Moi,
Tarkoituksena on hankkia tuollainen 151hv carawelle ja siihen uudet fillarit alle. Näyttää saksan pojat laittaneen noihin jopa 245/40/19 pyöriä, itselle vähän kohtuullisemmat 17" tai 18". Minkä kokoiset mahtuisi pyörimään vielä sisälokasuojien kanssa madalletulla alustalla, jotta autolla pystyisi vielä ajamaankin? (välillä vene perässäkin)
Isäukon T4 Trp:ssä on 215/65/15 kevyellä madalluksella ja ainakin tuossa on tilaa reilusti.
245/45/18 voi olla vähän turhan iso, vai mitä mieltä arvon raati on?
T4 isot vanteet
Valvoja: ffp jäsenet
Meillä pakussa 245/40x18 vanteina 8,5x18et45, autossa on sisälokarit ja etäisyys kaaresta navan keskelle takana 39cm ja edessä 37cm. auto tyhjänä.
Ainoa kohta mistä ottaa kiinni on hanttarin puolelta sisälokarin etureunaan kun kääntää renkaat linkkuun ja sekin vain siksi että kyseinen kohta on ulompana kuin muu osa lokarista ja sen varmaan sais korjattua kun porais muutaman reijän lokariin ja vetäis nippusiteillä kaarta sisemmälle.
Takaa ei oo kiinni koskaan ottanut vaikka perässä on ollut hevoskärry jossa kokonaispaino yli 2000kg.

Ainoa kohta mistä ottaa kiinni on hanttarin puolelta sisälokarin etureunaan kun kääntää renkaat linkkuun ja sekin vain siksi että kyseinen kohta on ulompana kuin muu osa lokarista ja sen varmaan sais korjattua kun porais muutaman reijän lokariin ja vetäis nippusiteillä kaarta sisemmälle.
Takaa ei oo kiinni koskaan ottanut vaikka perässä on ollut hevoskärry jossa kokonaispaino yli 2000kg.

Takaa ei oo kiinni koskaan ottanut vaikka perässä on ollut hevoskärry jossa kokonaispaino yli 2000kg.
Kuulapäälle pitääkin kohdistua hieman painoa, nostoa ei koskaan. Eikös se mene niin, että jos aisa painaa perää alas suurella voimalla, se voi tehdä sen myös toisinpäin, mikä ei ole ajossa hyvästä.
Eikös nuo vanteet lie mesen valikoimista? Itsekin olen katsellut, että mersun vanteissa olisi pienemmässäkin kokoluokassa houkuttelevia vaihtoehtoja: AMG, Lorinser...
Minkäs merkkiset noi on
Malli on Dezent RH (kopio MB) ja vanteet on kyllä myytävänä jos kiinnostaa!

hinta vois olla vaikka 380e ilman renkaita.
et35 tuolla leveydellä (8,5") tulee kyl renkaan kuviot edestä ulos, takana rupee olemaan liukuoven sisäpuoli kans renkaassa kiinni, 8" vanteella et35 sopii paremmin.
Tuolla galleriassa on vanhoja kuvia autosta ja sit projektipuolella lisää http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... ht=pari+pr
Kuulapäälle pitääkin kohdistua hieman painoa, nostoa ei koskaan.
Tottakait pitää painoa kohdistua mut max 50kg niin ei tuu ongelmia ja tollasella kunnollisella saksalaisella telikärryllä ei kaksikaan hevosta kohdista siihen liikaa painoa muuten kuin vetopainona.
Kiitoksia tarjouksesta vaan, mutta tarvitsee nyt ensin saada se auto hankittua, tuohon vanhaan ei viitsi alkaa pyöriä laittamaan.
Onko nuo vanteen oikeasti moniosaiset vai onko vain feikkipultit tossa kehällä?
Mites onko tietoa/kokemusta, että meniskö 40mm madalletun alustan alle 245/45/18 kumit, 8*18et35 vanteilla? Vai onko jo hilkulla tuolla 40 profiililla?
Onko nuo vanteen oikeasti moniosaiset vai onko vain feikkipultit tossa kehällä?
Mites onko tietoa/kokemusta, että meniskö 40mm madalletun alustan alle 245/45/18 kumit, 8*18et35 vanteilla? Vai onko jo hilkulla tuolla 40 profiililla?
Nuo on ihan 1-osaset.
Kyl ne tuon kokoisena alle menee mut jos sulla on sisälokarit niin ainakin itse valitsisin 40-sarjan mielummin.
Kiiltovaunun pakussa on 245/45x18 ja tais vanne kokokin olla tuo kyseinen mut autossa ei ole sisälokareita jolloin ongelmaa ei ole.
http://www.dilogo.fi/vesku/P5190005.jpg
madallus taisi olla juurikin 40mm jos oikeen muistan.
Kyl ne tuon kokoisena alle menee mut jos sulla on sisälokarit niin ainakin itse valitsisin 40-sarjan mielummin.
Kiiltovaunun pakussa on 245/45x18 ja tais vanne kokokin olla tuo kyseinen mut autossa ei ole sisälokareita jolloin ongelmaa ei ole.
http://www.dilogo.fi/vesku/P5190005.jpg
madallus taisi olla juurikin 40mm jos oikeen muistan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 20 vierailijaa