kojelaudan alla olevassa palkissa. Tuo kansi vaan aukeaa räjähdyksen voimasta pois tieltä. Siitä en ole varma, istuuko tuo kansi enää kiinni räjähdyksen jälkeen, vai onko kojelauta uusitava. Eli en myöskään tiedä että että jos sen avaa itse, tuleeko se istumaan sen paremmin myöskään..
Akunkengän voi irroittaa, mutta itse en ole niin tehnyt kertaakaan, ja mitään ei ole sattunut. (koputtaa puuta) Ideana on että bägit ei saisi virtaa räjähtämiseen, tämän takia pitää odottaa se ~5min (jotkut sanoo 15min) että bägin ohjainlaitteen konkat tyhjenee. Bägien liittimet on myös niin fiksuja, että ne oikosulkee itsensä kun liitin irroitetaan, eli staattinen sähkö ym. ei pitäisi niitä räjäyttää. Niitä voi "rauhassa" hakata vaikkapa sorkkaraudalla ;)
Akunkengän voi irroittaa, mutta itse en ole niin tehnyt kertaakaan, ja mitään ei ole sattunut. (koputtaa puuta) Ideana on että bägit ei saisi virtaa räjähtämiseen, tämän takia pitää odottaa se ~5min (jotkut sanoo 15min) että bägin ohjainlaitteen konkat tyhjenee. Bägien liittimet on myös niin fiksuja, että ne oikosulkee itsensä kun liitin irroitetaan, eli staattinen sähkö ym. ei pitäisi niitä räjäyttää. Niitä voi "rauhassa" hakata vaikkapa sorkkaraudalla ;)
-
- -
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”