Hakusessa siis 4kpl väh. 12V/60A vaihtokärkireleitä kantoineen.
Monesta paikkaa kyselty ja tiukassa tuntuvat olevan, ideoita?
Mistä vähintään 60A vaihtokärkireleitä?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
720 W moottorihissi?
Ei mikään raskaan kaluston liike myy isoja releitä? Itse ehkä koittaisin normi tehoreleellä ensin ja alkaisin pään raapimisen ensimmäisen hajoamisen jälkeen.
Onko kytkentä joku suhteellisen uniikki vai voisiko ottaa mallia miten muut on toteuttaneet?
Joku transistorikytkentä voisi olla mahdollinen, mutta ohjaus pitäisi invertoida...
Ei mikään raskaan kaluston liike myy isoja releitä? Itse ehkä koittaisin normi tehoreleellä ensin ja alkaisin pään raapimisen ensimmäisen hajoamisen jälkeen.
Onko kytkentä joku suhteellisen uniikki vai voisiko ottaa mallia miten muut on toteuttaneet?
Joku transistorikytkentä voisi olla mahdollinen, mutta ohjaus pitäisi invertoida...
720 W moottorihissi?
Alkuperäiset CMC:n releet 80A joten kyllä siellä kiukkua taitaa olla.
Myy varmasti, mutta niinkuin joku muukin mainitsi, eivät tahdo 12V:lla vetää.
Kytkentä ei todellakaan ole mikään uniikki, pumpulle tulee kaksi piuhaa ja "napaisuutta kääntämällä" hissi liikkuu joko ylös tai alas.
Muut ovat toteuttaneet juurikin noinkuin olen sen tekemässä, omasta johtosarjasta vaan molemmat releet kärsineet vesivahingon.
Summa summarum. Täältä löytyy ties mitä
http://adita.fi/
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”