VW Vento tekniikan vaihto

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Kuerkki
-
Viestit: 16
Liittynyt: 17.9.2007 14:36

VW Vento tekniikan vaihto

ViestiKirjoittaja Kuerkki » 1.6.2008 18:13

Tekniikkana on tällä hetkellä 1.8 nuhapumppu...

Suunnitteilla on siis tekniikan vaihto 8v GTi tai jopa 16v. Tälläistä muutosta tehdessä leimalle mitä osaa ja palikkaa pitäisi vaihtaa?

Onko päästöjen kanssa ongelmia?

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 1.6.2008 22:09

Koneen vaihdon yhteydessä tarvii voimansiirto, alusta ja jarrut muuttaa vastaamaan k.o mallia tahi mallisarjan tehokkainta. 16V Ventoja kun ei ole tehty niin auto täytyy päivittää vastaamaan VR6-mallia. Päästöjen kanssa ei ole ongelmia kun käyttää samanikäistä tekniikkaan tai uudempaa.

Kuerkki
-
Viestit: 16
Liittynyt: 17.9.2007 14:36

ViestiKirjoittaja Kuerkki » 2.6.2008 15:37

nojuu... autowikin mukaan oli ventoonkin saatavilla 16v mallia..

MIllainen homma olisi sitten levyjen vaihto taakse...?
Olisiko viisaampaa ostaa suoraan 2.0 koreineen vai alkaa räpeltämään tuohon?

Ville V
ffp jäsen
Viestit: 303
Liittynyt: 17.8.2003 16:25

ViestiKirjoittaja Ville V » 2.6.2008 15:50

Hyvät ihmiset. Se haku toiminto = SEARCH

Tähän samaan kysymykseen olen ainakin kahdesti jo vastannut.
esim:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=95368&highlight=


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa