Morjensta pöytään. Löytyisköhän tältä foorumilta apuja pulmaani?
Eli farkku-Passatissa on seuraavanlainen vika:
Takaluukun aukaisu onnistuu luukussa olevasta kytkimestä, muttei kaukosäätimestä eikä kuskin ovessa olevasta napista. Kaukosäätimen kontinavausnapista häly lähtee kyllä pois päältä, mutta kontin lukitus ei aukea.
Johdotuskaavioiden mukaan sekä takaluukun avauspainikkeen mikrokytkin sekä kuskin ovessa olevan kytkimen johdot menevät CCM:n 23-napaisen liittimen pinniin 2. Mittasin molemmat eli skemat pitivät paikkansa...mutta mutta. Sekä kuskinoven, että takaluukun kytkimet vetävät tuon pinnin 2 maihin, mutta vain takaluukun kytkimellä aukeaa lukitus.
Mahtaako tässä olla nyt joku CCM konfigurointiin liittyvä ongelma vai mikä?
Olen omistanut tämän auton pari vuotta ja vika on ollut siinä koko sen ajan.
Auto on 2003 1.8T Trendline Passat Variant
CCM: 1C0 959 799 B
Farkku-Passat 2003 ja takaluukun avausongelma
Valvoja: ffp jäsenet
Tuli ostettua tuollainen 3BG-korinen farmari-Passatti vuosimallia 2005. Takakonttia ei saa auki kaukosäätimestä eikä kuskin oven napista kuten 3.5 vuotta sitten aloituspostauksessa.
Olen ymmärtänyt että tässä on kyse CCM-moduulin koodauksesta. Osaako joku neuvoa miten CCM koodataan VAG-COM:lla niin että takakontti avautuu säätimestä ja napista? Itseltä löytyy jo kaapeli ja softa.
Olen ymmärtänyt että tässä on kyse CCM-moduulin koodauksesta. Osaako joku neuvoa miten CCM koodataan VAG-COM:lla niin että takakontti avautuu säätimestä ja napista? Itseltä löytyy jo kaapeli ja softa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”