Eli, kaveri on soitellut ja kuulostaa olevan kusessa -02 Boran kanssa.. Itse en ole tapausta vielä nähnyt, mutta olen koettanut arpoa tuosta golfista kattelemalla, mistä vesi voisi päästä sisään, mutta en kyllä äkkiä keksinyt mitään, kun vaihtoehtoja suljettiin pois..
Vesi tulee kuulemani perusteella jostakin kuskin puolen a-pilarin juuresta päin.. Sen verran selvitin, että läpivienti kotelo on kiinni ja kaukalon veden purkureijätkin kuulostaa olevan suht auki..
Eli, onko noissa ollut jotakin vikoja saumoissa, jopa täysin auki jostain tjtn.. Tai onko kenelläkään kokemuksia, mistä kaikkialta vesi voi päästä tulemaan sisään??
Mistä vesi pääsee Boran sisuksiin...
Valvoja: ffp jäsenet
Juu kannattaa tuo ovensisäpellin tiiviste tarkistaa... mulla vm 03... ja apparin oven alareunasta ihan haperoa tuo tiiviste... eli on purettava sisäverhous eka pois ja sit irroitettava se sisäpelti... ovelasti sieltä se vesi valu sisäverhoilujen alareunaa pitkin kynnykselle ja siitä matolle apparin jalkatilaan... meni itselläkin pitkää tarkkaillessa et mistä se vesi sinne ilmestyy...
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”