Tosissaanko mahtuu 18" vanteet golffiin
Valvoja: ffp jäsenet
Tosissaanko mahtuu 18" vanteet golffiin
Auttakee alottelijaa sillä haluan ostaa vanteet ja ajattelin nuita 18" vanteita että minkälaiset renkaat pitää laittaa lähinnäkin mataluuden puolesta meneekö sarjaltaan 50 ollenkaan vaan pitääkö olla matalammat on tarkoitus madaltaa mutta ei kovin paljoa?
Kiitoksia tiedosta en varmaan het madalla mut on tarkoitus madaltaa KW 2:lla, mitenkä paljon voi madaltaa että ei raavi maata kovin helposti ja kysyn vieltä et miten kovaksi alusta tulee verrattuna esim. golf 2:een joka oli se oli jäykkä mut ei mua haitaaa luulen et samanlaiseksi, koska normi alusta on löysä!
-
- -
ittellä sama ja tiputettu kesäsin sillain että rengas ja kaari on samalla tasalla... noin 8 senttiä öljypohjaan... ajaan pystyy hyvin kuhan mökkiteillä vähän kattoo misä ajaa ;) jäykkä on kyllä mut ei pintakova... kaverilla oli halpissarja 40 milliä madaltava ja pintakova kun mikä jopa noin pienellä laskemisella vaikka kippo kumminkin heilu enempi mitä tolla kw2:sella
kovuus riippuu siitä paljonko madaltaa ja madalluksen määrä taas siitä mihin olet tottunut, missä ja miten ajat ja kuinka paljon välimerkkejä käytät lauseissa.
sopiva madallus voi jollekkin olla 20mm ja jollekkin 7cm. kummallakin pystyy ajamaan, jälkimmäisellä toki hiukan heikommin esimerkiksi korkeiden reunojen yli jne. myös rengastus vaikuttaa madalluksen määrään. rohkenen epäillä, että kyseessä ei ole mikään tavallista leveämpi vanne, joten sen ei pitäisi rajoittaa madallusta.
sopiva madallus voi jollekkin olla 20mm ja jollekkin 7cm. kummallakin pystyy ajamaan, jälkimmäisellä toki hiukan heikommin esimerkiksi korkeiden reunojen yli jne. myös rengastus vaikuttaa madalluksen määrään. rohkenen epäillä, että kyseessä ei ole mikään tavallista leveämpi vanne, joten sen ei pitäisi rajoittaa madallusta.
Itsellä entisessä neloskoppasessa 17" vanteilla ja säädettävällä alustalla madallusta vaikeutti vain repsikan puolen vetarin raapiminen vakaajatankoon. Eli repsikan puolellahan on se paksumpi vetari, ja sen päältä kiertää mikälie vakaajatanko. REILULLA(yli -60mm) madalluksella vain tämä oli ongelmana.
Eli, 8x18 225/40/18 kumeilla, madallusta -30-40mm, ei mitään ongelmia.
Eli, 8x18 225/40/18 kumeilla, madallusta -30-40mm, ei mitään ongelmia.
Mulla on 8x18" 235/40/18 renkailla 4 Golf GTI:ssä
ET on 42 eli tulee edessä kaaren tasalle ja takana ihan hiukan kaaren sisäs..
Mitä kandee alustalle tehdä, onko tos jo valmiiks jäykempi ku normi neloskoppases.?
Eli pitääkö ehdottomasti vaihtaa kokoalusta vai vaan jotku eibachin 30-40 madaltavat jouset?
Ja mahtaako pystyä madaltaa ollenkaan kun noi on aika leveel, että ei välttis mee kaaren sisää??
Tarvis jonkun pro vanne/alusta maakarin jeesiä..
Ja jos joku on kouvolan seudulta ni saa vaikka nähdä tän pelin kun sovitaan vaan mesta.!
Mitä kandee alustalle tehdä, onko tos jo valmiiks jäykempi ku normi neloskoppases.?
Eli pitääkö ehdottomasti vaihtaa kokoalusta vai vaan jotku eibachin 30-40 madaltavat jouset?
Ja mahtaako pystyä madaltaa ollenkaan kun noi on aika leveel, että ei välttis mee kaaren sisää??
Tarvis jonkun pro vanne/alusta maakarin jeesiä..
Ja jos joku on kouvolan seudulta ni saa vaikka nähdä tän pelin kun sovitaan vaan mesta.!
Mulla on 8x18" 235/40/18 renkailla 4 Golf GTI:ssä
Eli madallettu nyt -40mm
Hyvin mahtuu. ois mennyt vähä viel enempikin.
Mut sit viel lisäks takana 5mm spacerit jotta sai hiukkasen tulee ulospäin kun paremman näkönen sillee..!
Itse ajattelin laitella 8x18 vanteelle 225/45-18 renkaat, omasta mielestä vaan näyttää jotenkin paremmalta kuin se 'normi' 40 profiilin rengas. Tähän malliin: www.nettiauto.com/1187265
Ilmeisesti mahtuu mukavan madalluksenkin kanssa.
Itse ajattelin laitella 8x18 vanteelle 225/45-18 renkaat, omasta mielestä vaan näyttää jotenkin paremmalta kuin se 'normi' 40 profiilin rengas. Tähän malliin: www.nettiauto.com/1187265
Tuo linkin kuva ei muuten ole ilmoituksen auto. Nuo kuvassa olevat A8 replicat on luultavasti 19" 35 profiilin kumeilla...
Ihan tappiin saakka pitäisi sopia sopivalla et:llä.
ensinnäkin kuvassa olevat vanteet on todennäköisesti Astraalin mainitsemat 19 tuumaiset ja varmaankin 35 profiilin renkailla.
toiseksi ihan sellanen nippeli tieto, että mitä pienempi profiili sitä matalempi rengas. tuo 225/40 on se normaali koko mainitsemallesi vannekoolle, eli en lähtisi suurentamaan rengaskokoa ilman järkevää syytä. enkä kyllä ymmärrä miten se voisi näyttää paremmalta, ei renkaan mikään naru tarvitse olla mutta kyllä tollasessa 40:sessä on ihan riittävästi kumia ollakseen mukava ja aivan varmasti näyttää paremmalta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”