Nyt alkaa näyttää siltä että tämä rassi tulee jäämään itselleni joten meinasin että jos modaisin keskikonsolin tupladin soittimelle.
Asiaa vaikeuttaa se että autossa on manuaaliset lämppärisäätimet vaijereilla, joten luulenpa että ne jäävät paikoilleen.Ylöspäin olisi mentävä.
Eli on hilkulla että tilaa saisi soittimen päälle tarpeeksi siirtämällä sumareiden kytkimet ja hätävilkun/vilkkureleen muualle.
Ainakin noilla napeilla on ETKA:n mukaan rakenteessa sokkeli jonka voisi saada siirrettyä sellaisenaan,tuohon tuhkiksen paikalle.Voisin käyttää hyväkseni toista tuollaista kehystä jonka takana napit nytkin ovat.
Kojishan olisi tuollainen:
http://img.photobucket.com/albums/v209/ ... ojis-1.jpg
Jos noille kaikille keksii vaan uudet paikat, saa ne siirrettyä vain johtoja jatkamalla.
Sitten jos nykyisen soittimen yläpuolelle jäisi tilaa tupladinin verran saattaisi muutos onnistua.
Sitten uusi yhtenäinen etulevy modataan vaikka alkuperäisistä muoveista.
Kuulostaako tuhoon tuomitulta idealta?
Jotenkin vaan on sellainen ajatus päässä että jos tauluun saisi tupladin soittimen jossa on kosketusnäyttö,näyttäisi sen parhaimmillaan tehdastekoiselta ja siten kiehtoo.
Nuo esiinliukuvat näytöt on vaan jotenkin niin irtonaisen näköisiä.
Tosin SATA KERTAA iisimpiä asentaa.
Tuohon olis siis tarkoitus tunkea lopulta tuo soitin Navilla ja Digi-virittimellä ja parilla irtonäytöllä.
Onko mietteitä?
Tupla-din muutos`00 A4:seen?
Valvoja: ffp jäsenet
Joo eiköhän tuossa päällä oo vain tuollanen muotoiltu muovi/keinonahkajuttu, sen kun irrottaa takaa paljastunee ihan relesokkeli/vastaava joka on kiinni takana olevissa pelleissä.
Tuosta jos oikein varovasti tekee, voi saada leikeltyä "tehdastekoisen" aukon soitinta varten siihen yläpuolen paneeliin ja samalla säilyttää nappuloitten ympärillä oleva osa paneelia alkuperäisenä, mutta mihinkä sen laittaa?
Onko tuossa alimpana tuhkakuppi vaikeassa paikassa käytettäväksi 1-3-5-vaihteilla? Jos on eikä tuhkista tarvi niin sinne sumuvalojen yms kytkimet tilalle?..
Hätävilkkukytkimen pitäs kai olla paikassa mihin pääsee helpolla käsiks onnettomuustilanteessa, toisaalta monissa autoissa se on ikävästi ratin takana ohjauspylvään yläpuolella ja jos ratti on kasassa niin ei välttämättä pääse käsiks joten tuskin sillä suurempia vaatimuksia on, kunhan autosta löytyy ja toimii kun katsastaa...
Tuosta jos oikein varovasti tekee, voi saada leikeltyä "tehdastekoisen" aukon soitinta varten siihen yläpuolen paneeliin ja samalla säilyttää nappuloitten ympärillä oleva osa paneelia alkuperäisenä, mutta mihinkä sen laittaa?
Onko tuossa alimpana tuhkakuppi vaikeassa paikassa käytettäväksi 1-3-5-vaihteilla? Jos on eikä tuhkista tarvi niin sinne sumuvalojen yms kytkimet tilalle?..
Hätävilkkukytkimen pitäs kai olla paikassa mihin pääsee helpolla käsiks onnettomuustilanteessa, toisaalta monissa autoissa se on ikävästi ratin takana ohjauspylvään yläpuolella ja jos ratti on kasassa niin ei välttämättä pääse käsiks joten tuskin sillä suurempia vaatimuksia on, kunhan autosta löytyy ja toimii kun katsastaa...
Mä vähän tutkiskelin tuota asiaa ja luulen että mankan yläpuolella on vaan nuo sokkelit noille napeille.Käsikopelolla mankan aukosta pitää tarkistaa vielä.
Luulen kyllä ettei siellä takana ole mitään.
Tuollaisen uuden kokonaisen rungon jos hommais niin vois työstää valmiiksi sen aukon yms. ja sit vaihtaa päittäin.
On jotenkin sellainen tutina että itse runko on vain muutamalla ruuvilla kiinni ja ne kun avaa sen saa syliin.Perusteena se että puhaltimen säätimet on fyysisesti tuon rungon takapuolella.Etukautta ei siis tule.Tämäkin helpottais huomattavasti.
Rungon kun purkais pois olis johdotkin jo kunnolla käsillä ja helppo jatkaa.
Nykyiset etupaneelit modais yhteen ja uudella aukolla.
Harmi kun mun korjausopas ei tunne tuota faceliftin keskikonsolia, pitää kattoo kuitenkin siitä vinkkiä.
Nuo kaikki napit tosiaan voisin siirtä tuhkiksen paikalle,siellä on loistavasti tilaa.
Siirtäis ne sokkelit sinne ja uusi etulevy päälle. Napinreiät sais hienosti jos hommais toisen tuon yläosan muovin ja sovittelis siitä ne johonkin paneeliin.
Hätävilkku mietityttää kanssa, luulen kuitenkin että riittää kun on käsillä.
Voisin photoshopata kuvan josta selviää mun suunnitelma,nyt just en ehdi.
Luulen kyllä ettei siellä takana ole mitään.
Tuollaisen uuden kokonaisen rungon jos hommais niin vois työstää valmiiksi sen aukon yms. ja sit vaihtaa päittäin.
On jotenkin sellainen tutina että itse runko on vain muutamalla ruuvilla kiinni ja ne kun avaa sen saa syliin.Perusteena se että puhaltimen säätimet on fyysisesti tuon rungon takapuolella.Etukautta ei siis tule.Tämäkin helpottais huomattavasti.
Rungon kun purkais pois olis johdotkin jo kunnolla käsillä ja helppo jatkaa.
Nykyiset etupaneelit modais yhteen ja uudella aukolla.
Harmi kun mun korjausopas ei tunne tuota faceliftin keskikonsolia, pitää kattoo kuitenkin siitä vinkkiä.
Nuo kaikki napit tosiaan voisin siirtä tuhkiksen paikalle,siellä on loistavasti tilaa.
Siirtäis ne sokkelit sinne ja uusi etulevy päälle. Napinreiät sais hienosti jos hommais toisen tuon yläosan muovin ja sovittelis siitä ne johonkin paneeliin.
Hätävilkku mietityttää kanssa, luulen kuitenkin että riittää kun on käsillä.
Voisin photoshopata kuvan josta selviää mun suunnitelma,nyt just en ehdi.
Joo onhan se niin että sitä on saanut tupla-din keskikonsolilla mutta käsittääkseni aina on ollut myös automaatti-ilmastointi.
Tuolloin ilmastoinnin yms paneelikin on ollut alempana.Sitä muutosta en ala tekemään, että nykyisiä säätimiä siirtäisin alemmas.
Ei huvita leikkiä vaijereiden kanssa.
Luulen että hankin uuden tuollaisen rungon ja modaan sen valmiiksi.
Se nyt vaan riippuu paljonko se tulisi maksamaan, pitää stekata.En tosin marmoritiskiltä.Ja muutenkin jos tuo runko maksaa mansikoita jää se hankkimatta ja hommaa mietitään uudestaan.
Kukaan ei muuten ole ihmetellyt vielä tuota sumuvalojen kanssa oleilevaa kytkintä?:)
Tuolloin ilmastoinnin yms paneelikin on ollut alempana.Sitä muutosta en ala tekemään, että nykyisiä säätimiä siirtäisin alemmas.
Ei huvita leikkiä vaijereiden kanssa.
Luulen että hankin uuden tuollaisen rungon ja modaan sen valmiiksi.
Se nyt vaan riippuu paljonko se tulisi maksamaan, pitää stekata.En tosin marmoritiskiltä.Ja muutenkin jos tuo runko maksaa mansikoita jää se hankkimatta ja hommaa mietitään uudestaan.
Kukaan ei muuten ole ihmetellyt vielä tuota sumuvalojen kanssa oleilevaa kytkintä?:)
Ei ihan liity aiheeseen mutta läheltä menee niin...
Itse modasin juurikin tilaa näytölle siirtämällä ilmastoinnin ohjaus paneelia alaspäin, muista lukuisista muokkauksista puhumattakaan.
nyt jälkeenpäin olen kyll ajatellut et ois saanu aika nätisti 2-dinin soittimen samalle paikalle mutta ehkä ensi kerralla...
Mutta jäihän sinne vielä muutamalle pakolliselle napillekkin paikka näytön vierustalle.
Tuossa kuvatus->
http://www.karstyling.org/gallery/album ... naytto.jpg
Itse modasin juurikin tilaa näytölle siirtämällä ilmastoinnin ohjaus paneelia alaspäin, muista lukuisista muokkauksista puhumattakaan.
nyt jälkeenpäin olen kyll ajatellut et ois saanu aika nätisti 2-dinin soittimen samalle paikalle mutta ehkä ensi kerralla...
Mutta jäihän sinne vielä muutamalle pakolliselle napillekkin paikka näytön vierustalle.
Tuossa kuvatus->
http://www.karstyling.org/gallery/album ... naytto.jpg
Ihan asiaa!
Tosiaan erona mulla se että on facelifti ja manuaaliset veivit joten en meinaa siirtää säätimiä alaspäin.Aukon kyllä hieron niin lähelle niitä kun vaan voin.
Uusi keskikonsolin runko on jo tulossa.
Mites tuolla takana on tuota tilaa?
Onko kokemuksia?
Luulen että siellä yläreunassa saattaa vähän tulla puhallinkanavan putki eteen mutta eiköhän sitä voi sit muokata.Kunhan ei mitään raskasta estettä tule.
Meinasin muokata esim Boran(ihan sama mikä kunhan on oikean kokoinen ja neliskanttinen) tupladin sovittimen tuohon uuteen runkoon ja sovitella sit tuon kokonaisuuden paikalleen.Tuolla ylimääräisellä sovittimella saa tukevan paikan tehtyä.Tuleva soitin kun on painavahko....
Tosiaan erona mulla se että on facelifti ja manuaaliset veivit joten en meinaa siirtää säätimiä alaspäin.Aukon kyllä hieron niin lähelle niitä kun vaan voin.
Uusi keskikonsolin runko on jo tulossa.
Mites tuolla takana on tuota tilaa?
Onko kokemuksia?
Luulen että siellä yläreunassa saattaa vähän tulla puhallinkanavan putki eteen mutta eiköhän sitä voi sit muokata.Kunhan ei mitään raskasta estettä tule.
Meinasin muokata esim Boran(ihan sama mikä kunhan on oikean kokoinen ja neliskanttinen) tupladin sovittimen tuohon uuteen runkoon ja sovitella sit tuon kokonaisuuden paikalleen.Tuolla ylimääräisellä sovittimella saa tukevan paikan tehtyä.Tuleva soitin kun on painavahko....
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”