Corradoon vanteita
Valvoja: ffp jäsenet
Corradoon vanteita
Elikkä pitäis ostaa kesärattaat tohon corradoon ja asiasta pahemmin tietämättä olisin kiinnostunu, että minkä kokosia vanteita muilla pyörii alla, millä rengastuksella ja raapiiko..
Mulla oli viime kesän reilulla madalluksella 9x16" Keskinin KT5 ET15 vanteet ja 215/40 kumit. Takaa raapas isoissa kuopissa jos ajo kovemmin tai joku istu takana, edessä raapi useemmin jos käänsi paljon. Lokareille ei tehty mitään. Nyt pitäis vähän rullata kaaria niin on kivempi ajella, mutta ei se mitenkään mahdoton ajettava ollu viime kesänäkään...
Suunnittelen tässä jos ostais 8x15" Smoor Roadsterit kesäks alle
osta äkkiä... kun olen itse mietiskellyt kanssa 9-10x 15" siirtymistä.Mutta vähän mietityttää kuinka täyttää koko kaaren.Kun noissa kuvissa mitä olen netissä nähnyt,on näyttänyt vähän "tökerölle" 215/40 15 kumien kanssa ja mitään maastoauton kumia en halua alle.
Näkis mille näyttää oikeasti...
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... do+vant%2A
Tuolla kirjotin jotain tuosta 7x16 vanteesta. Rengastuksesta se riippuu miten se mahtuu alle.
Tuolla kirjotin jotain tuosta 7x16 vanteesta. Rengastuksesta se riippuu miten se mahtuu alle.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”