Mistä Metanolia?
Valvoja: ffp jäsenet
Mistä Metanolia?
Tarkoitus olisi ostaa jostain metanolia esim. 2-10litran kannu ...En etanolia vaan metanolia.
Osaisiko joku ohjeistaa mistä moista myrkkyä löytyisi, mieluiten vielä puhdasta ja tampereen lähistöltä.
Osaisiko joku ohjeistaa mistä moista myrkkyä löytyisi, mieluiten vielä puhdasta ja tampereen lähistöltä.
Soitin Atala Rc:lle ja heillä on vain valmiiksi sekoitettuja polttoaineita. Metanol/nitro/öljy taitaa olla aika yleinen sekoitus rc-vehkeissä.. Eli ei löytynyt puhdasta metanolia heiltä..
Lisää vinkkejä paikoista? Eikä sillä ole väliä onko se litran hinta 1e vai 5e, kun tosiaan tarvis vaan saada sitä.
Lisää vinkkejä paikoista? Eikä sillä ole väliä onko se litran hinta 1e vai 5e, kun tosiaan tarvis vaan saada sitä.
re:
Overdrivelle myös heitetty kysymys, ei ole auttanut asiaan. Ainoastaa yksi mesta löyty joka myy 200 litran tynnyreitä ~400e hintaan.. Hieman turhan iso tonkka mun käyttöön.
Tarkoitus olisi auton vesiruiskuun veden lisäaineeksi puhdas metanoli. itse asiassa vesiruisku on jo asennettu, tuli vaan "pieni" seinämä tämän metanolin hankinnan kanssa.. Rc-liikkeet eivät myy enään, koska jotkut teinit oli juonut sitä ja poliisit ratsannut paikat ja tarkentanut sen myynnin valvontaa.
Mistäs kautta Nesteeltä tuota Metanolia oikeen voisi kysellä?
Tarkoitus olisi auton vesiruiskuun veden lisäaineeksi puhdas metanoli. itse asiassa vesiruisku on jo asennettu, tuli vaan "pieni" seinämä tämän metanolin hankinnan kanssa.. Rc-liikkeet eivät myy enään, koska jotkut teinit oli juonut sitä ja poliisit ratsannut paikat ja tarkentanut sen myynnin valvontaa.
Mistäs kautta Nesteeltä tuota Metanolia oikeen voisi kysellä?
Viimeksi muokannut Peepu001, 13.12.2007 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eikös auton vesiruiskuun voisi ostaa esim. hong kong:sta sitä metanolipohjaista lasinpesunestettä, sitä ei varmaan tartte edes lantrata tuohon käyttöön? Nesteeltä varmaan ihan vaihteeseen soittamalla asia etenee, jos on edetäkseen.
Viimeksi muokannut kilpijoki, 13.12.2007 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”