morjensta kaikille!
olis kysymys joka koskee jetta II:sta.
autuaan tietämätön olen ko. aiheesta.
mulla olis ylimääräisenä yhet 9*16" ET 45 4*100 RH:n adapteri_lippa_vanteet 215/40 kumeilla, jotka oli mulla peugeot 306 hdi farmarisssa, nyt talouteen tulee myös jetta 2 hetkeks aikaa, ja suunnittelin että saako mahdutettua vanteet ilman isompia talkoita?
autoa ei toistaiseksi ole madallettu, ajattelin aika rontit madallukset laittaa. oisko 60mm mitään? merkitön maski on toinen joka on hankinta listalla.
jos joku vois kertoa, pistää linkkiä vaikka halvoista maskeista ja madallusjousista , olisin kovin kiitollinen..
myöskin lisätietoa tuosta yo. rengastuksesta/vannestuksesta olisi kiva saada ?!
Meneekö jetta II:en 9" leveet vanteet?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- uusi tulokas
- Viesti:
ET: eteen 25, taakse 15 tai sitten ET 15 joka nurkkaan.
215/40 on yleisesti käytetty koko 9x16-kokoisen vanteen päällystämiseen, 215/35 kumeilla saa hieman enemmän pelivaraa.
Kaaret joudut mankeloimaan, G60-kaari/helmasettiä käyttäessä kaaria voi leikellä muovien alta hieman rohkeammin.
Maskeja ja jousia/alustasarjoja löytyy vaikkapa tuolta.
215/40 on yleisesti käytetty koko 9x16-kokoisen vanteen päällystämiseen, 215/35 kumeilla saa hieman enemmän pelivaraa.
Kaaret joudut mankeloimaan, G60-kaari/helmasettiä käyttäessä kaaria voi leikellä muovien alta hieman rohkeammin.
Maskeja ja jousia/alustasarjoja löytyy vaikkapa tuolta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”