FK:n alustan säätölautaset jumissa
Valvoja: ffp jäsenet
FK:n alustan säätölautaset jumissa
Elikkä haluaisin pudottaa etupäätä vähäsen, mutta molemmin puolin nuo säätölautaset on jumissa. Etupää on nostettu ilmaan, tolpat pesty painepesurilla, wd-40/crc:tä suihkittu sekaan ja hakattu taltalla ja vasaralla, mutta palikat eivät liikahda. Olisiko jollain vielä jotain konstia noihin, miten nuo voisi saada auki?
palikat ei siis irtoa toisistaan?
mulla oli sama ongelma, alustalla oli ajettu ehkä 50km jonka jälkeen ollut tallissa puoli vuotta, tämän jälkeen sai takoa tunnin noita auki. FK laatua.
en keksinyt muuta kun laitoin jotain irrotusöljyä, sitten vuorotellen hakkasin vasaralla ja taltalla tai laitoin säätöavaimen paikalleen ja nakuttelin sitä.
mulla oli sama ongelma, alustalla oli ajettu ehkä 50km jonka jälkeen ollut tallissa puoli vuotta, tämän jälkeen sai takoa tunnin noita auki. FK laatua.
en keksinyt muuta kun laitoin jotain irrotusöljyä, sitten vuorotellen hakkasin vasaralla ja taltalla tai laitoin säätöavaimen paikalleen ja nakuttelin sitä.
Noniin, pari tuntia tuli taottua noita vasaralla ja taltalla. Öljyä ja WD-40 ruikin välillä sekaan. Sain molemmin puolin jopa nuo lukitsevat palat irti, mutta ne itse säätölevyt eivät vielä auenneet. Täytyy huomenna yrittää takoa niitä uudelleen, kun ovat uineet öljyssä yön ylitse.
Aika tuskasta tuo homma on, mutta ainaki vähä helpotti. Palikat on kyllä aika taotun näköset tämän päivän jälkeen, mutta eipä tuo haittaa, jos huomenna sais vielä nuo varsinaiset säätölevyt liikkumaan. Hermoja nuo kyllä rassaa hyvin...
Edit:
Lähtihän säätöpalatkin vihdoinki auki. Oli kyllä homma, mutta näin jälkeenpäin kannatti :) Nyt tuli suihkittua jotain fk:n suojaspraytä sekaan.
Aika tuskasta tuo homma on, mutta ainaki vähä helpotti. Palikat on kyllä aika taotun näköset tämän päivän jälkeen, mutta eipä tuo haittaa, jos huomenna sais vielä nuo varsinaiset säätölevyt liikkumaan. Hermoja nuo kyllä rassaa hyvin...
Edit:
Lähtihän säätöpalatkin vihdoinki auki. Oli kyllä homma, mutta näin jälkeenpäin kannatti :) Nyt tuli suihkittua jotain fk:n suojaspraytä sekaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”