Uuden tuulilasin hinta 3oviseen nelosgolffiin
Valvoja: ffp jäsenet
Uuden tuulilasin hinta 3oviseen nelosgolffiin
Paljonkohan maksaa uusi tuulilasi 3oviseen golffiin? Onko tolla väliä että moniovinen on, olen vähän saanut sellaisen mielikuvan että sillä on väliä? Mitenköhän tuollaisen tuulilasin asentaminen onnistuu itse, paljonkohan asennus maksaa? Auton moottorilla ei luultavasti ole vaikutusta, kyseessä kuitenkin 1.8t. Ajattelin huomenna vähän kierrellä romuttamoja.
Kävi meinaan tuossa niin että lensi nasta edellä ajaneesta autosta suoraan kuskin puolelle n 10senttiä yläreunasta, halkes samantien siitä ylöspäin ja tänään halkeaminen on jatkunut alaspäin n. 5senttiä. Lisäksi tossa oikeassa sivussa on kanssa halkeama oikeasta reunasta n 20senttiä ja sitten on mennyt alas, tämä halkeama on ollut jo pidempään, eli on 2halkeamaa nyt sitten.
Kävi meinaan tuossa niin että lensi nasta edellä ajaneesta autosta suoraan kuskin puolelle n 10senttiä yläreunasta, halkes samantien siitä ylöspäin ja tänään halkeaminen on jatkunut alaspäin n. 5senttiä. Lisäksi tossa oikeassa sivussa on kanssa halkeama oikeasta reunasta n 20senttiä ja sitten on mennyt alas, tämä halkeama on ollut jo pidempään, eli on 2halkeamaa nyt sitten.
Tais olla parisataa asennettuna laakkosella pari-kolmevuotta sitten
Jo on hinnat noussu parissa-kolmessa vuodessa.
Lahden Laakkoselta kun kysyin kuukaus takaperin niin hinta oli €550
asennettuna.
Tosin hinta oli sadetunnistimella varustettuun autoon...
Halvimman hinnan olen saanut Autolasi Alanderilta €290.(Lahti/Mäntsälä ja olisko ollu vielä Kerava)
EDIT:€290 tunnistimella.
Viimeksi muokannut jtmattila, 31.1.2008 19:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^Tuon lisäksi myös Tampereen TuulilasiMyynti Hatanpäällä Käyttöauton yläkerrassa on todettu hyväksi ainakin kakkosen lasin kohdalla. Hinta oli molemmissa sama.
E: Kannistolla hinkkasivat vartin uutta lasia puhtaaksi eikä siitä siltikään puhdasta tullut.
E: Kannistolla hinkkasivat vartin uutta lasia puhtaaksi eikä siitä siltikään puhdasta tullut.
Viimeksi muokannut SS, 31.1.2008 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ovien määrällä ja moottorilla ei ole väliä lasia vaihdettaessa..
Itellä napsahti kanssa nasta tuulilasiin, vein merkkipajalle ja maksoin 151€ kaikkineen, mutta mulla olikin lasivakuutus:)
Jos ei olis ollu, oisin vieny varmaan tonne, saa vielä sijaisauton samaan rahaan 100km ajoa varten.. Ja näyttäs olevan kaks värinen lasikin, eli tumma raita yläreunassa?
Itellä napsahti kanssa nasta tuulilasiin, vein merkkipajalle ja maksoin 151€ kaikkineen, mutta mulla olikin lasivakuutus:)
Jos ei olis ollu, oisin vieny varmaan tonne, saa vielä sijaisauton samaan rahaan 100km ajoa varten.. Ja näyttäs olevan kaks värinen lasikin, eli tumma raita yläreunassa?
Hyvinkäällä http://www.autolasiforsell.com/ Siellä olen vaihdattanut Seattiin lasin ja korjauttanut pari kiven/nastaniskemää. Xsaraan vaihdatan myös tuulilasin tuolla kunhan nuo nastakelit loppuvat.
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”