Terve! Onko viisaimmilla tietoa käykö Vw Venton puskurin alalippa mk3 Golffiin ilman modailuja?
Oma golffi sen verran tontissa edestä, että vr6 alalippa on liian matala parkkihalleihin ajoon yms ilman raapimisefektejä. Venton lippa näyttäisi ihan asialliselta eikä liian matalalta jos se vain sopisi.
Venton puskurin alalippa mk3 golffiin?
Valvoja: ffp jäsenet
Vastakohtana tähän juttuun vähän offtopicia. Jos venton puskuriin laittaa vr6 lippaa niin se on sit hieman lyhyt ja joutuu myös modaamaan paria kiinnikettä. Kaikkihan tämänkin varmaan ties, mut kerroimpa silti. Joskus olen saksanmaalla nähnyt myytävän venton puskuriin sopivia vr6 lippoja. Eli venton puskuri on vähän kookkaampi kuin golffissa
edit: Ja ventoonhan on kaksi erinlaista lippaa. Toinen on se korkeempi joka oli esim albanzon entisessä golffissa ja toinen on semmonen huomaamaton joka löytyy myös minun ventosta
edit: Ja ventoonhan on kaksi erinlaista lippaa. Toinen on se korkeempi joka oli esim albanzon entisessä golffissa ja toinen on semmonen huomaamaton joka löytyy myös minun ventosta
Viimeksi muokannut Ilja1, 23.2.2007 19:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”