Ensimmäistä hifi-asennusta olisin tekemässä autoon ja kun ei ole mitään hajua mikä kannattaa ostaa niin pyytäisinkin teiltä jonkun näköisiä suositteluja koskien 2 tai 3-tie erillissarjaa eteen asennettuna. Tarkoitus olis ihan kunnon paikat tehdä niille a-pilareihin, kojelautaan tai oviin.
Kiitos!
Erillissarja eteen?
Valvoja: ffp jäsenet
Aika laaja kysymys, kun ei puhuta mitään erillissarjan hintaluokasta, laadusta jne jne. Noh, itsellä ainakin SPL-Dynamicsin S-6.3 ja tyytyväinen olen ollut. Hintaansa nähden laatukamaa, tosin nyt jo poistunut mallistosta uusien sarjojen tieltä. Uudempia spälärin sarjoja mitä olen kuullut, niin ovat myös soineet ihan nätisti ja puhtaasti. Hinta/laatu suhdehan näissä on kohdallaan.
Searchilla tosiaan löytää varmasti paljon asiaa näistä.
Searchilla tosiaan löytää varmasti paljon asiaa näistä.
3650 on hyvä sarja. Sitä saa myös uutena a ja b versiona, mutta audaxin mainio keskiääni on niissä korvattu peerlessin v-sarjalaisella, jota en itse ole päässyt vielä kuulemaan. Mutta ainakin tuo audax versio toimii hyvin ja sitä ei siis enää uutena saa..
Viimeksi muokannut Tuomaaa, 18.11.2006 20:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”