Pohjan kunnostus
Valvoja: ffp jäsenet
Pohjan kunnostus
Projekti-osastoa seuratesani olen huomannut, että pohjan maalaaminen on tällä hetkellä muotia. Joten itseäkin on alkanut kiinnostaa kyseinen operaatio. Kaikki asiasta jotain tietävät voivat jakaa mielipiteitään ja kokemusiaan.Esim. Onko auton nostaminen koripukille ainut tapa maalata? jne jne..
Kyllä se grilliin nostaminen ainaki helpottaa reilusti, varsinkin ku grilli on melko helppo tehdä.
Jos nyt tekisin pohjan uudestaan, niin ehdottomasti hiekkapuhaltaisin sen kokonaan. Toi teräsharjalla hiominen on niin tuskaista hommaa ja ei sillä kaikkea ruostetta saa pois.
Mulle tuli pohjamaaliksi Temabond ST 200, sen päälle Temadur 20 ja sen päälle Temadur 90. Toivottavasti kestää...
Jos nyt tekisin pohjan uudestaan, niin ehdottomasti hiekkapuhaltaisin sen kokonaan. Toi teräsharjalla hiominen on niin tuskaista hommaa ja ei sillä kaikkea ruostetta saa pois.
Kestääkö maali käyttöä? Mitä maalia käytätte?
Mulle tuli pohjamaaliksi Temabond ST 200, sen päälle Temadur 20 ja sen päälle Temadur 90. Toivottavasti kestää...
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”