Passat 3c R36 etuhelman maalaus.
Valvoja: ffp jäsenet
Passat 3c R36 etuhelman maalaus.
Tilasin Slamitilta Passat R36 etuhelman ja vähän muutakin roinaa. Miten lienee tuon helman maalaaminen, vienkö suoraan maalaamoon vai kokeileeko ensin itse laadukkaalla spraymaalilla. Etuhelmahan on kyllä sen mallinen että sitä ei pysty "peilaamaan" ja arvosteleen maalipinnan laadukkuutta. Eihän maalaamo siitä paljoa ottaisi jos maalaavat, mutta kannattaako siitä maksaa senkään vertaa jos selviää spraymaalilla?
Vie suosiolla maalaamoon. Kestää se maali vähän naarmujakin, kun pohjustavat sen oikein ja maalipinta on 10x paksumpi kuin spraylla maalatessa.
Ja kyllähän se maalari varmasti palkkansa siitäkin ottaa, ellei joku tuttu ole. Itsellä maksoi Golfin etuhelman ja helmalevikkeiden pohjustus + maalaus pari sataa, tosin maalari oli tuttu. Mutta jos rupee ite laskemaan tuohon tarvikkeet, pohjusteet, pohjavärit, maalit, lakat, välineet ja tilat, niin eipä se nyt niin paljoa halvemmaksi tule, että ite kannattais valuttaa se maali.. :D Tuleepahan ainakin hyvä, kun maalarille vie. Ja jos ei tule, niin voi valittaa. Omasta turaamisesta ei tule ku vitutus ja turaamisen korjaamisenkin maksat aina vaan itse.
Ja kyllähän se maalari varmasti palkkansa siitäkin ottaa, ellei joku tuttu ole. Itsellä maksoi Golfin etuhelman ja helmalevikkeiden pohjustus + maalaus pari sataa, tosin maalari oli tuttu. Mutta jos rupee ite laskemaan tuohon tarvikkeet, pohjusteet, pohjavärit, maalit, lakat, välineet ja tilat, niin eipä se nyt niin paljoa halvemmaksi tule, että ite kannattais valuttaa se maali.. :D Tuleepahan ainakin hyvä, kun maalarille vie. Ja jos ei tule, niin voi valittaa. Omasta turaamisesta ei tule ku vitutus ja turaamisen korjaamisenkin maksat aina vaan itse.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”